Het vreemdste dat je bent tegengekomen op de route

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2136
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Als het vreemd was dan kan het toch gewoon in dit topic? :)
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Ook een vreemde vogel, dus volledig ontopic.
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2210
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

In mijn tijd als MTBer al heel wat rare dingen/mensen tegen gekomen.

- op de kolenbergen net over de grens in Duistland (volgens mij bij Landgraaf in de buurt) een Duister die vond dat ik de hele natuur daar kapot reed. De NATUUR!
- Auto midden op het pad met een neukend stelletje er in. Het was toch wel 2 km tot aan een breder pad.
- Duitse toerist in Malmedy die onze afdalingskunsten over worteltapijten aan het bewonderen was met een luide "Mann, wie schaffst du das!"
- Wilde zwijn familie op de route in Eersel met wel 10 kleine zwijntjes.
- Hond die het wel leuk vond om met ons mee te lopen in Spa. Na 5 km toch maar terug gereden naar de eigenaar, het beest bleef ons volgen.
- Nog zo'n hond in Bladel, maar dan eentje die iets aggressiever was. Maar mijn dog-whispering was goed genoeg om het beest tot bedaren te brengen en veilig weer bij de eigenaar (ja, achter iets aan rennen vind ie leuk).
- plassende mensen
- Roofvogels die je helm aanvallen
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Leernichten, vrijende stelletjes, poepende en plassende mensen.
Fietsen bij sommige parkeerplaatsen levert altijd wel een aparte herinnering op.
Maar dat was allemaal in NL, hier in E zie ik vooral vogels, konijnen en af en toe een zwijn of een steenbok.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Luhmann
All rounder
All rounder
Berichten: 114
Lid geworden op: ma 31 december 2018, 14:11

Uitgebrande pantserwagen, kapot lucht afweergeschut ... toertocht op militair domein van Leopoldsburg (B) is echt wel een aanrader
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Man op eenwieler op de MTB track, deed het niet eens in onverdienstelijk tempo
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

zeroground schreef: di 25 augustus 2020, 19:47 Ik ben Pagani tegengekomen op de route, bij een let's ride. Of is dit te kort na zijn vertrek?
Nog een praatje gemaakt dan met Wouter? Hoe ging het met hem? En zijn oranje ex Strava kom houdende Alma?
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Een vrouw die haar behoefte deed midden op de track..
Ik ben mij er eentje...
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

Dice Oldskool schreef: ma 31 augustus 2020, 14:28
zeroground schreef: di 25 augustus 2020, 19:47 Ik ben Pagani tegengekomen op de route, bij een let's ride. Of is dit te kort na zijn vertrek?
Nog een praatje gemaakt dan met Wouter? Hoe ging het met hem? En zijn oranje ex Strava kom houdende Alma?
Dat was een paar jaar geleden, voor zijn Almafase. Hij was bij een single speed let's ride is Dorst, met een 26"HT met een hele oude derailleur voor de kettingspanning. Die derailleur heeft een geduldige medemens later voor hem nog uit de knoop gehaald.

Aardige jongen verder, beetje verlegen in dat gezelschap. Helemaal vanuit Roermond met de trein gekomen , terwijl de helft van de mensen toen nog dacht dat het een forumtrol was die nooit zou komen opdagen. Hij viel toen vooral op vanwege zijn keuze om zijn bretels van zijn broek over zijn shirt te dragen.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

D-man schreef: ma 31 augustus 2020, 16:29 Een vrouw die haar behoefte deed midden op de track..
Schijnt een kick te zijn voor sommige malloten.



:o :o :o
Laatst gewijzigd door George op do 3 september 2020, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd, ik heb er niet op geklikt maar ik kan me er iets bij voorstellen en het lijkt me geen geschikt forum materiaal.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

zeroground schreef: ma 31 augustus 2020, 18:51
Dice Oldskool schreef: ma 31 augustus 2020, 14:28

Nog een praatje gemaakt dan met Wouter? Hoe ging het met hem? En zijn oranje ex Strava kom houdende Alma?
Dat was een paar jaar geleden, voor zijn Almafase. Hij was bij een single speed let's ride is Dorst, met een 26"HT met een hele oude derailleur voor de kettingspanning. Die derailleur heeft een geduldige medemens later voor hem nog uit de knoop gehaald.

Aardige jongen verder, beetje verlegen in dat gezelschap. Helemaal vanuit Roermond met de trein gekomen , terwijl de helft van de mensen toen nog dacht dat het een forumtrol was die nooit zou komen opdagen. Hij viel toen vooral op vanwege zijn keuze om zijn bretels van zijn broek over zijn shirt te dragen.
Aardige jongen is het zeker. Heb hem leren kennen toen hij in onze groep zat tijdens de 100 van Horst. Heb nog nooit iemand zo lomp zien rijden. Was voor mij en de anderen dan ook geen verassing dat hij telkens alles kapot reed. :-D
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

Jammer dat hij weg is, de meest cultachtige figuur hier. Hij begreep de goede bedoelingen niet helemaal via zijn beeldscherm
Cube AIM
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 507
Lid geworden op: zo 18 mei 2014, 12:00
Mijn mountainbike: Cube Sting-Cube LTD

Ook ik heb ooit eens met Wouter mogen rijden tijdens een nightride georganiseerd door de plaatselijke Giant store Venlo.
Iedereen had zijn verlichting netjes op orde en degenen die dat niet hadden konden van de sponsor een lamp lenen,maar Wouter dacht dat die alles op orde had en moest onderweg helaas tot de conclusie komen dat die toch vergeten was zijn tweede (accu/lamp) in zijn rugzak te steken :-{
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
way2go
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 390
Lid geworden op: za 7 december 2013, 00:37

zonoskar schreef: do 27 augustus 2020, 16:52 - Auto midden op het pad met een neukend stelletje er in. Het was toch wel 2 km tot aan een breder pad.
Idem. Was dat bij Gileppe? :-)
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Giant-E schreef: di 1 september 2020, 07:54
D-man schreef: ma 31 augustus 2020, 16:29 Een vrouw die haar behoefte deed midden op de track..
Schijnt een kick te zijn voor sommige malloten.

https://imgur.com/gallery/FEE64

:o :o :o
Afbeelding
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie