Max

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Holenbeer
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 30 augustus 2021, 13:31
Mijn mountainbike: is rood, die zijn het snelst

Mario070 schreef: ma 30 mei 2022, 10:17
Holenbeer schreef: ma 30 mei 2022, 09:59

Ik moet nog zien of het zo sportief blijft als tegen het einde van het seizoen beide teams nog evenveel kans maken op de prijzen. Het protest van gisteren van Ferrari tegen Perez was al een klein beginnetje (die tegen Verstappen wel te begrijpen overigens).
Ik had al eerder hier gemeld Ferrari en MB = 1
Maar waar mijn hierboven om gaat zijn de rijders zelf :-q
Dus extra toelichting: is/zijn de vieze gore streken van een persoon :evil: geen merk geen team dus :wink:
Met Leclerc heb ik ook nog wel de hoop dat hij sportief blijft. Wat dat betreft kan je beter tegen Leclerc om een kampioenschap strijden dan tegen Sainz. Sainz zie ik eerder streken uithalen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Max en Leclerc hebben samen gekart :-{ en zijn denk ik wel over het onsportief gedrag gegroeid :-q
En Max mag dan wel de "nuchtere Hollander" zijn (kort door de bocht met reacties en interviews en dergelijke) :lol: :wink:
Maar nog belangrijker, Max is iedereens vriend :-q :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

"Bloedstollende strijd tussen Verstappen, Pérez en Ferrari om pole"

Net zo spannend als de race.... :lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

"Pérez duwt Verstappen van eerste startrij"
Oei..... :-{
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Mario070 schreef: za 11 juni 2022, 17:33 "Pérez duwt Verstappen van eerste startrij"
Oei..... :-{
Voor NL > Oei , maar er zijn geen teamorders en Checo zit in een hele goeie flow ... :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Was weer een vermakelijke race... Jammer van Leclerc :D maar dat heeft Max ook wel eens gehad in één seizoen.
Denk dat Ferrari toch wel een dik probleem heeft nu er 3 motoren zijn uitgevallen (Sainz niet)

En ja Hamilton... cry baby cry.... Nu Nyck de Vries er in en zijn pijn is verlost :-q
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Fantastisch gedaan! :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Zekers strak geraced. Als pech achterwege blijft bij Max gaat hij fluitend zijn 2e WDC pakken.
Baron Gijs
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 8 maart 2017, 13:28
Mijn mountainbike: Kona Unit, Vitus Mythique

Inderdaad, hier reed een wereldkampioen rond met een duidelijk plan. Mooi om te zien :-q
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:(( ik zie mijn droom in duigen vallen..... Max in de RB met 'n Porsche motor :-D

HONDA
Rencken: "Honda keert mogelijk snel terug als officiële motorleverancier Red Bull"

Slaan Red Bull en Honda opnieuw de handen ineen? Dat lijkt een sterke mogelijkheid te zijn nu Red Bull zichzelf in de voet lijkt te hebben geschoten door het aanschaffen van het intellectuele eigendom van Honda. Onze zeer ervaren F1-journalist Dieter Rencken werpt zijn licht op de zaak.

Ik heb van horen zeggen dat Red Bull en Honda dichtbij de aankondiging van een alternatieve motordeal zijn. De samenwerking tussen beide partijen begon ooit met volledige fabriekssteun van Honda aan zowel Red Bull als AlphaTauri. Dat muteerde in een project dat Red Bull met de aanschaf van Honda's intellectuele eigendom in eigen huis zou beheren, met het uiteindelijke doel om zelf motoren te gaan ontwikkelen.

Echter, de tijd om dat volledig op ze zetten bleek te beperkt en dus ging Honda ermee akkoord de motoren te blijven onderhouden en leveren, maar dan zonder de Honda-badge. Maar de aanschaf van Honda's intellectuele eigendom stelt Red Bull mogelijk voor een probleem. Ook al worden die rechten niet actief gebruikt, het kan er wel voor zorgen dat Red Bull vanaf 2026 niet gezien wordt als een volledig nieuwe motorfabrikant. Daarmee kan het (ontwikkel)voordelen mislopen die voor nieuwkomers gelden.

Het verhaal gaat daarom nu dat Red Bull het intellectuele eigendom op wil geven, waarbij Honda laagdrempelig terugkeert als motorleverancier, mét bijpassende uitingen op de bolide.

Honda-filosofie in F1 altijd al een mysterie
Het was altijd al wat vreemd dat Red Bull het intellectuele eigendom in handen had zonder van plan te zijn die verder te benutten, dat terwijl Honda vrijwel volledig onzichtbaar bleef, terwijl het in de praktijk motoren levert aan de regerend wereldkampioen. Nu was de manier waarop Honda in de F1 stond de laatste jaren sowieso al een mysterie, maar de ware vraag is nu: is het opgeven van het intellectuele eigendom door Red Bull genoeg om de concurrentie ervan te overtuigen dat Red Bull (Powertrains) daadwerkelijk een nieuwkomer is?

Over motoren gesproken: het is aardig stil geworden rond de Formule 1-projecten van zowel Audi als Porsche. Terwijl men in de F1 vol vertrouwen blijft dat in ieder geval één van de twee Volkswagen-giganten toetreedt in 2026, zijn er nog geen deals daadwerkelijk beklonken. Wat enige reden is tot zorg: de verkopen van het Volkswagen-concern daalde in mei met 22%, tegenover 'maar' 13% voor de gehele automobielindustrie. Het is voor besturen makkelijker om 'nee' te zeggen tegen de Formule 1 dan 'ja'.

Ik ben ontroostbaar :cry: :cry: :cry:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Never change a winning team :-q
Dus voor mij mag het blijven zoals het is natuurlijk :lol: :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 917
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Mario070 schreef: ma 20 juni 2022, 08:32 :(( ik zie mijn droom in duigen vallen..... Max in de RB met 'n Porsche motor :-D

HONDA
Rencken: "Honda keert mogelijk snel terug als officiële motorleverancier Red Bull"

Slaan Red Bull en Honda opnieuw de handen ineen? Dat lijkt een sterke mogelijkheid te zijn nu Red Bull zichzelf in de voet lijkt te hebben geschoten door het aanschaffen van het intellectuele eigendom van Honda. Onze zeer ervaren F1-journalist Dieter Rencken werpt zijn licht op de zaak.

Ik heb van horen zeggen dat Red Bull en Honda dichtbij de aankondiging van een alternatieve motordeal zijn. De samenwerking tussen beide partijen begon ooit met volledige fabriekssteun van Honda aan zowel Red Bull als AlphaTauri. Dat muteerde in een project dat Red Bull met de aanschaf van Honda's intellectuele eigendom in eigen huis zou beheren, met het uiteindelijke doel om zelf motoren te gaan ontwikkelen.

Echter, de tijd om dat volledig op ze zetten bleek te beperkt en dus ging Honda ermee akkoord de motoren te blijven onderhouden en leveren, maar dan zonder de Honda-badge. Maar de aanschaf van Honda's intellectuele eigendom stelt Red Bull mogelijk voor een probleem. Ook al worden die rechten niet actief gebruikt, het kan er wel voor zorgen dat Red Bull vanaf 2026 niet gezien wordt als een volledig nieuwe motorfabrikant. Daarmee kan het (ontwikkel)voordelen mislopen die voor nieuwkomers gelden.

Het verhaal gaat daarom nu dat Red Bull het intellectuele eigendom op wil geven, waarbij Honda laagdrempelig terugkeert als motorleverancier, mét bijpassende uitingen op de bolide.

Honda-filosofie in F1 altijd al een mysterie
Het was altijd al wat vreemd dat Red Bull het intellectuele eigendom in handen had zonder van plan te zijn die verder te benutten, dat terwijl Honda vrijwel volledig onzichtbaar bleef, terwijl het in de praktijk motoren levert aan de regerend wereldkampioen. Nu was de manier waarop Honda in de F1 stond de laatste jaren sowieso al een mysterie, maar de ware vraag is nu: is het opgeven van het intellectuele eigendom door Red Bull genoeg om de concurrentie ervan te overtuigen dat Red Bull (Powertrains) daadwerkelijk een nieuwkomer is?

Over motoren gesproken: het is aardig stil geworden rond de Formule 1-projecten van zowel Audi als Porsche. Terwijl men in de F1 vol vertrouwen blijft dat in ieder geval één van de twee Volkswagen-giganten toetreedt in 2026, zijn er nog geen deals daadwerkelijk beklonken. Wat enige reden is tot zorg: de verkopen van het Volkswagen-concern daalde in mei met 22%, tegenover 'maar' 13% voor de gehele automobielindustrie. Het is voor besturen makkelijker om 'nee' te zeggen tegen de Formule 1 dan 'ja'.

Ik ben ontroostbaar :cry: :cry: :cry:

Volgens mij een broodje aap verhaal. RBR heeft juist niet het intellectuele eigendom overgenomen en ontvangt daarom nog tot 2025 fabriekssteun van Honda. De motoren worden ook nog steeds in Japan gemaakt. Dit is juist gedaan zodat ze met Porsche als nieuwe fabrikant kunnen instappen in 2026.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2464
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Sabai schreef: ma 20 juni 2022, 12:38 RBR heeft juist niet het intellectuele eigendom overgenomen en ontvangt daarom nog tot 2025 fabriekssteun van Honda. De motoren worden ook nog steeds in Japan gemaakt. Dit is juist gedaan zodat ze met Porsche als nieuwe fabrikant kunnen instappen in 2026.
Niet dat ik er iets vanaf weet, maar dit laatste verhaal strookt ook met de wens ban Honda dat hun intellectueel eigendom niet in handen van VAG/Porsche komt.
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2134
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Die sites als racingnews365 zijn een en al clickbait.
Maken van een enkele gemaakte opmerking een sensatieverhaal van heb ik jou daar.
Ik denk daar ook nog wel eens nieuws te lezen maar alles is overdreven en inhoudsloos, of eerst 4 alinea's oud nieuws en dan een losse opmerking. Helemaal niks waard.
Dit is ook weer zo'n gezocht verhaal.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

+1 , alles voor clicks , :D
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Plaats reactie