Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

Hij is online nu.
PaganiProductions

Ben aflevering 12 aan het uploaden komt morgen om 16.00 uur online.
Heb hier en daar wat grappige dingen gedaan met editen.
:bier: :winkie:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4826
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Oh, ik dacht dat je dat met ‘t laatste filmpje al had gedaan. :lol:
PaganiProductions

Giant-E schreef: do 29 augustus 2019, 16:22 Oh, ik dacht dat je dat met ‘t laatste filmpje al had gedaan. :lol:
Deze is nog beter
https://www.youtube.com/watch?v=MJVlsXg1G-s komt morgen online om 16.00 uur.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Hai Wouter

:-q voor het doorzettingsvermogen .

Ik heb misschien een paar tips om editten naar iets hoger niveau te tillen , het is aan jouw om er iets mee te doen .

Ik vindt het nog steeds irritant kijken , weinig progressie en verwarrend en moeilijk te volgen .
Voor je intro : schrijf eens de tekst op voordat je zomaar begin te praten waarover het gaat .Oefen dit desnoods een paar keer zoadat het wat meer soepel verloopt en het duidelijk wordt waarover het gaat .
De aankondiging waarover deze aflevering gaat is slecht te lezen tov de achtergrond , dus kies een andere kleur of lettertype of grote.
Probeer de achtergrond geluiden tot het minimale te beperken , zoals gekraak , jouw ademhaling , ect .De leuke toevoegingen zijn niet geslaagd , ik hoef geen kwakende eend te horen bij iemand die op zijn fiets hard aan werk is .Desnoods een muziek wat prettige luistert.
Nog steeds zijn de beelden erg schokkerig en niet stabiel .

Maarja misschien ben ik wel te kritisch :lol:


Kijk eens naar L1 weliswaar niet het niveau van jouw maar qua filmen en editten een idee :-q

suc6 :bier:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

PP, ik heb de wedstrijd doorgespoeld en ben gelijk naar het test rijden gegaan :D aandachtig gekeken en geluisterd :-D filmwerk wel okee en het verstaan doe ik je wel tijdens jou logeer partij bij mij.....was ik weliswaar de enige :D :wink:
Maar natuurlijk...ook ik heb wel iets aan te merken....en dat is het schakelen :( doet mij echt pijn in de oren :(( zet zoiezo minder kracht op de pedalen tijdens het schakelen en zeker met op schakelen :-D en om te voorkomen dat je stil staat (daarom hou je kracht tijdens schakelen...,denk ik) schakel voor de bocht op zodat je klaar staat voor na de bocht en is het niet nodig schakel je gewoon weer af :-D en het zelfde geldt ook met de hobbels en bobbels :lol: :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4826
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

En niet meer dwars door die speaker door blijven lullen. Nu hoor je 2x onverstaanbaar gebrabbel. :-{
PaganiProductions

Snelle Buffer schreef: za 31 augustus 2019, 14:02 Hai Wouter

:-q voor het doorzettingsvermogen .

Ik heb misschien een paar tips om editten naar iets hoger niveau te tillen , het is aan jouw om er iets mee te doen .

Ik vindt het nog steeds irritant kijken , weinig progressie en verwarrend en moeilijk te volgen .
Voor je intro : schrijf eens de tekst op voordat je zomaar begin te praten waarover het gaat .Oefen dit desnoods een paar keer zoadat het wat meer soepel verloopt en het duidelijk wordt waarover het gaat .
De aankondiging waarover deze aflevering gaat is slecht te lezen tov de achtergrond , dus kies een andere kleur of lettertype of grote.
Probeer de achtergrond geluiden tot het minimale te beperken , zoals gekraak , jouw ademhaling , ect .De leuke toevoegingen zijn niet geslaagd , ik hoef geen kwakende eend te horen bij iemand die op zijn fiets hard aan werk is .Desnoods een muziek wat prettige luistert.
Nog steeds zijn de beelden erg schokkerig en niet stabiel .

Maarja misschien ben ik wel te kritisch :lol:


Kijk eens naar L1 weliswaar niet het niveau van jouw maar qua filmen en editten een idee :-q

suc6 :bier:
Ik heb deze gewoon zo ingesproken en normaal typ ik een script.
Heb nieuwe video software gekocht.
Ben deze aflevering een beetje op de humor toer gegaan omdat zo'n saaie wedstrijd was met weing deelnemers.
Daarom ik had er wat meer grappige dieren geluiden ingezet beter dan een saaie wedstrijd.
Als ik er muziek onder zet gaan mensen ook weer klagen.
Het is ook niet goed mensen zijn te verwend tegenwoordig.
L1 hebben ook profi mensen in dienst ik ben geen profi ik doe alleen omdat het leuk is verwacht geen profi videos van mij.
Er komen geen nieuwe wedstrijden meer bij misschien eentje maar ik ga niet voor niks toe overal om voor niks te filmen voor maar 8 man.
Zolang niet mij wil sponseren blijf het TopAtbshow verhaal op een laag pitje staan heb ik niks geen zin om veel energie in steken ik dit ook voor jullie en eigenlijk voor niks en maar klagen alsof het profi videos zijn.
Mijn ander kanaal heeft 432 subs en mijn fiets kanaal maar 8 hoe zou dat toch komen dat ligt echt niet aan mij.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op za 31 augustus 2019, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Je moet vooral iets doen wat je leuk vindt , :bier: :kiss:

Ik snap het budget verhaal wel , maar met wat kleine aanpassingen kan het wel iets worden , ook met geen budget , maar bedenk wel dat je het openbaar publiceert , dus is niet alles is een pot goud aan de regenboog .

Profi films verwacht ik niet , was meer een tip voor jouw hoe bv L1 het aanpakt waar je wellicht iets mee kan bv andere camera hoek of commentaar op het artikel . Is meer een duwtje in de goede richting .

Nogmaals zo lang je er lol in beleefd , blijven doen .. :-q

:bier:

Suc6 :-q
Laatst gewijzigd door Snelle Buffer op zo 1 september 2019, 07:27, 3 keer totaal gewijzigd.
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
PaganiProductions

Snelle Buffer schreef: za 31 augustus 2019, 21:55 Je vooral iets doen wat je leuk vindt , :kiss

Ik snap het budget verhaal wel , maar met wat kleine aanpassingen kan het wel iets worden , maar bedenk wel dat je het openbaar publiceert , dus is niet alles een pot goud aan de regenboog .

Nogmaals zo lang je er lol in beleefd , blijven doen .. :-q

:bier:

Suc6 :-q
Wat ik eraan veranderd maakt niet veel uit mensen zijn toch niet tevreden.
Ik ga heb nog een fiets enkele wedstrijd gefilmd dit jaar.
Bovendien is vandaag mijn helmcamera uit zo'n houder gevallen op asfalt met een grote kras op die lens en hij doet het nog maar ik ga niet meer van mijn eigen geld vervangen.
De bal ligt bij jullie.
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

PaganiProductions schreef: za 31 augustus 2019, 21:57 Wat ik eraan veranderd maakt niet veel uit mensen zijn toch niet tevreden.
Ik ga heb nog een fiets enkele wedstrijd gefilmd dit jaar.
Bovendien is vandaag mijn helmcamera uit zo'n houder gevallen op asfalt met een grote kras op die lens en hij doet het nog maar ik ga niet meer van mijn eigen geld vervangen.
De bal ligt bij jullie.
Het ligt altijd aan de strijkstok of de viool maar nooit aan de violist.
PaganiProductions

superrob schreef: za 31 augustus 2019, 22:24
PaganiProductions schreef: za 31 augustus 2019, 21:57 Wat ik eraan veranderd maakt niet veel uit mensen zijn toch niet tevreden.
Ik ga heb nog een fiets enkele wedstrijd gefilmd dit jaar.
Bovendien is vandaag mijn helmcamera uit zo'n houder gevallen op asfalt met een grote kras op die lens en hij doet het nog maar ik ga niet meer van mijn eigen geld vervangen.
De bal ligt bij jullie.
Het ligt altijd aan de strijkstok of de viool maar nooit aan de violist.
En violist komt ook niet voor niks daar staat ook wat tegenover.
Het word maar eens tijd dat jullie mij aan sponseren misschien dat wat beter mijn best ga doen anders boeit het mij niet eens meer.
Helaas willen de meeste mensen voor een dubbeltje op eerste rang zitten.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

PaganiProductions schreef: za 31 augustus 2019, 21:57
Bovendien is vandaag mijn helmcamera uit zo'n houder gevallen op asfalt met een grote kras op die lens en hij doet het nog maar ik ga niet meer van mijn eigen geld vervangen.
De bal ligt bij jullie.
Verwacht je nu dat "wij" jou gaan sponsoren?
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Als je denkt dat het niet nog gekker kan... :winkie:
Gesloten