Nukeproof Scout 290 te slack? P3

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Het was weer eens tijd voor wat anders, al jaaaaaaren geen hardtail meer gereden anders dan mn stadsfiets. De pumptrack bike was ik (alweer) wat op uitgekeken, dus die in de verkoop gegooid en besloten een LTHT op te bouwen, met een beetje het idee dat ik die ook wel op de pumptrack kan gebruiken, dat moet de praktijk nog uitwijzen want niet alles is nog binnen of moet überhaupt nog aangeschaft worden. Wordt voornamelijk opgebouwd met spul wat ik nog heb liggen.

Voor nu even de vork en wielen erin gehangen, voelt nu al wel redelijk dirtjumperig aan ;)

Foto's:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door xRemcox op za 1 april 2023, 17:28, 3 keer totaal gewijzigd.
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Blijven leuke machines die Scouts (sowieso alle LTHT's) en redelijke allrounder. Geen ervaring op de pumptrack maar mijn oude 270 in maatje S die momenteel in buitenland zit is wel een zeer speelse fiets waar ik zo nu en dan tijdens vakanties toch van kan genieten.

Aardige grote "fietsenhok" heb je daar zeg :-q
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Victor1977 schreef: vr 12 november 2021, 12:41 Blijven leuke machines die Scouts (sowieso alle LTHT's) en redelijke allrounder. Geen ervaring op de pumptrack maar mijn oude 270 in maatje S die momenteel in buitenland zit is wel een zeer speelse fiets waar ik zo nu en dan tijdens vakanties toch van kan genieten.

Aardige grote "fietsenhok" heb je daar zeg :-q

Bedankt, ja die schuur hebben we er ook net neergezet. Beetje groter geworden dan we in ons hoofd hadden ;)
⛧⛧⛧
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Goed bezig,

Puike Scout, en met die schuur ben je in elk geval klaar voor serieuze N+1 infecties :winkie:

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
Tribux
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 883
Lid geworden op: di 19 juni 2012, 13:56
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout

Ga je een hoop plezier aan beleven!

Ik heb die van mij in maart af gebouwd en bevalt echt heerlijk!
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Weer wat verder. Crank gemonteerd, blad wordt nog een keer vervangen voor een grotere. Achterrem gemonteerd, voorrem heb ik nog niet (helemaal) binnen. Alleen dropper moet ik dus nog hebben.

Afbeelding

Afbeelding
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Lekker vlot, en fijne pedalen :-q
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Mooi wark, bijna klaar voore de BOTY 8)

En nogmaals wat een ruimte man, :-q

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Heckler40 schreef: do 25 november 2021, 00:34 Mooi wark, bijna klaar voore de BOTY 8)

En nogmaals wat een ruimte man, :-q

Enjoy!!
Haha, daar zal ik met mijn 'creaties' nooit een kans maken. Zal als de schuur echt klaar is daar ook nog wel wat foto's van schieten. Moet nog ff kleine details af maken.
⛧⛧⛧
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

De Scout heeft net zoveel kans als elke inzending, en is dus een kanshebber. Toch? :bier:

Het gaat niet alleeen om de winnaar, de BOTY is ook een afspiegeling van wat rondrijdt bij de actieve forumleden, en daar hoor jij ook bij. Je bouwt je eigen bikes, doelgericht voor jouw kenmerkende manier van rijden. En je maakt toch ook al SYS topics van je bikes met foto's. Dusss....

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Meedoen is belangrijker dan winnen :-q
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Dutch schreef: za 27 november 2021, 05:37 Meedoen is belangrijker dan winnen :-q
Dat is toch het motto van groepsex :winkie:

@Remco: Zeker meedoen met de BOTY! Scout 290 is echt een toffe fiets.

Die stond ook op mijn shortlist, maar het is de Sour geworden. Als je ziet wat Blake ermee kan van GMBN dan is de Scout echt een dikke alleskunner.
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Thx, heb bewust een kleinere fiets gekozen. Hij voelt als een dirtjumper (terwijl het een XL is) wachten is nu op de dropper. Heb de voorrem er inmiddels op zitten, is een mt500 hendel met zee klauw.
⛧⛧⛧
Mrfrank
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 12:41
Mijn mountainbike: Carbonda FM936

Ik vind de lijnen van de Scout heel gaaf en wellicht kom ik hem een keer tegen in of rondom Hellendoorn... Hoeveel mm travel heeft de vork?
My Canyon Stoic VERKOCHT !
My Carbonda FM 936
Canyon Torque AL 2022
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Hij staat nu op 160, de bedoeling was om dit ook zo te laten ivm het uitwisselen met de Pole. Ik zal hem denk ik ook wel een keer meenemen naar Hellendoorn.
⛧⛧⛧
Plaats reactie