Pipedream Full Moxie Desert Long

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Ah, erg fraai, Pieter :-q
Dit kleurtje is ook wel heel gaaf. Erg benieuwd naar het eindresultaat!
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16707
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ja, ik ben ook wel benieuwd.
Die van Klitse combineert heel fraai met blanke accenten, deze kleur vraag (imo) om een 100% zwarte afmontage. Kan ook erg vet worden...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

kermit schreef: vr 3 december 2021, 13:04 Ja, ik ben ook wel benieuwd.
Die van Klitse combineert heel fraai met blanke accenten, deze kleur vraag (imo) om een 100% zwarte afmontage. Kan ook erg vet worden...
Dan heb je geluk, alles is zo goed als zwart. Zal Zondag als ik het niet vergeet wat foto's proberen te schieten.
Gebruikersavatar
wamske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 294
Lid geworden op: za 5 januari 2013, 11:04
Mijn mountainbike: Cotic FlareMax '18, Kona Unit '21, Trek Singletrack 930 '93

pieterw33 schreef: di 30 november 2021, 22:52 Die staat in Middelburg, dus dat is nog al een eindje weg haha. Maar kunnen vast wel eens ergens een Steel is real meeting doen :-q Hoop hem alleen niet al te vaak in Nederland uit te laten hoor dat mag hij alleen 1 x als test rondje, daarna moet hij door de bagger in het buitenland!
Leuk!

Stalen fullies worden de Cubes van 2022
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

kermit schreef: vr 3 december 2021, 13:04 Ja, ik ben ook wel benieuwd.
Die van Klitse combineert heel fraai met blanke accenten, deze kleur vraag (imo) om een 100% zwarte afmontage. Kan ook erg vet worden...
CC Helm small batch IPA een CC Helm Tan of een Rootbeer Fox :-q
Gebruikersavatar
wamske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 294
Lid geworden op: za 5 januari 2013, 11:04
Mijn mountainbike: Cotic FlareMax '18, Kona Unit '21, Trek Singletrack 930 '93

Dutch schreef: vr 3 december 2021, 19:20
kermit schreef: vr 3 december 2021, 13:04 Ja, ik ben ook wel benieuwd.
Die van Klitse combineert heel fraai met blanke accenten, deze kleur vraag (imo) om een 100% zwarte afmontage. Kan ook erg vet worden...
CC Helm small batch IPA een CC Helm Tan of een Rootbeer Fox :-q
:lol: :lol: :lol:
Dit soort momenten mis ik de 'like'-functie voor berichten
C1Rob
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: do 23 september 2021, 17:43
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 2+++ || Bird Aether 9 AL

wamske schreef: za 4 december 2021, 12:48
Dutch schreef: vr 3 december 2021, 19:20

CC Helm small batch IPA een CC Helm Tan of een Rootbeer Fox :-q
:lol: :lol: :lol:
Dit soort momenten mis ik de 'like'-functie voor berichten
Dit 100%.

Ennuh, kom maar op met die plaatjes :P
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Zondag het eerste ritje gedaan, even kijken of alles bleef vastzitten voordat we een berg af fietsen. Bevalt tot zo ver goed. Ook nog een paar plaatjes gemaakt.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Hele mooie fiets :wink: Die mag overduidelijk bij de Moxie club. Persoonlijk zou ik wel de stickers van de vork halen.
En wat zit er op je toptube? Een garmin mount? Kon die niet ergens anders?
Coil demper staan m overigens erg goed.
*noteert: sparen voor een dikke coil demper
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Klitse schreef: ma 6 december 2021, 09:25 Hele mooie fiets :wink: Die mag overduidelijk bij de Moxie club. Persoonlijk zou ik wel de stickers van de vork halen.
En wat zit er op je toptube? Een garmin mount? Kon die niet ergens anders?
Coil demper staan m overigens erg goed.
*noteert: sparen voor een dikke coil demper
Thanks, Ja stickers laat ik voorlopig nog zitten, is ook gelijk bescherming voor de voorvorkpoten, mijn vorige Lyrik was na 2 jaar zo beschadigd van de steenslag daar werd ik een beetje ongelukkig van. Maar vindt het niet echt storend zit wat wit in en dat heeft het frame ook, zat zelfs te denken om er nog een witte Coil in te stoppen.

Ja is de garmin mount, ach zou hem ook op het stuur kunnen doen maar vindt het op de toptube altijd wel fijn. Had op de Capra de Enduro mount die zit met een plakker op de toptube misschien dat ik dat voor deze ook weer bestel. Komt ook nog een binnenband etc. met een strap aan dus zit straks genoeg aan het frame geplakt dan valt dat allemaal niet meer op :tong

Moet van de week de Mudhugger ook nog even monteren, volgende week hopelijk ri. Remouchamps :-D
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Man, man, man... Een Maxxis met wit logo, met geel logo, logos niet uitgelijnd met het ventiel. Er een binnenband aan willen hangen... :o
Wat is het volgende?! Dat je er lomp mee in de modder gaat rijden in plaats van op de bank er naar zitten kijken?!
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

cheeta schreef: ma 6 december 2021, 09:56 Man, man, man... Een Maxxis met wit logo, met geel logo, logos niet uitgelijnd met het ventiel. Er een binnenband aan willen hangen... :o
Wat is het volgende?! Dat je er lomp mee in de modder gaat rijden in plaats van op de bank er naar zitten kijken?!
+1
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

cheeta schreef: ma 6 december 2021, 09:56 Man, man, man... Een Maxxis met wit logo, met geel logo, logos niet uitgelijnd met het ventiel. Er een binnenband aan willen hangen... :o
Wat is het volgende?! Dat je er lomp mee in de modder gaat rijden in plaats van op de bank er naar zitten kijken?!
Je zou bijna denken dat ie de fiets heeft om er mee te fietsen ipv om te showen. Pfffff.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

cheeta schreef: ma 6 december 2021, 09:56 Man, man, man... Een Maxxis met wit logo, met geel logo, logos niet uitgelijnd met het ventiel. Er een binnenband aan willen hangen... :o
Wat is het volgende?! Dat je er lomp mee in de modder gaat rijden in plaats van op de bank er naar zitten kijken?!
Haha hebben natuurlijk niet voor niets een Single Pivot die verdient het om afgeragd te worden in de modder. :-q
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

MarkMeisner schreef: di 30 november 2021, 14:08 Das toevallig. Zet net op de website van Pipedream te kijken naar de Full Moxie na een review van Hardtailparty van een Pipedream Serius.

Hoe is de achterbrug in het echt? Ik vind de lijnen op de foto's niet heel mooi overkomen van de Full Moxie, maar is komt het in het echt mooier over?
Ik neem mijn woorden terug, dit is serieus wel een heel mooi frame zo opgebouwd en al! Veel plezier in Remourchamps :-q
Plaats reactie