Pole Machine

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Het nieuwe jaar is begonnen tijd voor iets nieuws een tijdje geleden heb ik mijn Transition Sentinel frame verkocht tegen een goede prijs, dus de zoektocht was begonnen voor zijn opvolger & omdat ik graag een frame wou met meer veerweg dan 140mm. Na wat zoeken kwam ik iets interessants tegen in de juiste frame maat ook gewoon weer een Small & na wat onderhandelingen met de vorige eigenaar was het tijd om van eigenaar te verwisselen.

Hierbij mijn nieuwste aanwinst het is een Pole Machine geworden & ik kan mijn geluk haast niet op hoe super blij ik hier mee ben.
Afbeelding

Natuurlijk ook maar even een dropper post gekocht voor mijn Pole Machine, Reverb AXS 150mm.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Trekrules op di 6 december 2022, 12:41, 27 keer totaal gewijzigd.
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Mooi man,

Het is weer wat bijzonders, en ziet er fantastisch uit. Ga je nog wat met kleur doen of houdt je het zwart op zilver/aluminium?

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Bijzonder frame met die top en seattube. Is even wennen. Maar dit kan heel mooi worden. Benieuwd hoe hij er straks uit ziet, maar dat komt vast goed als ik je vorige build zag. Succes en plezier gewenst met bouwen.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
frankyeti
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: do 22 september 2016, 13:53

Ik kan oranje handvatten adviseren!

Bijzonder stukje techniek!
Gebruikersavatar
Foxc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: wo 16 december 2020, 21:35

Er zijn er hier niet veel die kunnen zeggen dat ze een CNC gefreesd frame hebben 8)

Mooi hoor :-q
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ziet er heel goed uit zo.
Ik vraag me af of een kleurtje, een streepje of wat letters het mooier kunnen maken.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

ThaSingleTrackMastah schreef: di 11 januari 2022, 23:42 Ziet er heel goed uit zo.
Ik vraag me af of een kleurtje, een streepje of wat letters het mooier kunnen maken.
De letters zitten er in gefreesd, die zie je alleen niet goed.
Dus tijd voor betere en close-up foto's, want dit is wel een hele speciale.
Mooie keuze weer! :-q
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Nice, zag hem vaak langskomen (ga uit via Bikemarkt) en wel jaloers dat het geen L was :lol:

Zeer bijzonder, niet gelijk een heel mooi frame maar door de details en de techniek weer enorme aantrekkingskracht. Benieuwd hoe jou de nog steilere sta bevalt (al was die op de sentinel ook al niet mals)

Zelfs in deze kleinste maat 2,5cm langere reach dan de Sentinel. Al met al ga ik dit topic weer op de voet volgen. :-q
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Gaaf! Het wordt steeds mooier hier op het forum. :-q
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Mooi ding, binnenkort maar eens even onder nemen :-q
⛧⛧⛧
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Blijf een zwak houden voor 'afwijkende' constructies. Heb een tijd geleden zo'n gefreesd frame gezien en je ziet heel mooi de lijnen van de machine lopen. Is dat bij deze ook het geval?
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

@Dutch: er staat een XL op marktplaats, vanaf 1,9 meter geschikt volgens de tabel die erbij staat.

Wat een bijzonder frame zeg.
Als het ge-cnc'd (hoe schrijf je dat) is, betekent dat dan dat alle buizen massief zijn?
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Elvander schreef: wo 12 januari 2022, 11:09 @Dutch: er staat een XL op marktplaats, vanaf 1,9 meter geschikt volgens de tabel die erbij staat.

Wat een bijzonder frame zeg.
Als het ge-cnc'd (hoe schrijf je dat) is, betekent dat dan dat alle buizen massief zijn?
Hol gefreesd en daarna 2 helften aan elkaar gelijmd.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Even naar buiten gegaan voor wat betere foto's incl close up shots van het frame.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

En met schroefjes bij elkaar gehouden :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie