Tsjechische dieven actief bij fietswinkels

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Hieronder het facebookbricht van Stappenbelt Apeldoorn:
https://www.facebook.com/StappenbeltSpe ... nceptStore" onclick="window.open(this.href);return false;

Twee Tsjechische mannen doen zich voor als potentiële kopers, maken een proefrit maar komen niet meer terug.
Zo uit de reacties te zien zijn de mannen niet erg merkentrouw en hebben ze dit bij meerdere winkels geflikt.
Er staan zelfs foto's van hun ID bij…

Aub zoveel mogelijk delen. Het is toch te gek dat die lui hier mee weg komen!

PS: Misschien heeft iemand een link naar een bericht op een "gewone" website? Dit voor de FB loze lezers?
Mr. Htb.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 592
Lid geworden op: di 11 november 2008, 22:04
Mijn mountainbike: In opbouw.

Ik denk dat het valse id bewijzen zijn. Ze hebben beide hetzelfde idnummmer. Misschien iets voor de fm om op te letten en niet zo goedgelovig zijn.

Welkom in de wereld.
Oooeeessss
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Mr. Htb. schreef:Ik denk dat het valse id bewijzen zijn. Ze hebben beide hetzelfde idnummmer. Misschien iets voor de fm om op te letten en niet zo goedgelovig zijn.

Welkom in de wereld.
Jeetje, nu je het zegt…. was nog niet echt wakker vanochtend. :wink:
Zal het doorgeven. Bedankt!
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

Mr. Htb. schreef:Ik denk dat het valse id bewijzen zijn. Ze hebben beide hetzelfde idnummmer. Misschien iets voor de fm om op te letten en niet zo goedgelovig zijn.

Welkom in de wereld.
Je hebt in ieder geval zo een duidelijke foto van de "heren" , duidelijker dan een korrelig bewakingsbeeld .

Maar het gaat lekker zo met onze gastarbeiders :~
Plaats reactie