Max

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Yep, vanaf vandaag:
Game: on! :winkie:
Hoop en denk echt dat we over een paar races kunnen zeggen: "Lewis, you pissed off the wrong guy"
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Maar voorlopig eerst maar eens zien dat hij die 51g klap wegsteekt in 2 weken tijd
Hij zal wel behoorlijk beurs en gekneusd zijn en dat kan flink langer dan 2 weken nasleep hebben.

51g. …..Wat een klapper en zijwaarts pfff
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Heckler40 schreef: zo 18 juli 2021, 23:21 Maar voorlopig eerst maar eens zien dat hij die 51g klap wegsteekt in 2 weken tijd
Hij zal wel behoorlijk beurs en gekneusd zijn en dat kan flink langer dan 2 weken nasleep hebben.

51g. …..Wat een klapper en zijwaarts pfff
Ja ziek he 51x je eigen lichaamsgewicht even over je heen krijgen koekoek!! Maar goed dat die gasten gelijk een goeie check up krijgen.

Maar ga ervan uit dat Max terug zal slaan maar dan op de baan dmv winst.
Het mooiste wat hij nu zou kunnen doen is die pieperd van de 8e titel afhouden.
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Ik gooi hem er maar gewoon in:

Wat denken jullie van Bottas vandaag?
- probeerde alvast zijn nieuwe hobby: bowlen
- probeert z'n zitje als ideale wingman te redden door Lewis te 'helpen'.
- wil te graag
- kan gewoon niet rijden.

:winkie:
Azurri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1383
Lid geworden op: za 29 december 2012, 11:36

5 plaatsen gridstraf en 2 punten op z'n licentie.........
Weer eens wat anders dan 10 sec..............
Versleten onderdelen zijn wel een héél stuk lichter!!

First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

Merijn. schreef: zo 1 augustus 2021, 18:08 Ik gooi hem er maar gewoon in:

Wat denken jullie van Bottas vandaag?
- probeerde alvast zijn nieuwe hobby: bowlen
- probeert z'n zitje als ideale wingman te redden door Lewis te 'helpen'.
- wil te graag
- kan gewoon niet rijden.

:winkie:
Gewoon een domme fout. Te laat geremd op de natte ondergrond (net als Stroll).
Dit was geen poging om Hamilton te helpen. Als je zo hard achter op Norris botst in de situatie dan weet je niet wat er gebeurd. Als dan beide Red Bull worden meegenomen is het geluk bij een ongeluk voor Mercedes. Dan heeft het inderdaad meer weg van bowlen. Met een beetje pech (voor Mercedes) had Norris de achterkant van Hamilton geraakt.
Gelukkig maakte Mercedes daarna zelf ook nog een fout door Hamilton al enige vanaf de grid te laten starten. Dat zorgde toch nog voor een leuke race ondanks het puntverlies voor Max.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Merijn. schreef: zo 1 augustus 2021, 18:08 Ik gooi hem er maar gewoon in:

Wat denken jullie van Bottas vandaag?
- probeerde alvast zijn nieuwe hobby: bowlen
- probeert z'n zitje als ideale wingman te redden door Lewis te 'helpen'.
- wil te graag
- kan gewoon niet rijden.

:winkie:
alle punten zijn juist ..... had toch wel verwacht dat Yuki Hamilton eraf zou kegelen voor een dikke bonus :winkie:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Azurri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1383
Lid geworden op: za 29 december 2012, 11:36

En dan iedereen maar roepen dat Bottas niet de ideale 'wingman' is.
Versleten onderdelen zijn wel een héél stuk lichter!!

First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Frustrerende middag, had een heel mooi gevecht op een opdrogende baan kunnen zijn. Dat was pas een wedstrijd geweest.

En er was best nog een betere uitkomst mogelijk. Sainz had simpelweg Alonso in zijn DRS kunnen laten rijden dan was er een gerede kans dat Hamilton er nooit langs was geraakt. En dat had Sainz zijn podium gehouden.

Door 2 seconden vooruit te rijden “gaf” Sainz Hamilton de overspeed met DRS op Alonso en kreeg Sainz uiteindelijk zelf ook Hamilton op zijn kont met DRS. Terwijl Alonso al ronden lang had laten zien dat Hamilton er niet langs kwam als Alonso en Hamilton allebei DRS hadden. …

Er waren de hele wedstrijd lang dat soort treintjes van 3-4-5 auto’s met de langzaamste vooruit, de 2e niet snel genoeg om te passen ondanks DRS en dan alle anderen als eendjes er achteraan. Ik snapte na 1 ronde al niet dat Sainz en Ferrari dat niet in hun voordeel gebruikten.

Pfffff.
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Één grote balle tent.....op z'n minst gezegd, zeg maar :roll:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Eigenlij had Ham al iets van 40-50p achter moeten staan.
- krijgt hem in zijn achteruit uit de grindbak en door stom toeval zijn ronde achterstand terug.
- de klapband van Max die gewoon stomme pech was
- de mazzel van vorige week
- de mazzel van deze week
Hoeveel geluk kun je hebben (of pech als Max zijnde).
Bicycle, bicycle, bicycle
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

daniel1975 schreef: ma 2 augustus 2021, 15:14 Eigenlij had Ham al iets van 40-50p achter moeten staan.
- krijgt hem in zijn achteruit uit de grindbak en door stom toeval zijn ronde achterstand terug.
- de klapband van Max die gewoon stomme pech was
- de mazzel van vorige week
- de mazzel van deze week
Hoeveel geluk kun je hebben (of pech als Max zijnde).
Vorige week was er niks. Maar ik neem aan dat je Silverstone bedoeld.
Vergeet niet dat Hamilton daar naast de 0 punten voor Max ook weer een rode vlag kado kreeg. Zo kon net als op Imola zijn auto gerepareerd worden zonder dat ie tijdverlies op liep.
Idd niet te geloven hoeveel gelukt die gast heeft.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Heckler40 schreef: zo 1 augustus 2021, 21:24 Frustrerende middag, had een heel mooi gevecht op een opdrogende baan kunnen zijn. Dat was pas een wedstrijd geweest.

En er was best nog een betere uitkomst mogelijk. Sainz had simpelweg Alonso in zijn DRS kunnen laten rijden dan was er een gerede kans dat Hamilton er nooit langs was geraakt. En dat had Sainz zijn podium gehouden.

Door 2 seconden vooruit te rijden “gaf” Sainz Hamilton de overspeed met DRS op Alonso en kreeg Sainz uiteindelijk zelf ook Hamilton op zijn kont met DRS. Terwijl Alonso al ronden lang had laten zien dat Hamilton er niet langs kwam als Alonso en Hamilton allebei DRS hadden. …

Er waren de hele wedstrijd lang dat soort treintjes van 3-4-5 auto’s met de langzaamste vooruit, de 2e niet snel genoeg om te passen ondanks DRS en dan alle anderen als eendjes er achteraan. Ik snapte na 1 ronde al niet dat Sainz en Ferrari dat niet in hun voordeel gebruikten.

Pfffff.
Dat is wel heel makkelijk gezegd, Alonso moest er alles aan doen om Ham voor te blijven, dat gat echt niet als je binnen 1 seconde van je voorganger rijdt.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

japie carbon schreef: di 3 augustus 2021, 10:10 Dat is wel heel makkelijk gezegd, Alonso moest er alles aan doen om Ham voor te blijven, dat gat echt niet als je binnen 1 seconde van je voorganger rijdt.
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, en ook alleen dat het een "gerede kans" is

Hamilton had de grootste moeite om Alonso te passeren met DRS open en terwijl Alonso geen DRS meer had.
Als Alonso ook een DRS heeft van Sainz is het snelheidsverschil kleiner dus nog moeilijker voor Hamilton.
Misschien wel zo moeilijk dat hij er nooit langs kwam

Waarnemingen:
- Hamilton kwam niet langs Alonso toen hij DRS had van Sainz, en hij probeerde het een meerdere keren
- Toen Alonso buiten de DRS van Sainz kwam (met 1 sec of zo) lukte het Hamilton uiteindelijk wel

Die ene seconde heeft Sainz niets gebracht, mijn stelling is dat als hij Alonso DRS had "gegeven" hij een betere kans had gehad
(Dat riep ik op de bank al luidkeels tijdens de race maar het advies is om onbegrijpelijke redenen door Ferrari niet gehoord :lol: )

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Azurri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1383
Lid geworden op: za 29 december 2012, 11:36

Heckler40 schreef: di 3 augustus 2021, 12:25
japie carbon schreef: di 3 augustus 2021, 10:10 Dat is wel heel makkelijk gezegd, Alonso moest er alles aan doen om Ham voor te blijven, dat gat echt niet als je binnen 1 seconde van je voorganger rijdt.
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, en ook alleen dat het een "gerede kans" is

Hamilton had de grootste moeite om Alonso te passeren met DRS open en terwijl Alonso geen DRS meer had.
Als Alonso ook een DRS heeft van Sainz is het snelheidsverschil kleiner dus nog moeilijker voor Hamilton.
Misschien wel zo moeilijk dat hij er nooit langs kwam

Waarnemingen:
- Hamilton kwam niet langs Alonso toen hij DRS had van Sainz, en hij probeerde het een meerdere keren
- Toen Alonso buiten de DRS van Sainz kwam (met 1 sec of zo) lukte het Hamilton uiteindelijk wel

Die ene seconde heeft Sainz niets gebracht, mijn stelling is dat als hij Alonso DRS had "gegeven" hij een betere kans had gehad
(Dat riep ik op de bank al luidkeels tijdens de race maar het advies is om onbegrijpelijke redenen door Ferrari niet gehoord :lol: )

Enjoy!!
De laatste jaren, eigenlijk sinds Schumi zijn hele buitenlandse team is 'afgevloeid' zijn Ferrari en logisch denken twee vreemdwoorden .......😎
Versleten onderdelen zijn wel een héél stuk lichter!!

First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
Plaats reactie