Max

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2211
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Had je al gehoord over de nieuwste theorie? De conspiracy wappies denken dat Tsunoda expres (gevraagd door Red Bull) is gestopt om Max een voordeeltje te geven om onder VSC te kunnen pitten. Je verzint het zelf niet...
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1477
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

(Het schoot wel even door mijn gedachten zondag :roll: )
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

MarkMeisner schreef: di 6 september 2022, 22:27 (Het schoot wel even door mijn gedachten zondag :roll: )
hahaha, bij mij ook toen hij direct alweer stil viel.

Aan de andere kant: dat hadden ze niet nodig. Max had nog snelheid over en had het toch wel gehaald.
Daarnaast is alle radiocommunicatie open, dus had het heel sneaky gemoeten via telefoon oid. Dan krijg je nooit de hele pitcrew zo snel geinformeerd.
Bicycle, bicycle, bicycle
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5501
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

MarkMeisner schreef: di 6 september 2022, 22:27 (Het schoot wel even door mijn gedachten zondag :roll: )
Na vorig jaar waar Mercedes meerdere keren Max eraf reed en Redbull/Alpha Tauri ALTIJD fair zijn blijven racen ben ik er van overtuigd dat ze dit nooit express zouden doen.

Vorig jaar heb ik, om eerlijk te zijn, zelf vaak gedacht "laat Perez of Yuki Hamilton er maar eens af rijden" maar dat gebeurde dus nooit.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1477
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

yo-eddy schreef: wo 7 september 2022, 10:39
MarkMeisner schreef: di 6 september 2022, 22:27 (Het schoot wel even door mijn gedachten zondag :roll: )
Na vorig jaar waar Mercedes meerdere keren Max eraf reed en Redbull/Alpha Tauri ALTIJD fair zijn blijven racen ben ik er van overtuigd dat ze dit nooit express zouden doen.

Vorig jaar heb ik, om eerlijk te zijn, zelf vaak gedacht "laat Perez of Yuki Hamilton er maar eens af rijden" maar dat gebeurde dus nooit.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Max kan best agressief rijden, maar die gedachten dat iemand Ham wel even de baan af mocht ketsen heb ik ook vaak gehad :-D
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5501
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

MarkMeisner schreef: wo 7 september 2022, 14:17
yo-eddy schreef: wo 7 september 2022, 10:39

Na vorig jaar waar Mercedes meerdere keren Max eraf reed en Redbull/Alpha Tauri ALTIJD fair zijn blijven racen ben ik er van overtuigd dat ze dit nooit express zouden doen.

Vorig jaar heb ik, om eerlijk te zijn, zelf vaak gedacht "laat Perez of Yuki Hamilton er maar eens af rijden" maar dat gebeurde dus nooit.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Max kan best agressief rijden, maar die gedachten dat iemand Ham wel even de baan af mocht ketsen heb ik ook vaak gehad :-D
Eens dat Max, zeker vorig jaar, vaak met het mes tussen de tanden reed. Dat was met de toenmalige auto gewoon nodig om Hamilton onder druk te blijven zetten en uiteindelijk te breken...... dit seizoen kan 't allemaal wat "makkelijker"
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Hamilton over zijn record om als enige coureur in ieder seizoen waarin hij deelneemt aan de F1 een overwinning te hebben gehaald:
“I’m not focused on the record, but of course I’m trying to get that win this year. But the record is not that important for me because I don’t really care about records in general,” clarified Hamilton.
Voor iemand die niets geeft om records, was hij er anders wel behoorlijk ziek van dat hij vorig jaar niet de "GOAT" werd... :P
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5501
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

je kunt tijdperken niet met elkaar vergelijken, Max snapt dat heel goed. Een GOAT bestaat dan ook niet.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 787
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

yo-eddy schreef: vr 9 september 2022, 13:47 je kunt tijdperken niet met elkaar vergelijken, Max snapt dat heel goed. Een GOAT bestaat dan ook niet.
GOAT of his era
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5501
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Ironhorse Erik schreef: vr 9 september 2022, 14:51
yo-eddy schreef: vr 9 september 2022, 13:47 je kunt tijdperken niet met elkaar vergelijken, Max snapt dat heel goed. Een GOAT bestaat dan ook niet.
GOAT of his era
je weet waar de "OAT" voor staat ...... :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Marcobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 9 mei 2011, 10:37
Mijn mountainbike: Merida Matts TFS XT-Edition

Ironhorse Erik schreef: vr 9 september 2022, 14:51
yo-eddy schreef: vr 9 september 2022, 13:47 je kunt tijdperken niet met elkaar vergelijken, Max snapt dat heel goed. Een GOAT bestaat dan ook niet.
GOAT of his era
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2211
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

GOHE dus?
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Weinig blijdschap... Max is wel Wereldkampioen geworden hoor !! :tong :bier:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Jaja.....ik loop momenteel een grote ronde door Parijs :-{ :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 918
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

RobSter schreef: zo 9 oktober 2022, 15:52 Weinig blijdschap... Max is wel Wereldkampioen geworden hoor !! :tong :bier:
Ging wel weer op een vreemde manier. Daardoor was voor mij de euforie wel wat minder omdat het niet zeker was. Maar wel een heel mooi jaar dit. Al voelt de prestatie niet zo dominant als het op papier is. Als Ferrari het niet zo had verkloot had het heel spannend kunnen zijn.
Plaats reactie