Max

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:lol:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

"Lewis Hamilton en Mercedes-teambaas Toto Wolff gaan mogelijk bestraft worden voor hun afwezigheid op het gala van de internationale autofederatie FIA in Parijs"

Echte soepkippen die twee... :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Zou wel een giller zijn.
Aanpakken die flauwekul.
Bicycle, bicycle, bicycle
Gebruikersavatar
Marcobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 9 mei 2011, 10:37
Mijn mountainbike: Merida Matts TFS XT-Edition

Of we Lewis nog terug gaan zien, hangt af van de uitkomsten van het FIA-onderzoek. Juist :D
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1460
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Zulke berichten geloof ik vaak maar voor de helft. Heel het internet staat vol met aannames. Lewis houdt zijn radiostilte wel erg lang vol, dat is wel knap :D
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4129
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Volledig geregiseerd door Mercedes...
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2210
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

MarkMeisner schreef: di 11 januari 2022, 17:40 Zulke berichten geloof ik vaak maar voor de helft. Heel het internet staat vol met aannames. Lewis houdt zijn radiostilte wel erg lang vol, dat is wel knap :D
Heeft zijn PR dame ook eens een paar weken vakantie. Je denkt toch niet dat ie zelf alles post?
Azurri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1383
Lid geworden op: za 29 december 2012, 11:36

zonoskar schreef: wo 12 januari 2022, 17:38
MarkMeisner schreef: di 11 januari 2022, 17:40 Zulke berichten geloof ik vaak maar voor de helft. Heel het internet staat vol met aannames. Lewis houdt zijn radiostilte wel erg lang vol, dat is wel knap :D
Heeft zijn PR dame ook eens een paar weken vakantie. Je denkt toch niet dat ie zelf alles post?
Pr dame wordt betaald door Mercedes, en die volgt de opdracht van haar broodheer!!😉
Versleten onderdelen zijn wel een héél stuk lichter!!

First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1460
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

zonoskar schreef: wo 12 januari 2022, 17:38
MarkMeisner schreef: di 11 januari 2022, 17:40 Zulke berichten geloof ik vaak maar voor de helft. Heel het internet staat vol met aannames. Lewis houdt zijn radiostilte wel erg lang vol, dat is wel knap :D
Heeft zijn PR dame ook eens een paar weken vakantie. Je denkt toch niet dat ie zelf alles post?
Ik heb geen flauw benul hoe en wie de post (of opdracht voor de post) maakt. Kans is erg groot dat Lewis (en andere rijders) dit grotendeels in eigen hand hebben, maar dat is slechts een aanname.
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

“Feit” is wel dat Lewis een ontiegelijke zeur is en de adelijke titel volledig onwaardig.
Dit onderduiken is zooo kinderachtig, een 7-voudig kampioen onwaardig.
Bicycle, bicycle, bicycle
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

daniel1975 schreef: wo 12 januari 2022, 22:41 “Feit” is wel dat Lewis een ontiegelijke zeur is en de adelijke titel volledig onwaardig.
Dit onderduiken is zooo kinderachtig, een 7-voudig kampioen onwaardig.
ach, die titel past 'm wel toch ......

Afbeelding
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Titel onwaardig :~ :~ heb je goed gekeken wie LH staat te betitelen :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Sheiky
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: di 8 december 2009, 00:44
Mijn mountainbike: Een groene

daniel1975 schreef: wo 12 januari 2022, 22:41 “Feit” is wel dat Lewis een ontiegelijke zeur is en de adelijke titel volledig onwaardig.
Dit onderduiken is zooo kinderachtig, een 7-voudig kampioen onwaardig.
Feit is vooral dat hij politiek "correct" is en dat dit voor de nuchtere directe Nederlander als zeurend word ervaren :winkie:
Ik denk dat iedere coureur had "gezeurd" als een zege eigenlijk al binnen is en vervolgens de regels anders dan anders worden ingezet en je je titel alsnog op je buik kan schrijven. Ik gok dat Max de boel niet heel had gehouden als het hem was overkomen. En in het geval van Lewis zou hij naast het kampioenschap natuurlijk ook nog eens Schumacher voorbij gaan met 8 wereldtitels en zo "de beste coureur ooit" worden. Dat is hem misschien wel meer waard dan het kampioenschap an sich.
Overigens geef ik ze groot gelijk om (tijdelijk) van "social" media af te gaan. Ook Latifi heeft een hoop shit over zich heen gekregen en die heeft nog niet eens de etnische achtergrond van Lewis.
Wat dat betreft zou je denken dat Kimi lang genoeg heeft meegelopen om ook andere mogelijkheden :roll: te laten zien om met pers en media om te gaan
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Zeurend = natuurlijk keurig netjes :-q
Hij is mij zo tegen gevallen dat zijn gedrag met al zijn opmerkingen niet meer is dan een grote jankerd :roll: een volwassen kleuter......misselijke jankebal :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Sheiky schreef: do 13 januari 2022, 08:28
daniel1975 schreef: wo 12 januari 2022, 22:41 “Feit” is wel dat Lewis een ontiegelijke zeur is en de adelijke titel volledig onwaardig.
Dit onderduiken is zooo kinderachtig, een 7-voudig kampioen onwaardig.
Feit is vooral dat hij politiek "correct" is en dat dit voor de nuchtere directe Nederlander als zeurend word ervaren :winkie:
Ik denk dat iedere coureur had "gezeurd" als een zege eigenlijk al binnen is en vervolgens de regels anders dan anders worden ingezet en je je titel alsnog op je buik kan schrijven.
Deels eens, maaarrrr..... Max heeft ook een paar keer flink pech gehad, Mercedes heeft er zelf voor gekozen om op die oude banden te blijven rijden, Mercedes heeft heel veel mazzel gehad dat halfverwege het seizoen er ineens andere banden kwamen en toen HAm in de grintbak stond kwam de SC hem ineens wel heel goed uit. Wat er nu gebeurd voelt als chantage. We weten niet precies wat er nu achter de schermen speelt, maar het lijkt er in elk geval op dat Masi het veld moet ruimen om Ham te behouden voor de F1.
En Masi had wel degelijk de bevoegdheid om de SC op deze wijze op te lossen.
Bicycle, bicycle, bicycle
Plaats reactie