Kleding uit China

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

maaf2 schreef: di 19 februari 2019, 22:32
Heb je ervaring met deze shop? Vind het allemaal wel verdacht goedkoop eigenlijk 🤨
Ja ik heb er regelmatig besteld. Prima shop. :-q
Ze hebben ook een stand op Motocross GP's en Nationals in de UK waar ik ook wel eens wat gekocht heb.

De merken One Industries, Alloy en JT racing bestaan niet meer en ze zijn de voorraad aan het op ruimen.
Vandaar de lage prijzen voor deze merken.
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

maverick76 schreef: di 19 februari 2019, 18:44 Dan weet ik niet hoe potig jou bovenbenen zijn maar bij mij zijn zitten ze net als surf shorts. Maar als je Snoop dog jaren 90 baggy zoekt dan zijn ze wellicht net iets minder baggy. :D
Bovenbeen is 56, kuit is ong 46.. Dus ja, potig.

Maar ik betaal persoonlijk liever meer dat het er ook fatsoenlijk/mooi uitziet maar dat is natuurlijk ieder voor zich..
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Die tijd heb ik inderdaad gehad. Ik ben in mijn “functionele” jaren gekomen :lol:
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dennisvdb schreef: di 19 februari 2019, 18:40 Ja, maar dat is met geen mogelijkheid baggy te noemen he.

Voor lange jerseys zou ik hier eens kijken:

https://mx-deals.nl/motocross-uitrustin ... oss-shirts

Zelf goede ervaringen met deze webshop, gebruik Thor kleding voor DH.
Nee helaas heeft Decathlon geen baggy shirts, wel broeken gelukkig en die zijn prima.
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Dat bedoel ik, hier ging het over jerseys en niet over broeken. Waarom Maverick76 over shorts begint is mij een raadsel.

Ben zondag nog in de Decathlon geweest omdat mijn schoonzus nog wat spullen moest hebben, maar de jerseys zijn niet baggy te noemen. Maar natuurlijk wel vriendelijker voor de portemonnee, dat is ook wat waard. En kwaliteit zal het misschien ook wel prima zijn (naar gebruik), maar toch hoef ik het niet. Ieder zijn ding.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Het gaat inderdaad om Jerseys. Broeken zijn wel te vinden voor minder dan de "bekende" merken. Op zich kun je voor jerseys met lange mouwen waarschijnlijk prima aanbiedingen vinden als je ook de MX sites in de gaten houd. Korte mouwen is echter nog altijd niet makkelijk te vinden. Voorlopig lijkt het er op dat MTB sites afgaan op aanbiedingen de meest voor de hand liggende optie is. Opzich natuurlijk prima maar niet helemaal wat ik zocht.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Chain Reactions heeft voor korte mouwen vaak wel een fatsoenlijk aanbod tegen niet al te gek geld. Veel uitverkoop het hele jaar door.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Klitse schreef: wo 20 februari 2019, 13:22Op zich kun je voor jerseys met lange mouwen waarschijnlijk prima aanbiedingen vinden als je ook de MX sites in de gaten houd. Korte mouwen is echter nog altijd niet makkelijk te vinden.
Daar valt een mouw aan te passn...
Afbeelding
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

cheeta schreef: do 21 februari 2019, 00:12 Daar valt een mouw aan van af te passn...
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Kun je nog zelf kiezen tussen een driekwart of korte mouw ook :bier:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Op AliExpress vind je ook immitatie/replica van bijv POC zonnebrillen, normale shirts, schoenen, ect.
Nu kwam ik onderstaande short tegen (is ook in andere kleuren te krijgen hoor :P)

Is dit nu ook nep of is het overproductie.
Daarmee bedoel ik het volgende; van Belkin weet ik dat ze hun ipad hoezen in China laten maken, maar dit zijn niet eigen fabrieken.
Dit wordt eerst gesourced en als alles (incl kwalilteitscontrole) in orde is, laten ze bijv 10.000 hoezen maken.
Wat zo'n chinese fabriek dan vaak doet, is dat ze elke dag een uur extra produceren, waardoor ze uiteindelijk 12.000 stuks hebben.
De 2.000 extra stuks worden soms niet voorzien van het Belkin logo of worden niet verpakt.
Dit wordt dan verkocht op de lokale chinese markt. Daarmee heb je dus eigen wel een kwaitatief Belkin hoesje, maar zonder de marge van Belkin en reseller.

Fox Defend Shorts

Foto op Ali
Afbeelding

Foto toegstuurd gekregen van de verkoper
Afbeelding

Foto van Bikester van het 2020 model
Afbeelding
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Google image search geeft me deze link: https://foxracing.ca/flexair-short-%5Bf ... 30-38.html

Lijkt erop dat men op Ali de afbeelding uit bovenstaande link heeft gepakt en er een paar lijnen van de vos uit het geshopped. Verder zijn de afbeeldingen qua vouwen enzo exact gelijk. (En zie ik wat smudge tool sporen)

Ik kan me niet voorstellen dat Fox er OK mee is dat dit zo verkocht gaat worden, en ik gok dus op kopie. Op de foto van de verkoper lijkt het qua stof ook meer op een zwembroek...
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5243
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

japie carbon schreef: ma 18 februari 2019, 13:08
baron062 schreef: ma 18 februari 2019, 13:01
Heel veel shirtjes in een container is inderdaad iets duurzamer. Heel veel kleding komt tegenwoordig uit China...
Ze laten voor een shirtje uit China toch geen vliegtuig apart vliegen???
Inderdaad, dat gaat allemaal gewoon met 'groupage' transport met alle andere bestellingen in een container op een boot. Daarom duurt het vaak zo lang. Bij aankomst in de EU gaat het dan via fijndistributie door naar jou adres.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
JongdR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: do 17 december 2020, 17:43
Mijn mountainbike: Orbea Alma H30

Heb zelf een winter broek(fleece) van Queshark van alixpres gehaald en wat andere kleding. Moet toch zeggen dat het prima zit en behoorlijk goede kwaliteit is gezien de prijs. Veel kleding mag dan imitatie zijn, zolang het maar goed is.
G.P.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 31 augustus 2020, 21:26
Mijn mountainbike: Trek Procaliber

________
Mijn fiets
Plaats reactie