Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Een enorme tegenslag voor mij de CCDB ondanks alle aanpassingen is de demper niet geschikt voor de Machine, de yoke aan de bovenbuis wil niet mooi over de eyeled van de demper. Kort samengevat de yoke komt tegen de piggyback reservoir aan zodat de bout niet door de eyeled kan
Dus ga ik weer opzoek naar een andere demper die wel gaat passen.
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
sama schreef: ↑di 19 april 2022, 11:51
Dat is wel een tegenvaller zeg, had je die demper speciaal nieuw gekocht?
En waar zit je nu aan te denken? Of laat je nu toch de oude maar zitten.
Ja eigenlijk wel speciaal voor de Pole gekocht & voorlopig laat ik de huidige demper er gewoon in zitten, deze krijgt wel de naald lagers upgrade in 1 eyelet. Zit ook te denken om een nog iets lichtere spring rate onder de 300 lbs op de FOX te monteren.
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Trekrules schreef: ↑zo 8 mei 2022, 22:31
Wat spul besteld voor de Machine
DVO Jade Downhill
En nu de meest shockende en controversieelste onthulling, Cane Creek eeWings gaan vervangen worden door.......
Mooie demper. En waarom de eeWings vervangen?
Op ruige afdalingen is er teveel feedback naar de voeten, een 24 uur Downhill race komt eraan dus de stijfheid van de eeWings zal ik wel flink gaan voelen.
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Op ruige afdalingen is er teveel feedback naar de voeten, een 24 uur Downhill race komt eraan dus de stijfheid van de eeWings zal ik wel flink gaan voelen.
het is al 1 april geweest toch??. dan ga je een klomp aluminium aan je fiets hangen omdat die crank comfortabeler is??
Op ruige afdalingen is er teveel feedback naar de voeten, een 24 uur Downhill race komt eraan dus de stijfheid van de eeWings zal ik wel flink gaan voelen.
het is al 1 april geweest toch??. dan ga je een klomp aluminium aan je fiets hangen omdat die crank comfortabeler is??
Een 1 april grap die geen 1 april grap is, het bestaat , ja deze crank zal comfortabeler zijn dan die eeWings.
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
dus je vering is op zo’n manier afgesteld dat je zelfs verschil denkt te kunnen merken tussen een stijve en heel stijve crank?. denk dat 1psi meer of minder in de banden een groter verschil maakt
Zo komen er iig geen krassen op met die downhill wedstrijd
Mijn crank had na een weekje nat Finale ook de nodige slijtagesporen. (Maar dat zijn juist de herinneringen )