Forumnaam veranderen?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10372
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Wat mij betreft: alle lof voor al dat werk :-q !
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Je wind je nogal op maar als ik teruglees is er niets aan de hand en heeft Necrobiker er verder geen problemen mee. Ik heb gewoon mijn 'werk' gedaan door zijn vraag op te pikken en er een antwoord op te geven. Tot jouw nogal hysterische reactie was er volgens mij niets aan de hand maar dan zal dan wel aan mijn arrogantie en kortzichtigheid liggen.

Weer wat geleerd dus.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Tinnieman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 25 september 2010, 12:53
Mijn mountainbike: McKing Number One, soma Wolverine V2 -- Kona unit monsteravontuurding 2021

En als je iets tegen George hebt kun je ook een PB sturen, dat heb ik ook ergens voorbij zien komen.........
Bij weer en wind, in zon en regen, kom je leuke mensen tegen
http://www.strava.com/athletes/1928283
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Mijn taak is om het hier zo leuk mogelijk te houden (zie de policy). Ik doe mijn best en vermaak me er over het algemeen zelf ook prima mee. Ik ben hier moderator sinds 2008 en heb het tot nu toe overleefd ondanks een paar doodsbedreigingen, juridische stappen die ondernomen zouden worden en natuurlijk ook gewoon een hoop onbeschofte op-en aanmerkingen aan mijn adres. Er zijn gelukkig ook mensen die er wel blij mee zijn en het forum is wat mij betreft de tijd en aandacht meer dan waard.

Even on-topic en voor de duidelijkheid (want het is de bedoeling dat dit een informatief topic blijft):

Het beleid is dat forumnamen niet worden aangepast, je forumnaam is je identiteit op het forum en het is gewoon niet handig als die veranderd. Daar komt bij dat als je het wel gaat doen je in no-time bedolven wordt onder de verzoeken en dat is ook weer niet de bedoelinh. Natuurlijk maken we heel af en toe wel eens een uitzondering op die regel. Bijvoorbeeld als iemand zijn voor-en achternaam heeft gebruikt en erachter komt dat zijn baas het minder leuk vind dat hij/zij de halve dag onder werktijd adviezen op ons geliefde forum post terwijl hij eigenlijk belasting opgaves moet beoordelen. Als meerdere mensen aanstoot nemen aan een gebruikersnaam nemen we ook wel even contact op met de betreffende maar dat is voor zover ik weet nog nooit nodig geweest.

Dus, heb je echt een probleem met je forumnaam, neem dan even contact op dan kunnen we het er in ieder geval over hebben. Een verhuizing naar 020 of 010 van Mario070 is niet direct reden voor een aanpassing, een nieuwe fiets als je ATX830bestuurder heet ook niet. Het is een goed idee dit ook even om mee te nemen in de voorwaarden (die iedereen te lezen krijgt bij het registreren) dat de keuze van een forumnaam bindend is, voor je het weet zit je er 13 jaar ( :o ) later nog steeds mee opgescheept en noemt je iedereen je 'George' tijdens forumritten omdat ze je nu eenmaal kennen onder die naam. Het zij zo.

Zoals eerder gezegd: aan de interne communicatie wordt gewerkt. Het moet duidelijker worden wie je moet hebben als je een vraag hebt, over een moderator wilt klagen of gewoon een zeikerig mailtje wilt sturen. Op dit moment is het beste advies dat ik kan geven dat je contact opneemt met een van de actieve mods.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Nee, doe maar niet.
Vorsprung durch Pedantik.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Heb je on-topic nog iets te melden dan? Prima, is dat niet het geval -> PB.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Opgeschoond, sorry maar het verwachte feestje gaat niet door.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Nerobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 17 april 2016, 12:03
Mijn mountainbike: Antidote CarbonJack
Contacteer:

Er is een reden waarom ik me er bij heb neergelegd.
Ik heb in mijn leven geleerd: choose your battles wisely.
Het standpunt in deze kwestie is duidelijk, en hoewel ik van mening ben dat het anders kan, accepteer ik het en is het wat mij betrefd case closed.
It’s a Szytech thing. You wouldn’t understand..
- Antidote - EVIL - IGL Bike Coatings - Hope - NS-Bikes -
Szytech - Bikes done different
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie