Nukeproof Scout 290 te slack? P3

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Ziet er lekker uit met die rode Marzocchi :-q
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Weinig nieuws aan de Scout, doet wat ie moet doen. De cura2 van de fully zitten hier nu op, met uber fancy custom cnc hendels... Iemand interesse?

Gister nog even wezen baggeren in Hellendoorn, en daar hoort ook weer wat actie bij.

Afbeelding
⛧⛧⛧
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Kleine aanpassing aan de Scout, puur omdat het kan:

Afbeelding

Angleset gemonteerd, met de telefoon gemeten, 61,5 graden. Maar gok dat ie eerder op 62,5 zal zitten. Voelt prima aan.
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Dat ziet er best wel bruut uit 8)
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 590
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

xRemcox schreef: za 1 april 2023, 17:27 Kleine aanpassing aan de Scout, puur omdat het kan:

Afbeelding

Angleset gemonteerd, met de telefoon gemeten, 61,5 graden. Maar gok dat ie eerder op 62,5 zal zitten. Voelt prima aan.
Ziet er prima uit :-q
Heb je dr al mee gereden op de trail of alleen maar om je schuur ?

Mijn Hello Dave heeft nu de 170mm ZEB er in zitten en volgens mijn digitale metertje staat die vork nu op 61.3 graden :o heb dr nog niet mee gereden op een trail, maar op de straat voelde ik wel wat lichte wheel flop ( of hoe je dat ook noemt ) met insturen. Ben benieuwd naar je ervaring met die slacke voorbouw.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

marcomtb1972 schreef: zo 2 april 2023, 20:52
xRemcox schreef: za 1 april 2023, 17:27 Kleine aanpassing aan de Scout, puur omdat het kan:

Afbeelding

Angleset gemonteerd, met de telefoon gemeten, 61,5 graden. Maar gok dat ie eerder op 62,5 zal zitten. Voelt prima aan.
Ziet er prima uit :-q
Heb je dr al mee gereden op de trail of alleen maar om je schuur ?

Mijn Hello Dave heeft nu de 170mm ZEB er in zitten en volgens mijn digitale metertje staat die vork nu op 61.3 graden :o heb dr nog niet mee gereden op een trail, maar op de straat voelde ik wel wat lichte wheel flop ( of hoe je dat ook noemt ) met insturen. Ben benieuwd naar je ervaring met die slacke voorbouw.
HT ofwel in sag snel 64/65° valt dus best mee al naar gelang inzetgebied, maar idd 64° vraagt wel wat snelheid.
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

marcomtb1972 schreef: zo 2 april 2023, 20:52
xRemcox schreef: za 1 april 2023, 17:27 Kleine aanpassing aan de Scout, puur omdat het kan:

Afbeelding

Angleset gemonteerd, met de telefoon gemeten, 61,5 graden. Maar gok dat ie eerder op 62,5 zal zitten. Voelt prima aan.
Ziet er prima uit :-q
Heb je dr al mee gereden op de trail of alleen maar om je schuur ?

Mijn Hello Dave heeft nu de 170mm ZEB er in zitten en volgens mijn digitale metertje staat die vork nu op 61.3 graden :o heb dr nog niet mee gereden op een trail, maar op de straat voelde ik wel wat lichte wheel flop ( of hoe je dat ook noemt ) met insturen. Ben benieuwd naar je ervaring met die slacke voorbouw.
Nu nog alleen maar om de schuur, van de week even inde achtertuin proberen. Ben wel slack gewend, m'n bird zit op 63,5.
⛧⛧⛧
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Afbeelding

Springen gaat als vanouds, kan nog vlakker, maar ben daar niet lenig genoeg voor. Volgende keer de 7,5 gap maar eens proberen en niet alleen maar aanrijden :D
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Don't snap your bike friend.... :tong
Plaats reactie