Specialized Epic Expert 2010

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
SymenGT
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 13 september 2009, 22:01
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper 29er Marathon 2014, Specialized Tarmac SL4 PRO UI2 2012
Contacteer:

Alvast een actie foto van mij tijdens MH2D.
Volgende week upgrades in de vorm van: Stuur, Stem, Zadelpen en Wielen... :-D Ik kon het niet laten... :oops: :lol: Even wachten met een foto totdat alles echt binnen is. :-q

Afbeelding
SymenGT
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 13 september 2009, 22:01
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper 29er Marathon 2014, Specialized Tarmac SL4 PRO UI2 2012
Contacteer:

UPGRADE

Stuur: 3T Xida Team
Stem: 3T Arx Team
Zadelpen: 3T Doric Team
Wielset: Fulcrum Red Metal 3

Volgende klus: inkorten van kabels.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
hardlopertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 642
Lid geworden op: ma 11 januari 2010, 17:46
Mijn mountainbike: Canyon
Contacteer:

gaaf met die 3T spullen!
Trailbuilder @MTB Tracks O'hout
Like ons! http://www.facebook.com/MTBTracksOosterhout" onclick="window.open(this.href);return false;
Topic Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen Klik!

Mail: info@mtbtracksoosterhout.nl
D.run
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2169
Lid geworden op: do 22 maart 2007, 18:47
Mijn mountainbike: Specialized Carve

Mooi stuurtje (de rest ook hor !), hoe breed is die?
SymenGT
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 13 september 2009, 22:01
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper 29er Marathon 2014, Specialized Tarmac SL4 PRO UI2 2012
Contacteer:

D.run schreef:Mooi stuurtje (de rest ook hor !), hoe breed is die?
Het stuur is op dit moment nog de standaard: 64cm. Misschien binnenkort een stukje eraf halen, maar eerst even lekker testen.
XTC999
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 894
Lid geworden op: zo 16 april 2006, 13:29
Mijn mountainbike: is bijna altied smerig
Contacteer:

Zie er goed uit :-q
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Mooi die rode details, doen hem goed! Heb je ef gefollowed op twitter btw, we hebben teveel overeenkomsten om het niet te doen hehe, vrijwel zelfde woonplaats, zelfde hobby en we haten allebei syntus :-q
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

Heel erg mooi dat 3T spul op je fiets.
Wielen komen er nu ook mooi bij uit met de rode decals.

Blijft één van de mooiste epic's op het forum naar mijn mening, prachtige kleurstelling.
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
D.run
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2169
Lid geworden op: do 22 maart 2007, 18:47
Mijn mountainbike: Specialized Carve

SymenGT schreef:
D.run schreef:Mooi stuurtje (de rest ook hor !), hoe breed is die?
Het stuur is op dit moment nog de standaard: 64cm. Misschien binnenkort een stukje eraf halen, maar eerst even lekker testen.
Ah oke, heb liever wat breders, maar de looks zijn iig super!
Peetooorrrr
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 974
Lid geworden op: di 18 september 2007, 00:35
Mijn mountainbike: stumpjumer 29er custom
Contacteer:

Ik hoor iedereen over brede sturen de laatste tijd, maar ik heb soms al het gevoel dat ik met mijn 600mm stuurtje krap tussen sommige hekjes door kan. Hoe zal dat wel niet voelen met een 680 mm stuur of breder? :winkie:

Verdomd mooie fiets! Zwart is altijd goed. Gave foto's ook. :bier:
SymenGT
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 13 september 2009, 22:01
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper 29er Marathon 2014, Specialized Tarmac SL4 PRO UI2 2012
Contacteer:

Zo het is alweer een tijdje geleden maar ik heb min of meer door de bouw van een mooie 29'er van een maat van me, dat we remmen hebben moeten wisselen.

En het is een mooi setje Hope Tech X2's geworden. Met 180mm voor en 160mm achter. Helaas door de sneeuw nog niet echt uit kunnen testen. Beetje veel gepiep dat viel me wel op. Maar zodra de condities goed zijn zal ik ze even aan de tand voelen. Uiteraard zijn ze weer gemonteerd met matchmakers dit keer moest ik uitwijken naar de versie van Hope natuurlijk.

Ik begin nu een beetje bij een punt te komen dat de upgrades alleen nog maar meer geld gaan kosten terwijl het aan kwaliteit niet meer echt loont. Maar je weet nooit wat 2011 gaat brengen. :lol:

Foto komt snel.!
SymenGT
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 13 september 2009, 22:01
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper 29er Marathon 2014, Specialized Tarmac SL4 PRO UI2 2012
Contacteer:

Nog maar even inhaken op mijn vorige bericht. Nieuwe foto van het Hope spul aan mijn stuur, en rest van de fiets natuurlijk. Ook direct de versnellingskabels ingekort.

Afbeelding
josvveen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 284
Lid geworden op: wo 30 juni 2010, 21:50

Mooie fiets, ik heb de witte uitvoering.
Toevallig heb ik ook dezelfde Fulcrum Red metal 3 wielset erin gezet met tubeless banden, een wereld van verschil.
Gang is alles.
josvveen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 284
Lid geworden op: wo 30 juni 2010, 21:50

Ik vind die rode boutjes bij je voorblad ook tof, waar heb je die vandaan?
Gang is alles.
SymenGT
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 13 september 2009, 22:01
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper 29er Marathon 2014, Specialized Tarmac SL4 PRO UI2 2012
Contacteer:

Bedankt!

@josvveen De boutjes komen hiervandaan. Hier heb ik ook nog keramische derailleurwieltjes van, en op deze manier wordt het een leuk geheel. Van een standaard zwarte fiets naar iets moois van jezelf.
De fullcrum wielen zijn echt een stuk beter dan de standaard set, deze vond ik met mijn gewicht 88KG niet de sterkste en ook veel problemen mee gehad na een transalp met spaakbreuk ed. :tong

Naast de Epic die ik in 2010 heb aangeschaft is er nu nog een wegracer/wegtrainer bij gekomen. :bier: 7KG aan pure snelheid erbij! :-q Een Cannondale supersix Ultegra Compact 2010.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door SymenGT op ma 14 februari 2011, 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie