(N+1) *Bird Aeris AM160* Blackbird is nu te koop! P3

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Als ik je vertel dat ik gisteren stijf mijn bed uitkwam geloof je me vast niet... voel mijn schouders nog vandaag :lol:

Was genieten, en grappig De Baron tegen te komen (incl halve familie) :lol:
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4132
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Ik voel mijn rug, en een been wegens een OTB op de enduro lijn. Wordt al minder!

Leuk jullie even tegen te komen, en ja, die Moxie met Intend is toch ook wel een deftige slee!
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

baron062 schreef: di 1 november 2022, 19:59 Ik voel mijn rug, en een been wegens een OTB op de enduro lijn. Wordt al minder!
:o dat is dan net nadat we elkaar troffen gebeurd? Pech of foutje gemaakt? Lag er wel erg open bij, nog niet eerder zoveel wortels als het onderste deel gezien volgens mij (al komt de "roots" lijn in Hahnenklee behoorlijk in de buurt)


(Is de slee geen mooie opvolger voor de Liteville? :winkie: )
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4132
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Dat was daarvoor, geen echte schade, dus de stijfheid kwam de dag erop. Ach ja, gaat wel weer over!

En mijn Liteville inruilen voor je Moxie? Aanlokkelijk, maar ik denk dat ik eerder wat tijd ga stoppen in een eigen project, of ik wacht op een fiets van de zaak... (die framebouwprojecten voor mijzelf echter komen op een of andere manier niet van de grond.. :(( )
Gebruikersavatar
Bartje_2.5
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: ma 29 juli 2019, 10:12
Mijn mountainbike: is te koop

Omdat ik best trots ben op het resultaat, toch even de verkoop-build showen:

Afbeelding

Afbeelding

Hopelijk gaat een bekende er een hoop lol aan beleven.
Bird Aeris AM160 te koop

It's extra slack, dude!
Plaats reactie