Inloggen en registreren op het forum zonder HTTPS

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

azazel schreef:lang verhaal over wiet en zout
ik ben zelf C# coder en heb software ontwikkeld (neuh, niet alleen :D ) welke defensie medewerkers een veilige verbinding geeft de over satelliet... dus uit ervaring kan ik zeggen: lekker op de fiets stappen naar je maten en lullen in real life over hoe bruut mountainbiken is.. :lol: heel het internet is onveilig.. https of niet.. :lol:
Laatst gewijzigd door kingjoop op vr 12 mei 2017, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

kingjoop schreef:
azazel schreef:lang verhaal
ik ben zelf C# coder en heb software ontwikkeld welke defensie medewerkers een veilige verbinding gaf over sataliet... dus uit ervaring kan ik zeggen: lekker op de fiets stappen naar je maten en lullen in real life over hoe bruut mountainbiken is.. :lol: heel het internet is onveilig.. https of niet.. :lol:
Je hebt van je werk je hobby gemaakt lees ik (airgap) :lol:
Gebruikersavatar
azazel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 356
Lid geworden op: zo 13 mei 2012, 17:34
Mijn mountainbike: Commencal META Power Trail en YT Capra 27,5 CF Pro Race

Knakker29 schreef:
azazel schreef: Wachtwoorden worden ge-hashed opgeslagen niet ge-encrypt. :-q
Moet je dat natuurlijk wel doen :bier: (mompelt iets met babydump, was ook zo'n lekker belangrijke site :lol: )
Hashing van wachtwoorden zit in het forum ingebakken. :D
kingjoop schreef:
azazel schreef:lang verhaal
ik ben zelf C# coder en heb software ontwikkeld (neuh, niet alleen :D ) welke defensie medewerkers een veilige verbinding geeft de over satelliet... dus uit ervaring kan ik zeggen: lekker op de fiets stappen naar je maten en lullen in real life over hoe bruut mountainbiken is.. :lol: heel het internet is onveilig.. https of niet.. :lol:
Oh, een verantwoordelijke van softwarebugs. Alle verkeer werd gehashed i.p.v. ge-encrypt en niemand kon de berichten lezen... hahaha... :-q
En toen ging ie maar fietsen.. :D
The only time that I’m at ease is when I shred the trails between the trees.
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

azazel schreef:
Oh, een verantwoordelijke van softwarebugs hahaha... :-q
guilty! Maar dat heeft zo zijn reden:
Knakker29 schreef:
kingjoop schreef:
Je hebt van je werk je hobby gemaakt lees ik (airgap) :lol:
tis meer dat ik hobby op mijn werk :D airgaps.. eindelijk iets wat ik begrijp! das toch de ruimte tussen een double welke niet te springen is? :winkie: ik ga weer even internetten in mijn eigen veilige bubble.. dit komt nie goed nie :lol:
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef:Een beheerder/moderator heeft jouw wachtwoord niet nodig om jouw bericht te wijzigen.
Daarin vertrouw je ze (of had je daar nog niet aan gedacht?).
Dan kan je dus ook je password wel aan ze toevertrouwen.

Maar wanneer het forum gehackt wordt, dan is het toch wel fijn als er wat data encrypted wordt opgeslagen...
Het is mij niet om de beheerders te doen. Die vertrouw ik natuurlijk sowieso niet. :tong
Het ging mij erom dat als er iets gehackt zou worden dat er geen excellijstje beschikbaar is met eenieders WW.
Plaats reactie