Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
PaganiProductions

Trailer 2
https://www.youtube.com/watch?v=0smnXEMp51o" onclick="window.open(this.href);return false;
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Tsja

ik bewonder je doorzetting's vermogen , echter praat ABN , en niet Limburg's , zodat het voor iedere niet-limburgse vlaai is te verstaan , de beelden zijn :oops: :-{ , daarbij euhmmm........, ik vindt er geen klap aan , misschien mede dat ik tot die niet limburgse vlaai behoor , en de taal niet machtig bent , het beeld is ala parkinson , en het beeldmateriaal is van hee een MTB ér , hee nog meer MTBérs , ect ect .

Ik doe het niet na , dat is wat zeker is ,maar dit is geen abbo waard , eerder een inzending van bananasplit , waarin ik telkens wacht wanneer die snor op popt ...

niet te min , suc6 verder ...
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Helaas deel ik dezelfde mening als RubbereMTBRobbie.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ik deel ook de mening van RubbereMTBRobbie (die nickname doet mij altijd aan een dildo denken maar dit terzijde :-D ) en heb ook de grootste moeite om je te verstaan. Beeldkwaliteit is dramatisch, zo ga je iig geen abonnees werfen.
PaganiProductions

RubbereMTBRobbie schreef:Tsja

ik bewonder je doorzetting's vermogen , echter praat ABN , en niet Limburg's , zodat het voor iedere niet-limburgse vlaai is te verstaan , de beelden zijn :oops: :-{ , daarbij euhmmm........, ik vindt er geen klap aan , misschien mede dat ik tot die niet limburgse vlaai behoor , en de taal niet machtig bent , het beeld is ala parkinson , en het beeldmateriaal is van hee een MTB ér , hee nog meer MTBérs , ect ect .

Ik doe het niet na , dat is wat zeker is ,maar dit is geen abbo waard , eerder een inzending van bananasplit , waarin ik telkens wacht wanneer die snor op popt ...

niet te min , suc6 verder ...
Persoolijk vind ik dit een betere trailer dan de eerste
Had toen geen statief omdat ik eigenlijk niet van plan was om te filmen van alles uit de losse hand gefilmd.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op ma 2 oktober 2017, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
RubbereMTBRobbie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 12 juni 2016, 10:42

Dice Oldskool schreef: (die nickname doet mij altijd aan een dildo denken maar dit terzijde :-D )
:winkie: waar het hart van vol is ....... :roll: :lol:
Do Stupid Things ......Faster
Voor haar:YT Jeffsy Comp 2 ,female touch *Dochter:Cube Acess WLS Race
*Voor mij:Trek Fuel EX9
PaganiProductions

De Tomac cup ga ik naturlijk wel met Statief filmen.
PaganiProductions

RubbereMTBRobbie schreef:Tsja

ik bewonder je doorzetting's vermogen , echter praat ABN , en niet Limburg's , zodat het voor iedere niet-limburgse vlaai is te verstaan , de beelden zijn :oops: :-{ , daarbij euhmmm........, ik vindt er geen klap aan , misschien mede dat ik tot die niet limburgse vlaai behoor , en de taal niet machtig bent , het beeld is ala parkinson , en het beeldmateriaal is van hee een MTB ér , hee nog meer MTBérs , ect ect .

Ik doe het niet na , dat is wat zeker is ,maar dit is geen abbo waard , eerder een inzending van bananasplit , waarin ik telkens wacht wanneer die snor op popt ...

niet te min , suc6 verder ...
Ik geef niet op ga gewoon door.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Probeer wat kritischer te zijn op de beelden die de uiteindelijke show halen, er zit nu in een vrij korte trailer al vrij veel materiaal wat niet prettig kijkt door teveel schokken, heen en weer zoomen, en te snel pannnen.
Ook de start en einde van je scenes kunnen ook beter, nu knip je bv recht in een valpartij, je ziet iemand onderuit gaan, en vlak voor ze de grond raakt ga je over in de volgende scene.. of je begint een scene met zoomen en scherpstellen.

Heeft je camera misschien een mogelijkheid voor een externe mic? nu heb je bv vrij veel bijgeluid van je zoom knop... dat maakt het totaal plaatje ook wat minder.

Wat betreft ABN/Limburgs... ik geloof niet dat rubberen robbie ooit echt limburgs heeft gehoord, wat dat is zowat een andere taal, dit is gewoon accent, daar kan je verder weinig aan veranderen. Je kan wel je text meer voorbereiden zodat er meer nuttige to the point info in je voice over zit.
PaganiProductions

Prulleman schreef:Probeer wat kritischer te zijn op de beelden die de uiteindelijke show halen, er zit nu in een vrij korte trailer al vrij veel materiaal wat niet prettig kijkt door teveel schokken, heen en weer zoomen, en te snel pannnen.
Ook de start en einde van je scenes kunnen ook beter, nu knip je bv recht in een valpartij, je ziet iemand onderuit gaan, en vlak voor ze de grond raakt ga je over in de volgende scene.. of je begint een scene met zoomen en scherpstellen.

Heeft je camera misschien een mogelijkheid voor een externe mic? nu heb je bv vrij veel bijgeluid van je zoom knop... dat maakt het totaal plaatje ook wat minder.

Wat betreft ABN/Limburgs... ik geloof niet dat rubberen robbie ooit echt limburgs heeft gehoord, wat dat is zowat een andere taal, dit is gewoon accent, daar kan je verder weinig aan veranderen. Je kan wel je text meer voorbereiden zodat er meer nuttige to the point info in je voice over zit.
Helaas heeft mijn camera niet de mogelijk voor een mic erop aan te sluiten.
Zal alles mee nemen in een volgende video.
Video word nu wat stabieler.
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Erg verwarrend om naar te kijken Wouter, slecht beeld schokken, onsamenhangend, commentaar nie iedereen spreekt of verstaat Limburgs.
Je springt van de hak op de tak, een start iedereen schiet door 't beeld half gefilmd veel te kort bij, en hup weer een start en nog een en nog een.
Dan valt er een, knip je in zijn val hup volgende beeld. Hoe is het met hem heeft ie uit gefietst ondanks zijn val partij nog goed gefinisht?
Ik begrijp wel dat dit hoort in een trailer, maar film dan duidelijker ,op een vast statief, neem een afdaling in beeld vanuit een vast punt, of bewegend ook weer op een statief.
Zet tekst in beeld welke groep start.
Zo ook bij ander commentaar tekst i.p.v. praten. (Dat is er enne van team Brentjens hoppa hoppa, Volgens mij H.Bekking)
Daar koop je niks voor.
Doen alleen filmen en spreek er dan met monteren tekst in, wel ABN aub.

Dit is niet om aan te zien Wouter.
PaganiProductions

reaction 67 schreef:Erg verwarrend om naar te kijken Wouter, slecht beeld schokken, onsamenhangend, commentaar nie iedereen spreekt of verstaat Limburgs.
Je springt van de hak op de tak, een start iedereen schiet door 't beeld half gefilmd veel te kort bij, en hup weer een start en nog een en nog een.
Dan valt er een, knip je in zijn val hup volgende beeld. Hoe is het met hem heeft ie uit gefietst ondanks zijn val partij nog goed gefinisht?
Ik begrijp wel dat dit hoort in een trailer, maar film dan duidelijker ,op een vast statief, neem een afdaling in beeld vanuit een vast punt, of bewegend ook weer op een statief.
Zet tekst in beeld welke groep start.
Zo ook bij ander commentaar tekst i.p.v. praten. (Dat is er enne van team Brentjens hoppa hoppa, Volgens mij H.Bekking)
Daar koop je niks voor.
Doen alleen filmen en spreek er dan met monteren tekst in, wel ABN aub.

Dit is niet om aan te zien Wouter.
Dat komt goed ben al aan aflevering 1 begonnen dat word uitgebreider en beter en kan ik dieper erop in gaan.
Zoals die trailer word het niet mensen het word beter.
En ik denk een wedstrijd per aflevering.
Hoeveel min zou ik per aflevering maken.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Jep....na jaren filmen is het niet echt veel beter geworden :-? ....jammer :( goed stukje film is altijd leuk om naar te kijken.
Als je zo graag filmt en dat ook nog wil delen (dat zou iedereen waarderen), ga een film cursus volgen, dan maak je mij en andere blij (dat weet ik haast wel zeker), maar dit schiet niet op, eerlijk verhaal toch je bent niet gisteren begonnen met filmen dus hopelijk doe je hier iets mee :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Dice Oldskool schreef:Ik deel ook de mening van RubbereMTBRobbie (die nickname doet mij altijd aan een dildo denken maar dit terzijde :-D ) en heb ook de grootste moeite om je te verstaan. Beeldkwaliteit is dramatisch, zo ga je iig geen abonnees werfen.
Je bent niet de enige :lol: :lol: :lol: :lol:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Lekker verder hobby'en, maar denk dat je het vooral voor jezelf moet doen. Zelf filmen en items maken die jij leuk vindt, en niet te veel af laten hangen van anderen. Als je er goed in wordt vinden mensen je vanzelf wel en kan je tzt wat meer doen.
Gesloten