Cannondale Jekyll carbon team + Foto's Tallboy P70

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Speedy G.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 215
Lid geworden op: wo 7 maart 2012, 17:39
Mijn mountainbike: Scott Scale 40 XXL 2012 & project X - Santa Cruz Tallboy XXL carbon 2013

xplorer schreef: Die leftybrug blijft inderdaad zonde, maar daar valt weinig aan te doen, daar zul jij met het hoger balhoofd geen last van hebben vermoed ik?

Het rode tandwiel is er inmiddels al af en dat staat hem veel beter, ik twijfel, om er in plaats van de Lev Carbon een Reverb of gewone Lev op te zetten, ik vermoed namelijk ook dat de 6,5cm drop te weinig is.
Ik had bv ook de kopserie en de naven niet in het rood gedaan maar zoals gezegd -- iedereen heeft zijn eigen smaak.

Bij mij sluit het werkelijk PERFECT aan.
Dat is dan weeral het voordeel van maatje dranghek te hebben op dit kader. :winkie:

Afbeelding

Ik bedoelde meer dat je nu een zadelpen hebt met redelijk wat setback en dat je je zadel relatief ver naar achter hebt staan.
Dat haal je met geen enkele dropperpost want al diegene die je opneemt zijn zonder setback.
xplorer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1167
Lid geworden op: vr 16 november 2007, 22:29
Mijn mountainbike: (s) zijn kwalitatief beter dan mijn prestaties ;)

Rilson schreef:Dikke Santa hoor!! :-q Over het niet matchen van onderdelen kan ik het niet mee eens zijn, Enve stuur matcht mooi bij de wielen, Sram componenten doen het ook goed op deze bike en die crank vind ik helemaal "ubergeil" Enige het tandwiel voor maar die is al vervangen volgens de gelukkige eigenaar.

Deze heb ik nog niet eens in het echt mogen bewonderen....binnenkort maar weer eens een ritje in de buurt plannen?
Lijkt me een heel strak plan Rilson.... we kunnen ook een keer een leuke rit in Z-limburg of Posbank plannen?
xplorer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1167
Lid geworden op: vr 16 november 2007, 22:29
Mijn mountainbike: (s) zijn kwalitatief beter dan mijn prestaties ;)

Speedy G. schreef:
xplorer schreef: Die leftybrug blijft inderdaad zonde, maar daar valt weinig aan te doen, daar zul jij met het hoger balhoofd geen last van hebben vermoed ik?

Het rode tandwiel is er inmiddels al af en dat staat hem veel beter, ik twijfel, om er in plaats van de Lev Carbon een Reverb of gewone Lev op te zetten, ik vermoed namelijk ook dat de 6,5cm drop te weinig is.
Ik had bv ook de kopserie en de naven niet in het rood gedaan maar zoals gezegd -- iedereen heeft zijn eigen smaak.

Bij mij sluit het werkelijk PERFECT aan.
Dat is dan weeral het voordeel van maatje dranghek te hebben op dit kader. :winkie:

Afbeelding

Ik bedoelde meer dat je nu een zadelpen hebt met redelijk wat setback en dat je je zadel relatief ver naar achter hebt staan.
Dat haal je met geen enkele dropperpost want al diegene die je opneemt zijn zonder setback.

Bij jou sluit het inderdaad erg mooi aan, ik pas jammer genoeg niet op een XXL frame... Of ik moet het zadel heel laag zetten ;)...

Scherp van je, maar ik heb inderdaad lang niet al die set back nodig, het zadel staat inmiddels ook al veel verder naar voren.
petervan
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:42

Prachtige bike!!!!

Wat is de tunning van de achterdemper? Is dit een MM?
Wat zijn je ervaringen hiermee, ben er al lang over aan het twijfelen voor deze achterdemper.
Rijd nu met een fox steeds in de open stand en dat bevalt mij ook goed.
MTBTEAMLANGDORP.BE
MTB.BE
Gebruikersavatar
SugarFree
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 698
Lid geworden op: di 6 oktober 2009, 08:29
Mijn mountainbike: Als zo'n beest dat zich aan elke omgeving kan aanpassen. Op het eerste gezicht knalgroen.

Goeie actie, dat RaceFace blad. Dat andere ding vond ik foeilelijk ;).
En eh, heel brute bike! :-q
Kracht door eenvoud
Capricorn
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 10 juli 2008, 19:53
Mijn mountainbike: '97 Proflex 857 + '11 Trek Remedy 9.9

Vraag aan xplorer: waar & hoe & tegen welke kosten heb je jouw Lefty hybrid van 100mm naar 110mm veerweg laten oprekken? Wordt de (axle-to-crown) inbouwhoogte dan ook 10mm groter? Moet er een langere binnenpoot in met aangepaste lagerstrips? Ben heel erg benieuwd en of dit ook met SuperMax (2.0) / Lefty 2.0 (2015) modellen kan.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Je zou trouwens ook kunnen kijken naar CINCH bladen van Wolftooth of AbsoluteBlack ipv RaceFace. De laatste is er momenteel alleen in ovale uitvoering. Dat zijn mooie bladen in verschillende kleuren te krijgen volgens mij, maar in ieder geval zonder de tekst RACEFACE honderd keer of zo op het tandwiel..... 8)
Plaats reactie