Specialized Stumpjumper fsr comp evo 2012

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

Ha! Heerlijk om weer eens een echte 26" mtb te zien. Een verademing tussen al die kermisfietsen met reuzeraden. Ik heb ook een rondje op deze bike gereden toen ik mijn keuze aan het maken was voor een een AM bike. Heerlijke fiets! Probeer ook eens een wat breder stuur, dat maakt een wereld van verschil. Ik had een standaard stuur van 700mm en ik ben toen naar 720 gegaan vandaar naar 786mm en nu zelfs naar een 800mm! Stuurt veel betrouwbaarder in steile technische afdalingen en in de supersnelle afdalingen met drops en jumps.
Veel plezier ermee man :-q Trouwens ik woon ook in Enschede (Glanerbrug) en fiets minstens tweemaal in de week in het teuto.....

Oja, die specialized dealer in E'de waar je naar refereert....wees maar blij dat je hem niet bij deze oplichter hebt gekocht! Gelukkig voor jou heeft deze dealer geen benul van bikes met meer dan 100mm veerweg waardoor hij ze er ook nooit heeft staan....Kijk ook uit met het laten servicen van dempers en vorken bij deze gast, hij rekende mij €30 verzendkosten voor een Cannondale vork terwijl Cannondale Oldenzaal 4km verderop zit :evil: Gewoon lekker via Vos Bikes in Losser of Goossens in Borculo laten opsturen. Fox kun je geloof ik zelf opsturen naar Sabma (België)
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
MICHEL UIT BERG
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 542
Lid geworden op: do 2 augustus 2007, 08:56
Mijn mountainbike: lapierre Zesty AM 827 Ei-shock

Helemaal geweldig, die kleurstelling

het is dat ik een heerlijke lapierre zesty heb anders zou ik nog jalours worden op je.

Nee seriseus, mooie bike man, veel plezier ermee en eigenlijk moet je met zo een bike wat tt komen rijden in het zuiden of net over de grens bij luik. Dan kun je die veerweg eindelijk eens helemaal gebruiken :-q
WE ARE BASTA!!!!!
lepluskoen
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:09
Mijn mountainbike: specialized stumpjumper comp evo

Zoals beloofd :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

een paar detail fotos :)

thanks voor de complimenten

@Gebbetje

Ik vind eerlijk gezecht mijn 720mm stuur prima :) heb even aan gedacht om een 780 van een demo te monteren maar dat wordt hem niet :) overigens wil ik wel een FR/DH stuurpen want ik vertrouw die XC stuurpen voor geen ene meter :)

Ik was afgelopen dinsdag nog in Teuto

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=slcpvzwiqsbvgbuo

Poh wat een stuk zeg had al een aantal keer tussen bad ibburg en hilter gebiked maar de klim in dit stuk was gewoon too much :) maar de afdalingen waren tof en die 150mm vering werd ik wel vrolijk van!

Afbeelding

overigens ben ik met deze bike ook in willingen op de freeride track en een deel van de DH track en heb besloten dat er ook een DH bike bij moet komen :) want opzich "kan" het wel maar je zit ook meteen aan de grens van deze stumpjumper :P (meer fotos van de stumpjumper evo in actie op de freeride volgen later :)
26" en anders de omafiets
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Kijk dat zijn tenminste fietswaardige foto's... :-q
Inzane
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 849
Lid geworden op: wo 18 september 2002, 13:21
Mijn mountainbike: Specialized Demo, Enduro
Contacteer:

top fiets Koen!

zane
Alles kapot
lepluskoen
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:09
Mijn mountainbike: specialized stumpjumper comp evo

Kleine aanpassing:

tijdelijk een andere stuurpen om is even te proberen

Afbeelding
Afbeelding

ik ben benieuwd of dit meer controle over de fiets geeft (nog meer)

als het bevalt komt er een "mooiere" op
26" en anders de omafiets
roger77
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: vr 18 januari 2008, 22:22
Mijn mountainbike: kona hei hei deluxe 29r Giant Fathom 29er 1 2019

Ik vind iets al snel een kermis en deze heeft er ook iets van weg. En toch ziet ie er gelikt uit. Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je overhoop wordt gelopen door een hert. Of dat je wordt afgeknald in het jacht seizoen.
Ik moet zeggen een mooie speci. :-q
En fietsen in Vaals is altijd leuk 8) :-q
HAPPY TRAILS!
lepluskoen
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:09
Mijn mountainbike: specialized stumpjumper comp evo

Kleine update ik heb de "geleende" fsa(ahum ik bedoel raceface :P ) stuurpen vervangen door een wonderlijk stukje Hope

Afbeelding
Laatst gewijzigd door lepluskoen op ma 3 december 2012, 01:23, 1 keer totaal gewijzigd.
26" en anders de omafiets
giantdave
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 16 januari 2009, 01:57
Mijn mountainbike: Giant XcX DS1, Haibike Edition RX, Cube Stereo Pro, YT Industries Capra AL

Echt een mooie fiets! Nu nog de teambikes van Cube erbij en dan is het qua kleurstelling net Nederland-Duitsland;).
Hoe bevallen de banden trouwens? Heb je ze nog steeds van Specialized of is het inmiddels een ander merk geworden? En de wielen ondertussen ook al vervangen?
Capralicious!
Gebruikersavatar
A3 van Lunssen
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 561
Lid geworden op: wo 19 oktober 2011, 20:45

Gave bike met opvallende kleur! :-q
lepluskoen
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:09
Mijn mountainbike: specialized stumpjumper comp evo

wielen en de banden staan op de lijst maar alles op zijn tijd :) moet nog langs de LBS waar ik deze gekocht heb ivm met hub replacement achterwiel (garantie) verder niet echt iets te klagen over de wielset en de banden :)
26" en anders de omafiets
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Erg gave stuurpen, hieruit kinnen we dus aflezen dat een kortpennetje wel beviel?
Inzane
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 849
Lid geworden op: wo 18 september 2002, 13:21
Mijn mountainbike: Specialized Demo, Enduro
Contacteer:

lepluskoen schreef:Kleine update ik heb de "geleende" fsa stuurpen vervangen door een wonderlijk stukje Hope
raceface ;)

zane
Alles kapot
lepluskoen
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:09
Mijn mountainbike: specialized stumpjumper comp evo

klopt nu moet ik hem alleen nog weer bij jou langs brengen :P

@mud mate:
Ja het bevalt heel erg goed

op naar de volgende upgrade
26" en anders de omafiets
lepluskoen
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: za 3 september 2011, 23:09
Mijn mountainbike: specialized stumpjumper comp evo

kleine upgrade

naast mijn candy's ook saint flats
Afbeelding

daarnaast een nieuwe rearhub ivm garantie
Afbeelding

voor komend seizoen ben ik er klaar voor binnenkort volgen er fotos van mijn giant glory 2008
26" en anders de omafiets
Plaats reactie