Forumnaam veranderen?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nerobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 17 april 2016, 12:03
Mijn mountainbike: Antidote CarbonJack
Contacteer:

Necromancy
Communicatie met het dodenrijk voor toekomst voorspelling en verandering.
Film/game dingetje
It’s a Szytech thing. You wouldn’t understand..
- Antidote - EVIL - IGL Bike Coatings - Hope - NS-Bikes -
Szytech - Bikes done different
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Nerobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 17 april 2016, 12:03
Mijn mountainbike: Antidote CarbonJack
Contacteer:

Tjah. Het maakt mij persoonlijk niet veel uit,
Zolang mensen maar niet het idee hebben dat ik er vreemde fantasieen op na hou
It’s a Szytech thing. You wouldn’t understand..
- Antidote - EVIL - IGL Bike Coatings - Hope - NS-Bikes -
Szytech - Bikes done different
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Mario070 schreef:
George schreef:Ik weet niet wie je gemaild en het is me ook niet helemaal duidelijk of je antwoord hebt gehad of niet maar Knakker29 slaat de spijker op zijn kop: Forumnamen worden niet aangepast.
Kun jij je zelf niet bedenken dat er eventueel mensen zijn die het woord Necro, afschuwwekkend, onaangenaam, niet fijn zouden vinden, waar ook inmiddels de andere bewoordingen van bekent zijn, dus voor wie het woord nog niet bekend zou zijn of dan wel de betekenis van het woord, weet het nu ook....en dan geef jij deze beste Forumlid, voor jou blijkbaar een simpel antwoord; Forumnamen worden niet aangepast.
Zou ik je vertellen dat dit voor mij behoorlijk storend is, het Forum word correct benaderd en dan is dit hierboven wat je als antwoord kunt krijgen, zacht gezegd onbehoorlijk en vind het niet kunnen.
Hopelijk begrijp je dat het bij mij niet om het woord gaat maar hoe dit Forum deze beste getrouwe lid benaderd en behandeld....en jij alles zo beredeneerd dan kun jij beter jouw Forum lidmaatschap opzeggen, wanneer je jezelf een functie aanmeet, werk dan op zijn minst naar behoren en geef keurige Forum leden ook keurig antwoord.
Rustagh Mario, rustaaaagh!! :bier:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Dat doet ie voor een Hagenees toch behoorlijk rustaaghh. :lol: :-q
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Mario070 schreef:
George schreef:Ik weet niet wie je gemaild en het is me ook niet helemaal duidelijk of je antwoord hebt gehad of niet maar Knakker29 slaat de spijker op zijn kop: Forumnamen worden niet aangepast.
Kun jij je zelf niet bedenken dat er eventueel mensen zijn die het woord Necro, afschuwwekkend, onaangenaam, niet fijn zouden vinden, waar ook inmiddels de andere bewoordingen van bekent zijn, dus voor wie het woord nog niet bekend zou zijn of dan wel de betekenis van het woord, weet het nu ook....en dan geef jij deze beste Forumlid, voor jou blijkbaar een simpel antwoord; Forumnamen worden niet aangepast.
Zou ik je vertellen dat dit voor mij behoorlijk storend is, het Forum word correct benaderd en dan is dit hierboven wat je als antwoord kunt krijgen, zacht gezegd onbehoorlijk en vind het niet kunnen.
Hopelijk begrijp je dat het bij mij niet om het woord gaat maar hoe dit Forum deze beste getrouwe lid benaderd en behandeld....en jij alles zo beredeneerd dan kun jij beter jouw Forum lidmaatschap opzeggen, wanneer je jezelf een functie aanmeet, werk dan op zijn minst naar behoren en geef keurige Forum leden ook keurig antwoord.
Misschien had dat bij het inschrijven dan handig geweest om over na te denken? :roll:

Bezint eer ge begint.
(anders eindig je met een kind)
Zoiets was het toch?
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Mario070 schreef:Kom er later op terug....
Dat lijkt me wel handig want dit slaat nergens op. Stuur me gerust een PBtje als je iets niet begrijpt, dan leg ik het uit.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10376
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Klopt. Het is het handigste als iemand eerst zelf nadenkt over de forumnaam die hij kiezen wil.
Maar als iemand bewust of onbewust, uit onwetendheid, een 'foute' naam kiest, dan kan daarna een moderator best een correctie toepassen, iemand vragen de naam te wijzigen.

Dan wordt de discussie dus: hoe 'fout' moet 'fout' zijn voor een moderator 'ingrijpt'. Hoe 'onaangenaam' moet de betekenis van de naam zijn, of de associatie die de naam oproept bij andere forumgebruikers?

Er zal ergens een grens zijn. Stel, ik geef even een hele foute als voorbeeld, iemand zou het in zijn hoofd halen 'Hitler' te kiezen als naam. Reken maar dat er dan zal worden ingegrepen. Maar Necrobiker, hoe ligt dat? Degenen die de betekenis/associatie kennen met 'dood', 'lijk' zullen die naam ook maar zo zo vinden. Reden genoeg om hem te laten wijzigen?
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Voor mij niet, als Necrobiker daar anders over denkt kan hij natuurlijk altijd contact opnemen en dan kunnen we het er in ieder geval over hebben. Ik wilde hier vooral duidelijk maken dat het beleid is dat forumnamen niet aangepast worden. Dat is wel zo duidelijk als mensen met dezelfde vraag op zoek gaan naar informatie, daarom heb ik de titel ook aangepast.

Er moet overigens duidelijk het een ander verbeterd worden aan de communicatie met het forumbeheer zodat het duidelijker is wie je moet hebben als je een vraag of verzoek hebt. Wordt aan gewerkt maar het is en blijft allemaal vrijwilligerswerk en we hebben allemaal ook andere verplichtingen dus...
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik gooi nog maar even een knuppel in het hoenderhok - vrijwillig is niet hetzelfde als vrijblijvend :bier: :winkie:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Dat is meer een natte scheet door een open deur :kiss:
Plaats reactie