Project12 PatientZERO goes Singlespeed foto's blz 19

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2213
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Is er een reden waarom je de foto's tegen het licht in maakt? Volgens mij waren ze 100x mooier geweest als je de foto van de andere kant gemaakt had (volle zon kant).
StephanR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 584
Lid geworden op: vr 19 september 2014, 11:01
Mijn mountainbike: YT Jeffsy

Erg mooi!

Je kan anders ook nog wel een paar fotootjes delen met Beast. De kleur van het stuur en de variatie daarin afhankelijk van het licht, heb ik zelden zo goed belicht gezien. Ook niet in hun eigen productfoto's :winkie:
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1477
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

zonoskar schreef: ma 10 oktober 2022, 11:24 Is er een reden waarom je de foto's tegen het licht in maakt? Volgens mij waren ze 100x mooier geweest als je de foto van de andere kant gemaakt had (volle zon kant).
Met (deels)tegenlichtb vind ik het mooier. Het is een look and feel-kwestie. De volle zon kant geeft een fletser beeld en is minder spannend.

Ook krijg je dan (met de felle zon van gisteren) hele felle highlights en reflecties in de ronde buizen van het frame. Onderbelichten is dan een oplossing, maar dan zie je de lak weer slecht.

In dit beeld zie je een beetje wat ik bedoel:

Afbeelding
StephanR schreef: ma 10 oktober 2022, 11:36 Erg mooi!

Je kan anders ook nog wel een paar fotootjes delen met Beast. De kleur van het stuur en de variatie daarin afhankelijk van het licht, heb ik zelden zo goed belicht gezien. Ook niet in hun eigen productfoto's :winkie:
Is ook heel lastig. Heb er een paar proberen te maken, maar in het echt komt de diepe glans veel beter over. Het lijkt bijna alsof je naar een glazen stuur zit te kijken.

Afbeelding
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Zo he, wat een mooie foto's!! Ook een hele mooie fiets, prachtig afgemonteerd en super mooi gespoten!
Dan zie je maar dat een goeie camera(man) het toch een stuk beter op beeld krijgt dan de gemiddelde smartphone fotograaf :winkie:
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Erg mooi.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2468
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

@suravida, slim? Misschien, maar we hebben ook gewoon een fijn rondje gereden op Lunteren met prachtige condities :bier:

@Meegs, dat met de Highlander kunnen we zeker regelen, en ook een keer samen biken, ik stuur je PB :-q

@kapitein Iglo, absoluut. In het rulle zand gaf ik de voorkeur aan 3.0 banden, maar gisteren was de Prize perfect

@ Mud, it's definitely magic, maar dat heeft voor mij weinig tot niets met de stok te maken 8)

@ Rilson, ik hoop ooit het niveau van een "gemiddelde" smartphone fotograaf te benaderen :lol:

En dank voor alle complimenten verder, die kunnen een op een door naar Michiel die het frame bouwde, Lion de spuit artiest en Mark de fotograaf :-q ik blijf zelf ook steeds kijken naar de foto's. Ze zijn niet alleen erg mooi, ze nemen we ook weer mee naar de trail gisteren. En guess what, de Prize rijdt ook net zo lekker als dat ie mooi is om naar te kijken. Michiel heeft de geometrie van PatientZero heel goed in de vingers.

Enjoy!!
Laatst gewijzigd door Heckler40 op di 11 oktober 2022, 07:28, 1 keer totaal gewijzigd.
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29980
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

@ TSTM, it's definitely magic, maar dat heeft voor mij weinig tot niets met de stok te maken 8)
Dat was Mud.
Ik had nog niets over deze mooie fotos gezegd, maar ik ben er stil van.
Van de fiets en van de manier waarop het in beeld is gebracht.
En een mooie locatie.
De fotos die wat meer omgeving tonen geven heel goed de sfeer weer.
Met deze fiets het bos in, dat wil toch iedereen?

Genoeg veren, anders kan je niet meer fietsen :wink:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2468
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

ThaSingleTrackMastah schreef: ma 10 oktober 2022, 19:39 Dat was Mud.
oops :oops: sorry Mud en TSTM, ik heb het gecorrigeerd

En TSTM jouw “ik ben er stil van” is wel herkenbaar :bier:
Al lijkt dat misschien niet zo in onze postings hier :lol:

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
drBunhead
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 11 augustus 2017, 15:41

Schitterende foto's van een schitterende fiets.

Mark mag wel langs alle BOTY deelnemers gaan om een eerlijk deelnemersveld te creëren.
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Mooie fiets!
Zal mijn ogen eens open houden of ik je hier in de buurt (Woon zelf in Amersfoort-Vathorst) tegenkom!
Fourteen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 321
Lid geworden op: do 18 maart 2021, 10:39

Fraaie platen zeg! Komt er mooi uit zo :-q
Gangisalles
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1065
Lid geworden op: di 13 november 2007, 21:39

Nondeju, mooie fiets en dito foto's! 8)
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...'
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2468
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

De bossen rond Amersfoort beginnen al wat meer als "Thuis" aan te voelen, ik ben werg in mijn nopjes met de Prize op Lunteren, Den Treek en gisteren ook Austerlitz meegepakt. Volgende keer Zeist er nog bij. Vrijdag samen met forumleden HarrySlingerLove en Corex afgesproken en de Prize voor het eerst echt door de blubber gstuurd. Van top tot teen geen cm zonder zand, zo zijn ze het toch mooist.

Maar geen foto's gemaakt vrijdag, gisteren middag nog eens dunnetjes overgedaan en wel even gestopt voor wat sfeer plaatjes. met Mark zijn prachtig werk op het forum ligt de lat wel behoorlijk hoog, maar ik moiet het hebben van de content zullen we maar zeggen. De herfstkleuren in het bos staan even centrall

Enjoy!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2468
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Introducing het nieuwe muurtje. Voor het eerst foto’s voor SYS in mijn nieuwe thuis, ik ben nu dus echt ge settled denk ik :lol:

De Ibis en ander gevogelte let’s ride inspireerde me wel om de Prize er eens mooi op te zetten. Ik had al langer het plan om de lichte NL wielen uit de Vertigo eens in de Prize te proberen. En ook al minstens zo lang het idee dat skinwalls wel eens goed bij de warme kleurstelling kunnen staan. En dan niet de echte beige variant maar de meer “tan” versie die Schwalbe soms ook Bronze noemt.
Ik had de chanstay intussen ook in de heli-tape gezet zodat de lelijke neopreen protector ook thuis kan blijven. En tot slot toch toegeven dat UHR echt anders rijden is dan Drenthe, en dus eindelijk de dropper overgezet.

Zo staat ie er nu op, ook fijn dat de camera van mijn nieuwe i-pad het wat beter doet.

Enjoy!!

Afbeelding

Afbeelding
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Arjan76
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 225
Lid geworden op: di 13 november 2018, 13:48

Staat hem goed!
Plaats reactie