Red Bull TV en Google Chrome cast

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
tikeman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 18 maart 2007, 20:29
Mijn mountainbike: Giant Anthem 27.5 1 2016

Ik kijk regelmatig wedstrijden op mijn TV via Red Bull TV (via mijn Chrome Cast). Onlangs is hierin wat gewijzigd (andere opzet website Red Bull TV).
Ik heb twee manieren om te casten:
1. via de werkbalk bovenin van google chrome. Het tabblad wordt dan gecast. De kwaliteit is dan matig, met soms wat haperingen.
2. Via het icoontje 'start casting' rechtsonder in het scherm van Red Bull TV. Deze kwaliteit is goed.

Nu werkt optie 2 de laatste tijd bij mij niet goed. De live wedstrijd van vandaag kon ik wel via optie 1 casten, maar bij optie 2 bleef de tv op het scherm staan met de foto's van red Bull TV en wilde niet overschakelen naar de live beelden.

Iemand een idee waar dit aan ligt? WIFI doet wel, anders deed optie 1 het ook niet.
Soms is iets mooi van ver, maar ver van mooi!
_Erik_
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 785
Lid geworden op: za 6 november 2010, 17:50

Geen idee. Is het en optie om dit met de Redbull tv app op de smartphone te doen?
Dit werkt bij mij nog altijd prima.
tikeman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 18 maart 2007, 20:29
Mijn mountainbike: Giant Anthem 27.5 1 2016

_Erik_ schreef:Geen idee. Is het en optie om dit met de Redbull tv app op de smartphone te doen?
Dit werkt bij mij nog altijd prima.
Ik heb zo'n 'geweldige' windows-phone waar geen/weinig apps voor worden gemaakt. Red Bull app staat er bij mij niet tussen.
Soms is iets mooi van ver, maar ver van mooi!
wiebie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 14:07
Mijn mountainbike: Specialized Rumor

Toch aan de Iphone/Ipad dan :D .
Wij kijken idd via de Red Bull app en casten naar de TV en tot nu toe nog geen problemen ervaren.
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

Windows phone: https://www.microsoft.com/en-us/store/p ... zdncrdfn4c" onclick="window.open(this.href);return false; 8)
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
Plaats reactie