Pole Machine

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Jurf schreef: ma 9 mei 2022, 20:43 Hou je die Eewings vor daarna, of moet ik nog ff doorgaan met Te-koop F5en?
:lol:
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Wat veranderingen aan de Pole

Race Face SIXC DH stuur erop
Afbeelding

RevGrips met custom kleur van de klemringen
Afbeelding
Afbeelding
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Endcap OCD kicks in :D
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4106
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Dutch schreef: wo 11 mei 2022, 09:46 Endcap OCD kicks in :D
Ja dat viel mij ook meteen op, nu heb ik verre van last van ocd. Maar hier kan ik zeker niet tegen :D
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Trekrules schreef: zo 8 mei 2022, 23:47

Op ruige afdalingen is er teveel feedback naar de voeten, een 24 uur Downhill race komt eraan dus de stijfheid van de eeWings zal ik wel flink gaan voelen.
Wat moet ik me voorstellen bij een 24-uurs downhill race? Gewoon echt 24 uur achter elkaar naar beneden gaan, en dan weer naar boven gebracht worden?
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Meegs schreef: wo 11 mei 2022, 10:37
Trekrules schreef: zo 8 mei 2022, 23:47

Op ruige afdalingen is er teveel feedback naar de voeten, een 24 uur Downhill race komt eraan dus de stijfheid van de eeWings zal ik wel flink gaan voelen.
Wat moet ik me voorstellen bij een 24-uurs downhill race? Gewoon echt 24 uur achter elkaar naar beneden gaan, en dan weer naar boven gebracht worden?
Je gaat over een uitgezette Downhill route van zoveel km in lengte naar beneden & dan vervolgens met de lift omhoog, dit doe ik rit na rit gedurende 24 uurs wedstrijd. Ik rij solo en vaak non stop.
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Dat klinkt best heftig.. moet ik dan denken aan een Fort Williams achtig parkoer, of iets gemakkelijker aangezien je ook in de nacht moet rijden?

Alvast wel heel veel succes.. en vooral ook veel plezier :-q :bier:
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Meegs schreef: wo 11 mei 2022, 12:19 Dat klinkt best heftig.. moet ik dan denken aan een Fort Williams achtig parkoer, of iets gemakkelijker aangezien je ook in de nacht moet rijden?

Alvast wel heel veel succes.. en vooral ook veel plezier :-q :bier:
Nee dat weer niet maar het is wel wat makkelijker maar dat wil nog niet zeggen dat het makkelijk zal blijven, thanks dat ga ik zeker doen. :-q
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Gebruikersavatar
DuReal
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 909
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 18:51

Wat een gevaag. Ons eerst lekker maken over een of andere sicke 24 uurs DH race en vervolgens niet vertellen waar dit dan plaatsvindt... :winkie:
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Ja klopt het is Semmering.
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Gebruikersavatar
Walk-a-Lot
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: di 15 september 2020, 11:09

Bijzondere verschijning hoor :-q Nog bedankt voor de nerdy bike praat!
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Weer wat leuks mogen ontvangen
Afbeelding
Afbeelding
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Eindelijk de nieuwe demper erin alleen de toleranties van de demper voor in de yoke waren strakker dan ik dacht, xRemcox heeft die er mooi voor mij gemonteerd :-q . Titanium veer, demper eyelet naald lagers & K9 industries veer naald lagers.

Afbeelding
Afbeelding
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4106
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Met een hamer kom je een heel eind :D
⛧⛧⛧
Plaats reactie