Nutteloos #158 - De droogte voorbij

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Ik ook, want na verkoop kun je er heel wat bordjes tapas voor kopen! :bier:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Blijkbaar is dit volgende onderwerp nutteloos dus moest ik hem hier posten van George.


Daar gaan we weer, ooit hadden we de coil dempers maar die vonden we toch te zwaar. Toen massaal over naar airdempers want die waren zo geavanceerd geworden in de jaren.

En ja hoor, nu heeft de bike industrie weer wat nieuws bedacht. Ineens moeten het nu weer coil worden. En ondanks dat de fietsen allemaal lichter moeten worden maakt die halve kilo extra ineens toch niet meer uit?!

En let op, nu krijg je ook gelijk weer een stroom van reacties van mensen die eigenlijk als engineer bij Fox hadden moeten werken omdat ze me haarfijn gaan uitleggen waarom de coil nou zo goed is en de air binnenkort word verdrongen.

Iets met geen stictie misschien, meer bumb sensitiviteit?
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Geen gezeur, gewoon een HT :wink:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2495
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Lol, je kan ook gewoon uit je fietsenwereldje stappen , hoef je niet zo veel te piekeren :lol:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ik ben al wel stappen aan het zetten om me te distantiëren van het forum. Maar op dit soort druilerige dagen kan ik de weerstand niet weerstaan
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Even kijken, geen air maar choil, geen latex maar binnenbanden, wat zal het volgende worden? Ik gok op een smal stuur, lange stuurpen en dunne bandjes.... :bier:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

maverick76 schreef: zo 23 februari 2020, 21:37Ik ben al wel stappen aan het zetten om me te distantiëren van het forum.
Je weet dat je de distantiëringsaanvraag in vijfvoud moet indienen, toch? Met de handtekeningen van zeven getuigen in rode inkt?
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

maverick76 schreef: zo 23 februari 2020, 20:38Blijkbaar is dit volgende onderwerp nutteloos dus moest ik hem hier posten van George.
Het onderwerp an sich is niet nutteloos, de manier waarop je het brengt wel en dat merk je aan de reacties. Als het een serieuze vraag en je er zelf ook serieus mee omgaat is het een ander verhaal maar Ren en Stimpy horen in deze hoek thuis. Maar maak het niet groter dan het is, als het zo snel al duidelijk is dat een topic nergens naar toe gaat grijpen we even in, dat is alles en dat is niet persoonlijk...
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

George schreef: zo 23 februari 2020, 21:54
maverick76 schreef: zo 23 februari 2020, 21:37Ik ben al wel stappen aan het zetten om me te distantiëren van het forum.
Je weet dat je de distantiëringsaanvraag in vijfvoud moet indienen, toch? Met de handtekeningen van zeven getuigen in rode inkt?
Een mod/admin heeft daar de nodige shortcuts voor, je kan al die overbodige redtape gewoon omzeilen :tong
Laatst gewijzigd door TenZNL op zo 23 februari 2020, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Mijn reactie van Ren en Stimpy was op Lars die begon over Pinky en the brain. Dus ik ben niet begonnen met die gekkigheid maar de reacties op mijn aardig serieuze vraag waren gelijk van dit niveau en nu krijg ik als enigste de schuld?

Maar goed, laat maar. Het leed is al geschied. Ik heb niks met dit onderdeel “nutteloos” van het forum dus de eerste en laatste post die ik hier ooit nog maak.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Van 'schuld' is dus geen sprake maar neem gerust even contact op als je er nog vragen over hebt.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Lars is wel gewoon weer de aanstichter :lol:
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ga Lars nou geen woorden in de mond leggen :tong
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2495
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Gelukkig weer maandag , voor de normale mens weer een werkdag , na dat nutteloze weekend :winkie:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3165
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

maverick76 schreef: zo 23 februari 2020, 22:11 Mijn reactie van Ren en Stimpy was op Lars die begon over Pinky en the brain. Dus ik ben niet begonnen met die gekkigheid maar de reacties op mijn aardig serieuze vraag waren gelijk van dit niveau en nu krijg ik als enigste de schuld?

Maar goed, laat maar. Het leed is al geschied. Ik heb niks met dit onderdeel “nutteloos” van het forum dus de eerste en laatste post die ik hier ooit nog maak.
Oh wat jammer nou... Met zulk soort vragen zou het nutteloos weer in oude glorie hersteld kunnen worden.

Ik heb nooit een coil gehad maar bezit nu wel een air demper. Ik kan dus geen zinnige uitspraak doen op basis van eigen ervaringen. Maar als de industrie me vertelt dat ik aan de coil moet, wie ben ik dan om ze tegen te spreken?
Ik kan de air demper dan wel bewaren voor het moment dat air's weer terug in de mode komen. Cyclussen bewegen zich in elk aspect van de mondiale samenleving.

Nog wel even een andere vraag... Nike Air Max... Worden dat dan Nike Coil Max?
Gesloten