Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1800
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Als een trailer al 17 minuten lang is, hoelang word dan een aflevering? #durftevragen

Grmbl Iglo :tong
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ha! Ninja'd KevinBel!

:tong
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
PaganiProductions

Lars TB schreef:
ollie schreef:Wat dacht je van Member van de week? Lars TB mag van mij de eerste zijn.
Oh, cool, gaaf zo een show! Wanneer begint Pagani? :winkie:
Maak eerst een kanaal trailer
PaganiProductions

KevinBel schreef:Als een trailer al 17 minuten lang is, hoelang word dan een aflevering? #durftevragen

Grmbl Iglo :tong
Weet ik nog niet heb vele mooi beelden
Er komen nog wedstrijden aan.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op di 26 september 2017, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Probeer een kanaal trailer altijd kort en bondig te houden. Vertel in korte tijd waar je kanaal over gaat en laat wat beelden zien die je kunt verwachten.

Mijn kanaal trailer moet ook nog een flinke update krijgen, maar kijkt naar mijn mening al een stukje prettiger weg dan 17 minuten wedstrijdbeelden.


Wat ik wil zeggen is dat meer niet beter is (en ja, ik snap de ironie van deze opmerking).
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
PaganiProductions

MacReal schreef:Probeer een kanaal trailer altijd kort en bondig te houden. Vertel in korte tijd waar je kanaal over gaat en laat wat beelden zien die je kunt verwachten.

Mijn kanaal trailer moet ook nog een flinke update krijgen, maar kijkt naar mijn mening al een stukje prettiger weg dan 17 minuten wedstrijdbeelden.
Ja klopt dat is ook zo maar nu effe wat meer laten zien dan normaal doe ik dat ook niet.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Maar een kanaal intro is juist bedoeld om heel kort te laten zien wat op jouw kanaal kunt verwachten.

Neem bijvoorbeeld MTB Challenge. Binnen anderhalve minuut weet ik precies wat ik kan verwachten op zijn kanaal en besluit ik of ik wil abonneren ja of nee.


Bij jouw kanaal trailer zit ik na 5 minuten nog steeds naar een XC wedstrijd te kijken en heb ik geen idee of dit het soort materiaal is wat je nog meer gaat uploaden.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
PaganiProductions

MacReal schreef:Maar een kanaal intro is juist bedoeld om heel kort te laten zien wat op jouw kanaal kunt verwachten.

Neem bijvoorbeeld MTB Challenge. Binnen anderhalve minuut weet ik precies wat ik kan verwachten op zijn kanaal en besluit ik of ik wil abonneren ja of nee.


Bij jouw kanaal trailer zit ik na 5 minuten nog steeds naar een XC wedstrijd te kijken en heb ik geen idee of dit het soort materiaal is wat je nog meer gaat uploaden.
Heb voor de rest nog niks daar heb allemaal wat langer gemaakt.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op di 26 september 2017, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

En het tegenlicht in jouw video is ook niet prettig om te zien.
PaganiProductions

ollie schreef:En het tegenlicht in jouw video is ook niet prettig om te zien.
Zal wel een 2detrailer maken als ik meer beelden heb.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Ik bedoelde juist dat je minder beelden moet gebruiken :lol:

Heb je een microfoon? Heb je software waarmee je kunt editen?
Doe dan een paar korte clips van die wedstrijd, gooi er een voice over overheen en monteer het naar een filmpje van anderhalve minuut.
Vertel wie je bent, wat je gaat laten zien en wat mensen dus kunnen verwachten op je kanaal.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
PaganiProductions

MacReal schreef:Ik bedoelde juist dat je minder beelden moet gebruiken :lol:

Heb je een microfoon? Heb je software waarmee je kunt editen?
Doe dan een paar korte clips van die wedstrijd, gooi er een voice over overheen en monteer het naar een filmpje van anderhalve minuut.
Vertel wie je bent, wat je gaat laten zien en wat mensen dus kunnen verwachten op je kanaal.
Alles behalve een mic
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

In dat geval: gebruik je telefoon als microfoon. Ik neem aan dat je een smartphone hebt?
Installeer een eenvoudige voice recorder app en neem je voice over op via je telefoon.
Die kun je dan op je computer zetten en zo toch zonder microfoon aan de slag.

Je bent enthousiast genoeg, probeer dan ook het maximale te halen uit wat je hebt.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
PaganiProductions

Bedankt voor de feedback
PaganiProductions

MacReal schreef:In dat geval: gebruik je telefoon als microfoon. Ik neem aan dat je een smartphone hebt?
Installeer een eenvoudige voice recorder app en neem je voice over op via je telefoon.
Die kun je dan op je computer zetten en zo toch zonder microfoon aan de slag.

Je bent enthousiast genoeg, probeer dan ook het maximale te halen uit wat je hebt.
Ja die heb ik
Wat vinden jullie van de naam de TopAtbShow
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op di 26 september 2017, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten