Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Jamis Diablo schreef: vr 2 augustus 2019, 09:48 Nee want er is al vaak benoemd dat Pagani een beperking heeft.
Dus geen plank voor de kop, maar ziet en doet dingen anders dan wij.
Vandaar mijn referentie met kinderen, die zien hun resultaat van iets wat ze gemaakt hebben gedaan hebben ook heel anders dan de ouders.
Als jouw kind een tekening heeft gemaakt vergelijk je dat toch ook niet met die van een volwassene?

Je kan je ook afvragen of iemand die dit soort filmpjes plaats en er oprecht trots op is wel dezelfde capaciteiten heeft als jij.
Dat kan je dan toch ook op je klompen aanvoelen?
Waarom zou je iemand iets willen ontmoedigen? Omdat het volgens jou niet op een forum mag staan?
Voor jou is het met een knipoog, maar ik zie een stel volwassen mannen met een plank voor de kop veilig achter hun schermpje pagina's lang een filmpje van iemamd met een beperking in de maling nemen.
Hij vraagt er toch om? Hij wil onze mening weten, zouden we dan moeten liegen? (iets wat verschillende doen)
Ik zeg ook tegen mijn kinderen o wat mooi. Maar ik kan me er niet toe zetten om een volwassen man (met een lichte beperking) te moeten voorliegen dat iets OK is terwijl het simpelweg nog geen bit waarde aan het WWW toevoegt.

Dus als volwassen kerel naar volwassen kerel: Hou ermee op (ze te delen)!

Als je zo graag filmpjes maakt prima, maar hou ze gewoon voor jezelf.
Dan hoef je de shit die over je uitgestort wordt ook niet te slikken.

Ik blijf erbij dat Wouter geniet van alle aandacht.
Positief of negatief maakt niet uit want deze worden op dezelfde manier door hem verwerkt.
Laatst gewijzigd door Bowiex op ma 5 augustus 2019, 14:09, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Prulleman schreef: ma 5 augustus 2019, 11:58
PaganiProductions schreef: wo 31 juli 2019, 21:38 Deze is wat spannender
https://youtu.be/_Tomr64hYsw komt morgen online om 17.00 uur
kijk nog eens goed naar de montage van je camera, je camera staat echt enorm scheef, bij deze beelden loopt de horizon letterlijk van de hoek links onder naar de hoek rechts boven, daarnaast is de kromming in het beeld niet prettig en er vallen zelfs hoekjes weg (links en rechts boven, hier rood gemarkeerd is zwart), als je camera een andere beeldhoek aankan, zou dat beter zijn

Afbeelding
Naast die wat vreemde beeldhoek...het beeld is ook wat wazig; misschien tevoren een doekje over de lens halen voor je de rit begint? Ik zou zeggen sowieso eerst een korte test doen en ff terugkijken hoe het beeld is, dan voorkom je dit.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Wiel-Maat schreef: ma 5 augustus 2019, 14:07
Prulleman schreef: ma 5 augustus 2019, 11:58

kijk nog eens goed naar de montage van je camera, je camera staat echt enorm scheef, bij deze beelden loopt de horizon letterlijk van de hoek links onder naar de hoek rechts boven, daarnaast is de kromming in het beeld niet prettig en er vallen zelfs hoekjes weg (links en rechts boven, hier rood gemarkeerd is zwart), als je camera een andere beeldhoek aankan, zou dat beter zijn

Afbeelding

Naast die wat vreemde beeldhoek...het beeld is ook wat wazig; misschien tevoren een doekje over de lens halen voor je de rit begint? Ik zou zeggen sowieso eerst een korte test doen en ff terugkijken hoe het beeld is, dan voorkom je dit.
Ik denk dat dit een goedkope actioncam is. Die hebben vaak geen echte HD, korrelig beeld en die bruingroene waas bij minder licht.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Bowiex schreef: ma 5 augustus 2019, 14:01
Jamis Diablo schreef: vr 2 augustus 2019, 09:48 Nee want er is al vaak benoemd dat Pagani een beperking heeft.
Dus geen plank voor de kop, maar ziet en doet dingen anders dan wij.
Vandaar mijn referentie met kinderen, die zien hun resultaat van iets wat ze gemaakt hebben gedaan hebben ook heel anders dan de ouders.
Als jouw kind een tekening heeft gemaakt vergelijk je dat toch ook niet met die van een volwassene?

Je kan je ook afvragen of iemand die dit soort filmpjes plaats en er oprecht trots op is wel dezelfde capaciteiten heeft als jij.
Dat kan je dan toch ook op je klompen aanvoelen?
Waarom zou je iemand iets willen ontmoedigen? Omdat het volgens jou niet op een forum mag staan?
Voor jou is het met een knipoog, maar ik zie een stel volwassen mannen met een plank voor de kop veilig achter hun schermpje pagina's lang een filmpje van iemamd met een beperking in de maling nemen.
Hij vraagt er toch om? Hij wil onze mening weten, zouden we dan moeten liegen? (iets wat verschillende doen)
Ik zeg ook tegen mijn kinderen o wat mooi. Maar ik kan me er niet toe zetten om een volwassen man (met een lichte beperking) te moeten voorliegen dat iets OK is terwijl het simpelweg nog geen bit waarde aan het WWW toevoegt.

Dus als volwassen kerel naar volwassen kerel: Hou ermee op (ze te delen)!

Als je zo graag filmpjes maakt prima, maar hou ze gewoon voor jezelf.
Dan hoef je de shit die over je uitgestort wordt ook niet te slikken.

Ik blijf erbij dat Wouter geniet van alle aandacht.
Positief of negatief maakt niet uit want deze worden op dezelfde manier door hem verwerkt.
Er is natuurlijk een verschil tussen zeggen dat het niets is of er pagina lang grapjes over maken.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

eigenlijk zijn er maar 3 fatsoenlijke opties:
1) Lekker meelezen en kijken en genieten (gezien de views en posts in de topics van wouter vinden de meeste het gezellig genoeg), participeren is prima, maar afzeiken is nergens voor nodig.
2) Als je wel feedback wilt geven (en dus ook accepteert dat er mogelijk niet veel mee gedaan wordt ;)) dan kan dat prima in de vorm van opbouwende kritiek ipv afzeiken.
3) Nu en in de toekomst negeren en doorgaan naar het volgende topic
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Prulleman schreef: ma 5 augustus 2019, 15:33 eigenlijk zijn er maar 3 fatsoenlijke opties:
1) Lekker meelezen en kijken en genieten (gezien de views en posts in de topics van wouter vinden de meeste het gezellig genoeg), participeren is prima, maar afzeiken is nergens voor nodig.
2) Als je wel feedback wilt geven (en dus ook accepteert dat er mogelijk niet veel mee gedaan wordt ;)) dan kan dat prima in de vorm van opbouwende kritiek ipv afzeiken.
3) Nu en in de toekomst negeren en doorgaan naar het volgende topic
Dat lijkt mij goed en kernachtig samengevat. :bier:
PaganiProductions

japie carbon schreef: ma 5 augustus 2019, 15:10
Bowiex schreef: ma 5 augustus 2019, 14:01

Hij vraagt er toch om? Hij wil onze mening weten, zouden we dan moeten liegen? (iets wat verschillende doen)
Ik zeg ook tegen mijn kinderen o wat mooi. Maar ik kan me er niet toe zetten om een volwassen man (met een lichte beperking) te moeten voorliegen dat iets OK is terwijl het simpelweg nog geen bit waarde aan het WWW toevoegt.

Dus als volwassen kerel naar volwassen kerel: Hou ermee op (ze te delen)!

Als je zo graag filmpjes maakt prima, maar hou ze gewoon voor jezelf.
Dan hoef je de shit die over je uitgestort wordt ook niet te slikken.

Ik blijf erbij dat Wouter geniet van alle aandacht.
Positief of negatief maakt niet uit want deze worden op dezelfde manier door hem verwerkt.
Er is natuurlijk een verschil tussen zeggen dat het niets is of er pagina lang grapjes over maken.
is een Shimano Actioncam zal die camera eens recht erop zetten of het beeld draaien en heb de lens schoon gemaakt.
Ik denk dat mensen wel erg verwend worden mtb beelden met dure gimbals en van profi mensen etc.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

PaganiProductions schreef: ma 5 augustus 2019, 19:15
japie carbon schreef: ma 5 augustus 2019, 15:10

Er is natuurlijk een verschil tussen zeggen dat het niets is of er pagina lang grapjes over maken.
is een Shimano Actioncam zal die camera eens recht erop zetten of het beeld draaien en heb de lens schoon gemaakt.
Ik denk dat mensen wel erg verwend worden mtb beelden met dure gimbals en van profi mensen etc.
Die Shimano is een best duur ding, mijn Go Pro is net zo duur. Daar hoort toch beter beeld uit te komen. Deze beeldkwaliteit lijkt meer op wat ik uit m'n Salora camera van 5 tientjes kreeg.
PaganiProductions

Heb de hoek van de camera veranderd staat nu wat rechter.
Is een wat ouder model.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

PaganiProductions schreef: ma 5 augustus 2019, 19:33 Heb de hoek van de camera veranderd staat nu wat rechter.
Is een wat ouder model.
Je had hem echt scheef op je helm staan?
PaganiProductions

MVMVML schreef: wo 7 augustus 2019, 06:36
PaganiProductions schreef: ma 5 augustus 2019, 19:33 Heb de hoek van de camera veranderd staat nu wat rechter.
Is een wat ouder model.
Je had hem echt scheef op je helm staan?
Ja heb de camera nu rechter erop staan.
PaganiProductions

Ben verklaar met aflevering 11 deze word wel korter dan normaal ik dat niet zoveel wedstrijd hebt gebruikt dat was een erg saai parcourtje voor deze aflevering en meeting van Lage Vuursche komt er ook bij hopelijk is die deze week klaar.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Toch nog een “5x LV” video? Ik had de hoop al opgegeven.
PaganiProductions

Giant-E schreef: di 20 augustus 2019, 23:00 Toch nog een “5x LV” video? Ik had de hoop al opgegeven.
Ja alleen heb ik er niet zoveel beelden van.
Gesloten