Energieverpakkingen niet in de natuur

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

TinaToertocht schreef:Ik snap je redenatie trouwens niet helemaal.
Dat is te vergelijken met: iemand verkoopt jou legaal een pistool(met vergunning, een buks ofzo) en jij besluit er iets illegaals mee te doen, je schiet iemand neer.

Die gelverpakkingen verkopen is legaal, afval in de natuur dumpen is absoluut niet legaal.
:-?
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5582
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

TinaToertocht schreef: Volgens de organisator is het allemaal opgeruimd, mailt hij mij.

Ik heb inmiddels de 3 gemeenten, waar de wedstrijdroute doorheen loopt, op de hoogte gesteld van wat er het weekend ervoor in het Montferland gebeurd is, en 2 jaar geleden. Ze hebben ook de foto's gezien. Ik heb ze geadviseerd zelf te gaan controleren of de route (de natuur van hun mooie gemeente) vrij van afval is.
Is dat niet het geval, dan heeft de organisator een probleem.

Verder ben ik nu zo ver dat er naar iedere gemeente in Nederland een brief gaat (met foto's), over het afval wat veroorzaakt wordt door wielerwedstrijden, met het advies dit heel goed vast te leggen in hun vergunning verstrekking aan organisatoren, en zeker ook na afloop controles te houden. Want ik ben er helemaal klaar mee dat fietsers zo met de natuur omgaan, omdat ze toevallig in een lullig wedstrijdje zitten!
Als het aan mij ligt zal ik er alles aan doen om dit vreemde fenomeen Nederland uit te helpen.
Get a life.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10865
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Zo praat je niet tegen, Tina. Sla dit topic over als het je niet boeit.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Dice Oldskool schreef:Get a life.
Want? Wat doet ze fout?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

@ dice.....Dat heb ik. En ik heb 2 kinderen, en die willen ook nog van de natuur genieten, en hun kinderen straks ook!
Als dat jaar na jaar maar blijft plaatsvinden heb jij enig idee hoe de Nederlandse natuur er dan uit ziet in de toekomst?
Dus als ik daar aan kan bijdragen door actief troep van een ander op te ruimen na een mountainbike wedstrijd en ik denk daar landelijk iets aan te moeten doen om dit gedrag om te draaien......dan pas ik dat in....in mijn drukke leven.
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

@bert en lars: Dank voor jullie ondersteuning! :D
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

zo nog steeds hier?
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Ik heb vandaag nog even snel met een vuilniszak het terreintje plus berm tegenover Specialized opgeruimd voordat ik mijn dochter uit school moest halen. Want ik kan die troep gewoon niet aanzien!

Loopt daar een man met hond, die spreekt me aan, was blij met mijn actie. Hij bleek naast Specialized te wonen en zich ook wezenloos te ergeren aan die gelverpakkingen en ander afval van de mountainbikers. Had zelf ook nog in het bosje opgeruimd. Dat zijn mensen waar je wat aan hebt, niet van die zeikerds op het forum die het belang van een schone natuur niet snappen en denken dat je geen leven hebt omdat je actief wat aan dit probleem wil doen.
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

@Hilco, Hai! Das lang geleden! Ja, zo af en toe als daar reden toe is :lol:
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

hahaha idem hier af en toe uit jeugd sentiment ........of inderdaad als er aanleiding is .

groeten !
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5582
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Lars TB schreef:
Dice Oldskool schreef:Get a life.
Want? Wat doet ze fout?
Dat ze het beste voor heeft met de natuur daar twijfel ik niet aan maar je kunt het ook gaan overdrijven en als een soort milieu-extremist door het leven te gaan. Je kunt je steentje bijdragen maar ook hierin doordraven.

TinaToertocht schreef: Dat zijn mensen waar je wat aan hebt, niet van die zeikerds op het forum die het belang van een schone natuur niet snappen en denken dat je geen leven hebt omdat je actief wat aan dit probleem wil doen.
Waarom zou ik het belang van een schone natuur niet snappen omdat ik jouw wat tegengas geef?
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Heb je geen leven ofzo? Dat jij de dringende behoefte voelt om mij tegengas te geven? Ik doe tenminste iets nuttigs...troep van een ander opruimen...heb jij de laatste tijd nog iets voor de maatschappij gedaan? 8) :bier:
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5582
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Dringende behoefte is schromelijk overdreven, meer een minuutje tijdverdrijf. Of ik nog wat voor de maatschappij gedaan heb? Ja hoor, ik heb het plastic thuis gescheiden. Misschien dat ik dat morgen ook weer doe. :tong
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Ach kijk aan! Milieuextremist was net zo schromelijk overdreven....
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

TinaToertocht schreef:Heb je geen leven ofzo? Dat jij de dringende behoefte voelt om mij tegengas te geven? Ik doe tenminste iets nuttigs...troep van een ander opruimen...heb jij de laatste tijd nog iets voor de maatschappij gedaan? 8) :bier:
Heel erg nuttig vind ik je niet....omdat jij de niet rommel makers mee wil laten betalen...betaal jij ook de boetes van je buren....ik denk van niet, dus waarom zou ik dat dan wel moeten doen.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie