Giant XTC 0 29

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Monati
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 10:56
Mijn mountainbike: Giant XTC 0 29er 2012

Eindelijk!! Ben nu sind enkele weken in het bezit van mijn Giant XTC 0 29.
Heb er lang op moeten wachten maar ben er super blij mee.
En nu na een paar ritten helemaal. Rijd echt geweldig.
Probeer nu een paar plaatjes met jullie te delen en ben benieuwd wat jullie vinden.
Plaatjes zjn niet echt super, maar zal binnenkort een paar buiten maken.

Afbeelding
By monaco57 at 2012-04-04
Afbeelding
By monaco57 at 2012-04-04
Afbeelding
By monaco57 at 2012-04-04
Colinb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 09:52
Mijn mountainbike: Cannondale flash 3 29er 2014

Ziet er goed uit... ben benieuwd naar de betere foto's
jwdk96
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: di 25 januari 2011, 22:22

Zeker mooi...
Maar dat plastic ding bij je cassette moet er wel af :-q !
Irma_mtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 177
Lid geworden op: zo 6 februari 2011, 20:29
Mijn mountainbike: Giant XTC 0 29er (2012)

Ik kan er niets anders van maken, echt een super mooie fiets! :-q
(heb de zelfde) http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=89543" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat plastic ding moet er zeker af. Breekt snel waardoor je cassette niet meer achteruit draait met als gevolg mogelijke schade aan je frame. En dat zou wel heel erg zonde zijn!
Monati
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 10:56
Mijn mountainbike: Giant XTC 0 29er 2012

Bedankt voor jullie positieve reakties.
Gaat dat "plastic" er makkelijk af? :)
Tweemeter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1255
Lid geworden op: do 18 november 2010, 21:39
Mijn mountainbike: Giant XTC 29er 2011
Contacteer:

Mooie fiets :-q. De mijne is saai zwart (hoewel ik dat dan wel weer mooi vind :D).

En dat plastic ding. Ik neem aan dat je over een paar weken een gratis servicebeurt hebt? Dan kan je meteen vragen of ze dat ding even verwijderen. Breken valt volgens mij wel mee, ik zie regelmatig zeer oude fietsen waar hij gewoon nog op zit. Ik vind het wel lelijk staan en het is ook onhandig met schoonmaken.
Irma_mtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 177
Lid geworden op: zo 6 februari 2011, 20:29
Mijn mountainbike: Giant XTC 0 29er (2012)

Monati schreef:Gaat dat "plastic" er makkelijk af? :)
Ja je kunt het er tussen uit breken door het te bewegen. Of gebruik een tangetje om 'm door te knippen.

De ring zit maar met een paar pootjes vast en niet eens goed.. Als één van die pootje gebroken is kun je er beter niet meer mee gaan fietsen. Zelf heb ik dat wel gedaan met als gevolg dat de andere pootjes door de snelheid van het wiel ook breken en vervolgens de ring je cassette vastzet.. Gelukkig fietste ik niet hard toen het gebeurde waardoor ik geen schade heb.
HkNeef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 413
Lid geworden op: ma 2 augustus 2010, 18:05

De plastic ring haal je er af door de cassette te verwijderen. Indien je hem met een tang probeert te verwijderen is de kans groot dat je spaken beschadigd o.i.d.

Heb je zelf niet het gereedschap hiervoor, ga dan even langs je dealer of wacht tot de eerste servicebeurt.
roger77
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: vr 18 januari 2008, 22:22
Mijn mountainbike: kona hei hei deluxe 29r Giant Fathom 29er 1 2019

Die giant 29er zijn nu toch wel erg vaak te zien. Mooie fiets. Ze hebben bij giant hun zaken weer degelijk voor elkaar.
HAPPY TRAILS!
Biker 2526
All rounder
All rounder
Berichten: 143
Lid geworden op: di 20 juli 2010, 19:52
Mijn mountainbike: Giant xtc composite 29er 1

roger77 schreef:Die giant 29er zijn nu toch wel erg vaak te zien. Mooie fiets. Ze hebben bij giant hun zaken weer degelijk voor elkaar.
Inderdaad. Bladerde vanmiddag even snel door een mountainbikeblad en daar stond een test in van 10 26ers van rond de €2000. De Giant composite kwam er als winnaar uit met als enige minpunt "ze konden geen minpunten vinden" :winkie:
roger77
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: vr 18 januari 2008, 22:22
Mijn mountainbike: kona hei hei deluxe 29r Giant Fathom 29er 1 2019

Biker 2526 schreef:
roger77 schreef:Die giant 29er zijn nu toch wel erg vaak te zien. Mooie fiets. Ze hebben bij giant hun zaken weer degelijk voor elkaar.
Inderdaad. Bladerde vanmiddag even snel door een mountainbikeblad en daar stond een test in van 10 26ers van rond de €2000. De Giant composite kwam er als winnaar uit met als enige minpunt "ze konden geen minpunten vinden" :winkie:
En bij de fully's zijn dit soort testen ook al terug te vinden. Ik zeg :-q
HAPPY TRAILS!
arjan174
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: do 17 september 2009, 20:56
Mijn mountainbike: Heuvel fs 29 (Vitus Rapide fs)

heb hem ook gekocht krijg hem a.s. zaterdag ben erg benieuwd hoe die het doet in het terrein op de weg voelde het super aan stijf en onlangs de niet superlichte wielen toch lekker explosief zal me benieuwen met klimmen tijdens de marathons.
adrie1993
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 12 september 2010, 16:08

ziet er echt blingbling uit giant heeft schijnbaar weinig mtbs dit jaar
Gebruikersavatar
Rubenio
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: za 24 maart 2007, 15:00
Mijn mountainbike: Kona Unit

@adrie, dat valt op zich wel mee hoor. Dit is gewoon een heel goed model : veel waar voor je geld. Ik heb al op deze fiets gereden en het rijdt echt superstrak en snel.

@Monati, ik ben benieuwd naar hoe het zadel je bevalt.
arjan174
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: do 17 september 2009, 20:56
Mijn mountainbike: Heuvel fs 29 (Vitus Rapide fs)

Mooie fiets haah heb hem ook alleen wel geinvesteerd in een lichte wielset rijdt super en idd heel veel waar voor eje geld.
Plaats reactie