Veldrijden op Televisie

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Ik heb zaterdag en zondag live gekeken. Zaterdag heb ik gekeken via de website van VTM. Gratis aanmelden en app geïnstalleerd, VTM Go.
Weet niet zeker of ik een VPN heb gebruikt. Zondag gekeken via een website in Tsechie. Wel een VPN gebruikt. Engels commentaar.
Gekeken via Chromecast in de tv en scherm van tablet gekopieerd naar tv. Ging prima.
Eurosport was niet live.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Sterke wedstrijden gezien van Annemarie Worst en Eli Iserbyt, ben benieuwd naar de eerste wedstrijd van Mathieu zondag. Zou mooi zijn als Eli kan battelen met Mathieu. De vrouwen wedstrijden zijn vaak leuker om naar te kijken dan de mannen wedstrijden.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Speedfreak98 schreef: di 29 oktober 2019, 12:35 Sterke wedstrijden gezien van Annemarie Worst en Eli Iserbyt, ben benieuwd naar de eerste wedstrijd van Mathieu zondag. Zou mooi zijn als Eli kan battelen met Mathieu. De vrouwen wedstrijden zijn vaak leuker om naar te kijken dan de mannen wedstrijden.
Zo, MvdP is weer terug ...... vond zichzelf nog niet helemaal top, miste zijn punch nog. Suc6 voor de rest het komende seizoen :-?
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Wedstrijden die Mathieu mee doet zullen weer saai worden, rijdt waarschijnlijk in de eerste ronde al weg van de rest. Vandaag kon Laurens Sweeck nog een beetje mee komen, maar ik vrees het ergste. Vind er niet veel aan wanneer er geen strijd is, ben wel fan van Mathieu maar hij hoeft niet alles te winnen.
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Speedfreak98 schreef: zo 3 november 2019, 17:57 Wedstrijden die Mathieu mee doet zullen weer saai worden, rijdt waarschijnlijk in de eerste ronde al weg van de rest. Vandaag kon Laurens Sweeck nog een beetje mee komen, maar ik vrees het ergste. Vind er niet veel aan wanneer er geen strijd is, ben wel fan van Mathieu maar hij hoeft niet alles te winnen.
Hij hoeft niet alles te winnen maar hij doet niet mee voor een tweede plek. Hij komt om te winnen. En hoe hij het doet maakt mij niks uit. En hem al helemaal niet. Maar zoals Mathieu ook al zei, die andere jongens hadden de cross van afgelopen vrijdag misschien ook nog wel in de benen.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Zit de dames te kijken bij het EK.
Volkomen inspiratieloos parcours neergelegd, een man en een paardenkop aan publiek, slechte cameraposities én cameravoering, én slechte regie. Het is op zich knap dat je het met zo weinig mensen langs het parcours voor elkaar krijgt om continu ruggen van publiek in beeld te brengen en dat je dan maar moet raden wie er aan de andere kans langs rijdt. :-{
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

vibemaker schreef: zo 10 november 2019, 15:05 Zit de dames te kijken bij het EK.
Volkomen inspiratieloos parcours neergelegd, een man en een paardenkop aan publiek, slechte cameraposities én cameravoering, én slechte regie. Het is op zich knap dat je het met zo weinig mensen langs het parcours voor elkaar krijgt om continu ruggen van publiek in beeld te brengen en dat je dan maar moet raden wie er aan de andere kans langs rijdt. :-{
Als je de samenvattingen bekijkt van de verreden races ziet het er goed uit. Maar live is verschrikkelijk. Hoeveelheid publiek valt mee. Maar geld voor een hoogwerker was niet ingecalculeerd denk ik. Of een kabeltje tussen 2 palen met een camera er aan.
Ze mogen blij zijn dat heg niet meer regent. Anders was het 90% lopen en 10 fietsen. En dranghekken moeten verplaatsen, alles is al kapot gereden.
Jammer.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2134
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Prima race maar bij vlagen wel heel slecht in beeld gebracht.
Mooi resultaat voor onze Belgisch-Nederlandse van der Poel!
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

De vrouwenwedstrijd was erg saai, gelukkig bleef het goud in Nederlandse handen. De beelden waren idd om te huilen, veel acties bij de mannen wedstrijd kwamen dom weg niet in beeld, veel herhalingen en vertraagde beelden. Lang geleden dat er iemand zo lang mee kon met Mathieu, hij kreeg het absoluut niet cadeau deze keer. Sterke Iserbyt, veel speldeprikken van andere belgen, leuke wedstrijd om te zien.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

En maar 6 Belgen bij de eerste 10. Gaat niet goed met het Belgische veldrijden... .
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Lars TB schreef: zo 10 november 2019, 17:54 En maar 6 Belgen bij de eerste 10. Gaat niet goed met het Belgische veldrijden... .
:D :-q
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Gister wedstrijd in Niel waar Lucinda Brand haar eerste cross van het seizoen meteen won, lang niet alle toppers stonden aan de start dus had ze weinig tegenstand. Bij de mannen ging het als van ouds Mathieu hield zich even in en op een bepaald moment reed hij weg en kon niemand hem bij benen. Lijken weer saaie wedstrijden te worden als Mathieu mee doet, bij de vrouwen zal het met Brand er bij alleen maar leuker worden.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Gisteren toch leuke wedstrijd gezien , voor MvdP was het " aanpoten" achteraan starten en een tragische gebeurtenis in de familie afgelopen week , maar toch weer geflikt , vandaag de cross in Malle
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Wedstrijd van gister was spannendste sinds tijden, het leek zelfs even of Mathieu het niet zou redden. Maar hij toonde weer zijn klasse en reed echt met zijn hoofd. Bij de vrouwen ook weer leuke wedstrijden dit weekend, waarbij Worst er toch echt bovenuit stak. Nu alweer zin in volgend weekend Koksijde, zou leuk zijn als Laurens Sweeck bij Mathieu kan blijven in het zand.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Dat veldrijden wordt voor VdP van hoofddiscipline nu iets van goed betaalde training voor het weg- en MTB seizoen ....... :wink:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Plaats reactie