Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5833
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Het is hier, je kijkt of je kijkt niet :-D zoals PP een aantal posts terug ook zelf aangaf :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

LosseSchroef schreef: zo 3 mei 2020, 19:47 Ik wil niet zeiken maar ik zie weinig (kwaliteits) verschil in producties tussen kanaal 1 en 2? Het verschil zit hem in het onderwerp, fietsen of auto’s?
Nou ik heb inmiddels 469 subs hoeveel heb jij er als je al een youtube kanaal hebt.
Gebruikersavatar
azazel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 356
Lid geworden op: zo 13 mei 2012, 17:34
Mijn mountainbike: Commencal META Power Trail en YT Capra 27,5 CF Pro Race

PaganiProductions schreef: zo 3 mei 2020, 20:48
LosseSchroef schreef: zo 3 mei 2020, 19:47 Ik wil niet zeiken maar ik zie weinig (kwaliteits) verschil in producties tussen kanaal 1 en 2? Het verschil zit hem in het onderwerp, fietsen of auto’s?
Nou ik heb inmiddels 469 subs hoeveel heb jij er als je al een youtube kanaal hebt.
Friday fails van Pinkbike heeft meer subs.. maar de kwaliteit van MTB'en komt vaak overeen met jou filmpjes, dus ik zie nog kansen. :tong
The only time that I’m at ease is when I shred the trails between the trees.
Dennis1987
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: zo 6 september 2015, 16:32

Hoeveel youtube subscribers je hebt zegt niks over de kwaliteit van je video’s
Trek Farley 5
Cannondale Badboy
LosseSchroef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 11 oktober 2013, 15:20
Mijn mountainbike: ...krijg ik met speels gemak kapot... :)

PaganiProductions schreef: zo 3 mei 2020, 20:48
LosseSchroef schreef: zo 3 mei 2020, 19:47 Ik wil niet zeiken maar ik zie weinig (kwaliteits) verschil in producties tussen kanaal 1 en 2? Het verschil zit hem in het onderwerp, fietsen of auto’s?
Nou ik heb inmiddels 469 subs hoeveel heb jij er als je al een youtube kanaal hebt.
Ik heb er nu 1129 als je het graag wil weten. Maar is dat belangrijk? Er zijn mensen met nog geen 100 volgers die mooiere en betere filmpjes maken.
Ik denk dat Mario gelijk heeft, als je het al tien jaar zo doet én niks doet met tips dan is dat je keuze. Persoonlijk vind ik je filmpjes door de camera hoeken, slechte montage, beeldkwaliteit en algemene saaiheid niet om aan te gluren. Maar als jij het leuk vind om te maken moet je vooral niet voor mij stoppen.
Nu ook op een gravelbike... :o
PaganiProductions

LosseSchroef schreef: zo 3 mei 2020, 22:50
PaganiProductions schreef: zo 3 mei 2020, 20:48

Nou ik heb inmiddels 469 subs hoeveel heb jij er als je al een youtube kanaal hebt.
Ik heb er nu 1129 als je het graag wil weten. Maar is dat belangrijk? Er zijn mensen met nog geen 100 volgers die mooiere en betere filmpjes maken.
Ik denk dat Mario gelijk heeft, als je het al tien jaar zo doet én niks doet met tips dan is dat je keuze. Persoonlijk vind ik je filmpjes door de camera hoeken, slechte montage, beeldkwaliteit en algemene saaiheid niet om aan te gluren. Maar als jij het leuk vind om te maken moet je vooral niet voor mij stoppen.
Ik ga gewoon door wat ander mensen doen boeit mij niet.
Mijn videos trekken kijkers nog altijd kijkers dus dan zal iets goed doen.
Ik heb al een paar zeer succes volle video´s gemaakt natuurlijk niet alles maar ze zitten er tussen.
PaganiProductions

Dennis1987 schreef: zo 3 mei 2020, 22:04 Hoeveel youtube subscribers je hebt zegt niks over de kwaliteit van je video’s
Ben je een youtube video expert of zo en zelf zeker al veel video´s gemaakt.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op ma 4 mei 2020, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
LosseSchroef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 11 oktober 2013, 15:20
Mijn mountainbike: ...krijg ik met speels gemak kapot... :)

PaganiProductions schreef: ma 4 mei 2020, 13:31
Ik ga gewoon door wat ander mensen doen boeit mij niet.
Dat is in mijn ogen echt grote onzin. Het boeit je juist héél veel. Daarom heb je ook dit topic geopend. Je zoekt hier kijkers, aandacht en bevestiging.
Nu ook op een gravelbike... :o
PaganiProductions

LosseSchroef schreef: ma 4 mei 2020, 13:47
PaganiProductions schreef: ma 4 mei 2020, 13:31
Ik ga gewoon door wat ander mensen doen boeit mij niet.
Dat is in mijn ogen echt grote onzin. Het boeit je juist héél veel. Daarom heb je ook dit topic geopend. Je zoekt hier kijkers, aandacht en bevestiging.
Zo ik heb weer extra kijkers voor niks lol.
Mijn boeit het echt niet wat jullie van mijn kanalen vinden die gene die kijken en gene die niet kijken ook goed.
Dennis1987
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: zo 6 september 2015, 16:32

PaganiProductions schreef: ma 4 mei 2020, 13:47
Dennis1987 schreef: zo 3 mei 2020, 22:04 Hoeveel youtube subscribers je hebt zegt niks over de kwaliteit van je video’s
Ben je een youtube video expert of zo en zelf zeker al veel video´s gemaakt.
Ik heb 509 subscribers en 0 uploads , dus het aantal subscribers wil niks zeggen :D
Trek Farley 5
Cannondale Badboy
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15544
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Beetje opgeschoond. Probeer het leuk te houden aub. Kan het je niet boeien? Prima, maar lees het dan niet en reageer er al helemaal niet op. Wil je hier wat over kwijt of wil je hier meer uitleg over stuur me dan even een PBtje.

Thx.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3793
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dennis1987 schreef: ma 4 mei 2020, 14:03
PaganiProductions schreef: ma 4 mei 2020, 13:47

Ben je een youtube video expert of zo en zelf zeker al veel video´s gemaakt.
Ik heb 509 subscribers en 0 uploads , dus het aantal subscribers wil niks zeggen :D
Da's best knap :bier:
PaganiProductions

Ben aan aflevering 15 begonnen
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5833
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2744
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

Cool, goed bezig Wouter! Je blijft gewoon je eigen ding doen, als een soort rots in de branding!

Ik kijk al uit naar:

Afbeelding
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
Gesloten