Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1800
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

FlopAtbShow? :roll:
Laatst gewijzigd door KevinBel op di 26 september 2017, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Bowiex verkoopt trailers, misschien kan hij je van de nodige tips voorzien. 8)
PaganiProductions

KevinBel schreef:FlopAtbShow? :roll:
Hopelijk niet :(( :-q
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

Noem het dan iig de Top MTB Show..

Edit: Net die trailer gekeken, de beelden vond ik (als leek) niet verkeerd, alleen vermoed ik dat je aan het eind vergeten bent het geluid aan te zetten.. Ik zou er wel bij vermelden waar je precies naar zit te kijken: wat, waar, wie, hoe loopt de wedstrijd/wat staat er op het spel, achtergrond van de rijders.. Ik volg zelf de MX wedstrijden in Amerika en de coverage van de AMA en SX vind ik een schoolvoorbeeld van hoe het moet: veel aandacht voor de rijders en hun verhaal (Tomac's vader is en mtb legende, Anderson rijdt altijd met zijn shirt uit zijn broek), bij een mooie inhaalactie vertelt een oud topper hoe moeilijk zoiets is, technische details (bij een race in de bagger kwam het verschil tussen tear offs en roll offs aan bod) etc.

https://www.youtube.com/watch?v=d9BoXu_IpvM" onclick="window.open(this.href);return false;
PaganiProductions

de lachende derde schreef:Noem het dan iig de Top MTB Show..

Edit: Net die trailer gekeken, de beelden vond ik (als leek) niet verkeerd, alleen vermoed ik dat je aan het eind vergeten bent het geluid aan te zetten.. Ik zou er wel bij vermelden waar je precies naar zit te kijken: wat, waar, wie, hoe loopt de wedstrijd/wat staat er op het spel, achtergrond van de rijders.. Ik volg zelf de MX wedstrijden in Amerika en de coverage van de AMA en SX vind ik een schoolvoorbeeld van hoe het moet: veel aandacht voor de rijders en hun verhaal (Tomac's vader is en mtb legende, Anderson rijdt altijd met zijn shirt uit zijn broek), bij een mooie inhaalactie vertelt een oud topper hoe moeilijk zoiets is, technische details (bij een race in de bagger kwam het verschil tussen tear offs en roll offs aan bod) etc.

https://www.youtube.com/watch?v=d9BoXu_IpvM" onclick="window.open(this.href);return false;
Je hebt gelijk maar ik ben echt geen steven spielberg heb redelijk beperkte middelen maar zal mijn best doen zijn.
PaganiProductions

de lachende derde schreef:Noem het dan iig de Top MTB Show..

Edit: Net die trailer gekeken, de beelden vond ik (als leek) niet verkeerd, alleen vermoed ik dat je aan het eind vergeten bent het geluid aan te zetten.. Ik zou er wel bij vermelden waar je precies naar zit te kijken: wat, waar, wie, hoe loopt de wedstrijd/wat staat er op het spel, achtergrond van de rijders.. Ik volg zelf de MX wedstrijden in Amerika en de coverage van de AMA en SX vind ik een schoolvoorbeeld van hoe het moet: veel aandacht voor de rijders en hun verhaal (Tomac's vader is en mtb legende, Anderson rijdt altijd met zijn shirt uit zijn broek), bij een mooie inhaalactie vertelt een oud topper hoe moeilijk zoiets is, technische details (bij een race in de bagger kwam het verschil tussen tear offs en roll offs aan bod) etc.

https://www.youtube.com/watch?v=d9BoXu_IpvM" onclick="window.open(this.href);return false;
De reden is dat ik de term atb heb gebruik dat het eigenlijk All Terrain Bike en aangezien op mijn kanaal maar dan alleen mountainbikes wil doen een aangezien veel kanalen die naam ik wil mij onderscheiden van de rest.
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

PaganiProductions schreef:
de lachende derde schreef:Noem het dan iig de Top MTB Show..

Edit: Net die trailer gekeken, de beelden vond ik (als leek) niet verkeerd, alleen vermoed ik dat je aan het eind vergeten bent het geluid aan te zetten.. Ik zou er wel bij vermelden waar je precies naar zit te kijken: wat, waar, wie, hoe loopt de wedstrijd/wat staat er op het spel, achtergrond van de rijders.. Ik volg zelf de MX wedstrijden in Amerika en de coverage van de AMA en SX vind ik een schoolvoorbeeld van hoe het moet: veel aandacht voor de rijders en hun verhaal (Tomac's vader is en mtb legende, Anderson rijdt altijd met zijn shirt uit zijn broek), bij een mooie inhaalactie vertelt een oud topper hoe moeilijk zoiets is, technische details (bij een race in de bagger kwam het verschil tussen tear offs en roll offs aan bod) etc.

https://www.youtube.com/watch?v=d9BoXu_IpvM" onclick="window.open(this.href);return false;
Je hebt gelijk maar ik ben echt geen steven spielberg heb redelijk beperkte middelen maar zal mijn best doen zijn.
Al zeg je maar 'vandaag zijn we bij.. in..' , '..lag voor op..die vorig jaar won..' of '.. moest extra zijn best doen omdat ie net hersteld is van een..-blessure'.

En onthoud ook dat het (nu iig) voor de lol is he, gaat erom dat JIJ het naar je zin hebt tijdens het filmen en editen, wat de rest ervan vindt is tot op zekere hoogte bijzaak.
WelkomBuiten
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 243
Lid geworden op: di 31 maart 2015, 10:24
Mijn mountainbike: Titus Ti Fireline Evo
Contacteer:

Inderdaad maken wat je zelf leuk vindt om te maken. Gaat het je om de views? Dan zorgen voor visueel aantrekkelijk materiaal. Als je kijkers ook wil informeren, zorg je dat de geboden inhoud grondig is onderzocht en gedegen wordt gebracht. Kennis kun je pas delen als je die hebt. Kijk naar Top Gear. Die mannen en hun redactie, hoe grappig ook, weten waarover ze praten. GMBN idem dito.

edit: en de sport bekender maken bij een groter publiek? Niet nodig denk ik. Volgens mij rijdt iedereen en z'n ouwe moer op de trails tegenwoordig...
Buitenspeler met extra aandacht voor moeilijke mensen.

Buiten is het beter! - Facebook - Instagram - Twitter
PaganiProductions

Ik heb net korte trailer 1 klaar
Die is maar 2,40 min lang
PaganiProductions

Tatta daar is ie https://www.youtube.com/watch?v=g39F1nv3HTg" onclick="window.open(this.href);return false; korte trailer 1
Persoonlijk vind ik hem een stuk beter.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Inderdaad een stuk beter!
Met introductie en een stuk korter.
Nu nog een keer wat andere muziek er onder dan die metal, lekker vrolijk popnummer ofzo.
PaganiProductions

Jamis Diablo schreef:Inderdaad een stuk beter!
Met introductie en een stuk korter.
Nu nog een keer wat andere muziek er onder dan die metal, lekker vrolijk popnummer ofzo.
Doe ik de volgende keer ben persoolijk wel een metal onder andere .
Maar ik dit niet voor mijzelf alleen dus.. kut muziel lol.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Geen pop, de metal kan best je wil je onderscheiden zeg je. (enkel iets minder overheersend zodat je (beter) verstaanbaar bent) Daarbij wil je niet dat je video door copyright issues verwijderd wordt door YT

Schrijf je van te voren op wat je wil vertellen? Misschien in delen vertellen met tussenpozen?

Ga zo door, je hebt er al lol in. Guy Ritchie is ook klein begonnen.
Dennis1987
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: zo 6 september 2015, 16:32

Die metal muziek kan best wel.

Heb wel 1 kleine tip :)
Als je tijdens het filmen de camera draait om een fietser te volgen zoom dan wat verder uit. Dat kijkt veel prettiger.
Trek Farley 5
Cannondale Badboy
Gesloten