BOTY 2021 , de bike verkiezing! ,DE UITSLAG STAAT ONLINE

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
GijsJUH
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1536
Lid geworden op: zo 30 september 2007, 20:03

Snelle Buffer schreef: ma 6 december 2021, 18:25Topic weer ge-update , 35 deelnemers :-q :bier:
Maar nog wel één gemist :bier: :lol:
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Snelle Buffer schreef: di 7 december 2021, 13:48 Helaas is de inschrijving voor deelname gesloten , totaal 35 37 38kanshebbers


Lees goed in de startpost hoe te stemmen , eerder inzenden heeft geen nut .

:lol: had de postzegel gemist ofzo ....


Ik ga vanavond de spreadsheet in elkaar draaien wat voor mij het tellen vereenvoudigd en alle deelnemers controleren of ik ze heb ingevuld ....

:-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Lunatt
All rounder
All rounder
Berichten: 80
Lid geworden op: di 24 augustus 2021, 22:28

Gestemd :-q
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Lunatt schreef: di 7 december 2021, 18:10Gestemd :-q
Tof, vergeet niet dat donderdag weer te doen want dan telt-ie ook :-q
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Kapitein Iglo schreef: di 7 december 2021, 18:13
Lunatt schreef: di 7 december 2021, 18:10Gestemd :-q
Tof, vergeet niet dat donderdag weer te doen want dan telt-ie ook :-q


:lol:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Bike is vandaag binnen gekomen. 2 maanden te vroeg volgens de planning van de leverancier :-D

Bike valt hierdoor in het BOTY-gat :-{ ; In 21 opgebouwd is niet meedoen in 2022.

Is er dispensatie mogelijk ? Zo niet dan laat ik de doos nog even dicht..... :evil:
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Lunatt
All rounder
All rounder
Berichten: 80
Lid geworden op: di 24 augustus 2021, 22:28

Kapitein Iglo schreef: di 7 december 2021, 18:13
Lunatt schreef: di 7 december 2021, 18:10Gestemd :-q
Tof, vergeet niet dat donderdag weer te doen want dan telt-ie ook :-q
*Zet bril op.... goed punt :winkie:
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

corex schreef: di 7 december 2021, 18:30 Bike is vandaag binnen gekomen. 2 maanden te vroeg volgens de planning van de leverancier :-D

Bike valt hierdoor in het BOTY-gat :-{ ; In 21 opgebouwd is niet meedoen in 2022.

Is er dispensatie mogelijk ? Zo niet dan laat ik de doos nog even dicht..... :evil:
Wat mij betreft doen alle bikes mee die de vorige editie nog niet klaar waren en dus niet mee konden doen.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
LosseSchroef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 11 oktober 2013, 15:20
Mijn mountainbike: ...krijg ik met speels gemak kapot... :)

Klitse schreef: di 7 december 2021, 18:53
corex schreef: di 7 december 2021, 18:30 Bike is vandaag binnen gekomen. 2 maanden te vroeg volgens de planning van de leverancier :-D

Bike valt hierdoor in het BOTY-gat :-{ ; In 21 opgebouwd is niet meedoen in 2022.

Is er dispensatie mogelijk ? Zo niet dan laat ik de doos nog even dicht..... :evil:
Wat mij betreft doen alle bikes mee die de vorige editie nog niet klaar waren en dus niet mee konden doen.
De mijne is nog niet 100% klaar, en is een model 2022. Dus dan mag ik volgend jaar nog een keer meedoen? :winkie:
Nu ook op een gravelbike... :o
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

LosseSchroef schreef: di 7 december 2021, 19:49
Klitse schreef: di 7 december 2021, 18:53

Wat mij betreft doen alle bikes mee die de vorige editie nog niet klaar waren en dus niet mee konden doen.
De mijne is nog niet 100% klaar, en is een model 2022. Dus dan mag ik volgend jaar nog een keer meedoen? :winkie:
Als je in 2021 mee hebt gedaan kan je in 2022 natuurlijk niet nog een keer met dezelfde fiets meedoen.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

LosseSchroef schreef: di 7 december 2021, 19:49
Klitse schreef: di 7 december 2021, 18:53

Wat mij betreft doen alle bikes mee die de vorige editie nog niet klaar waren en dus niet mee konden doen.
De mijne is nog niet 100% klaar, en is een model 2022. Dus dan mag ik volgend jaar nog een keer meedoen? :winkie:
Waarom niet, zelfkastijding door twee jaar geen stemmen te krijgen moeten we niet tegengaan :-q
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

:lol:
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Dutch schreef: di 7 december 2021, 15:25 Verbaasd dat er geen fiets met wat groens van LarsTB tussen zit dit jaar.
Stik, dat frame ligt nog te verstoffen :-{


Volgend jaar dan maar.


Voor dit jaar weer lastige keuzes met stemmen. Kan het mezelf iets makkelijker maken en alleen stemmen op fietsen met mijn velgen of op fietsen waar ik op 1 of andere manier bij betrokken ben. Maar dan blijft er nog heel wat over.

Veel interessant spul dit jaar, maar goed dat ik niets ingestuurd heb. Niet dat ik ooit kans maak... :roll:

Voor mij springen er 2 met kop en schouders bovenuit. Gewoon op de looks. Das persoonlijk. En dan nog wat fietsen die ik ook allemaal in de schuur zou willen hebben staan. Mooie, stalen hardtails, sommigen net wat specialer afgemonteerd. Strakke Moxies, waar ik niet weet of ik het schreeuwerige zuurstok juist gaaf vind of het tikje bescheidener geel. Wat dik fully-geweld, waar ik de ene gele wat 'hoger' indeel dan de andere. En dan nog dikke HT's van alu en titanium.

Twee eervolle vermeldingen voor in mijn ogen zeer smaakvolle fietsen: de Sour van Mark. En de Lux van Marc. Hoewel bij de Sour het ook de foto kan zijn. Want zo een Renthal stuurpen heeft volgens mij geen zilveren klemmen en lijkt de fiets op de foto toch mooier. En de GX crank doet een tikje afbreuk. Maar gewoon een chique fiets.
En die Lux heeft met de skinwall banden ook een mooie uitstraling: een Luxe dus eigenlijk. Jammere is hooguit dat er geen speciale onderdelen op zitten. Niet dat dat nodig is, maar dat doet het voor mij altijd wel.

Leuke projecten zijn de Klein, de Moots en de Yeti. Lekker knutselen. Blijf ze insturen.

En hoewel de Transition van Trekrules gewoon een kwijlbak is, zeker wat onderdelen betreft, vind ik die van Bob. toch strakker. Zou het de stuurpen zijn?


Maar goed, ik slaap er nog een nachtje over.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Snelle Buffer schreef: di 7 december 2021, 13:48 Helaas is de inschrijving voor deelname gesloten , totaal 37 39 kanshebbers


Lees goed in de startpost hoe te stemmen , eerder inzenden heeft geen nut .
met excuus aan : Gangisalles

my bad , dus nu 39 deelnemers :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gesloten