Video edit programma met slow motion

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dizzasta
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 16:00
Mijn mountainbike: Wind Steel Klunker 29x3.0 | Cotic Flare Max! | Surly Straggler

Hallo,

Ik zoek een programma (bij voorkeur een android app) waarmee ik slowmotion kan toevoegen aan een stukje film.
Ik heb al tig apps gedownload op mijn phone maar daar blijk je dan alleen een hele film mee in slowmo te kunnen zetten. Ik zoek dus naar een app/programma waarmee ik in een film een geselecteerd stuk in slowmotion kan zetten.

Filmpjes maak ik met mijn telefoon
liefst een gratis app/programma maar wil ook wel wat betalen.

Iemand een suggestie?
Alvast bedankt
If you wanna ride....
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Als je met een iPhone filmt, zit het standaard ingebouwd... maar dat zul je wel niet willen;)?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
dizzasta
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 16:00
Mijn mountainbike: Wind Steel Klunker 29x3.0 | Cotic Flare Max! | Surly Straggler

Kapitein Iglo schreef:Als je met een iPhone filmt, zit het standaard ingebouwd... maar dat zul je wel niet willen;)?
Idd want ik heb een Android feun en daar moet ik het voorlopig mee doen :wink:
If you wanna ride....
Creama
All rounder
All rounder
Berichten: 80
Lid geworden op: ma 4 augustus 2014, 13:54

Is het geen optie om op een gewone computer te editten? Gaat heel goed met bijv. Moviemaker.
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

https://play.google.com/store/apps/deta ... e.reaction" onclick="window.open(this.href);return false;

Je zou het eens met bovenstaand programmaatje kunnen proberen ...

:-q
Gebruikersavatar
dizzasta
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 16:00
Mijn mountainbike: Wind Steel Klunker 29x3.0 | Cotic Flare Max! | Surly Straggler

Creama schreef:Is het geen optie om op een gewone computer te editten? Gaat heel goed met bijv. Moviemaker.
Net geïnstalleerd en uitgeprobeerd. Werkt iid erg simpel en kan wat ik wil :-q
Voorkeur is nog steeds een app maar ik kan hiermee vooruit. Tenks.

Remy_ams100 schreef:https://play.google.com/store/apps/deta ... e.reaction

Je zou het eens met bovenstaand programmaatje kunnen proberen ...

:-q
Ik heb er al tig geprobeerd. Weet inmiddels niet meer welke wel en welke niet. Ga deze checken. Bedankt
If you wanna ride....
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

Ik heb ook even moeten googelen om aan wat titels te komen voor android. Ik las ergens op een blog dat er inderdaad tig-tallen aan video-edit programmaatjes bestaan voor android. Je moet ergens beginnen inderdaad :-q

Ik heb zelf weinig ervaring met video-editten op een phone, dus kan je helaas niet verder helpen dan alleen wat titels die er enigszins betrouwbaar uitzien. (Ik speel zelf met een action-cam en bewerk deze in Adobe After Effects CC2014)

Maar sowieso suuk6 :-q
Plaats reactie