BOTY 2021 , de bike verkiezing! ,DE UITSLAG STAAT ONLINE

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
Gangisalles
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1065
Lid geworden op: di 13 november 2007, 21:39

Snelle Buffer schreef: di 7 december 2021, 22:05
Snelle Buffer schreef: di 7 december 2021, 13:48 Helaas is de inschrijving voor deelname gesloten , totaal 37 39 kanshebbers


Lees goed in de startpost hoe te stemmen , eerder inzenden heeft geen nut .
met excuus aan : Gangisalles

my bad , dus nu 39 deelnemers :-q
Geaccepteerd! Als ik niet win weet ik in ieder geval waar het aan gelegen heeft... ;) :bier:
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...'
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Lars TB schreef: di 7 december 2021, 21:42
Voor dit jaar weer lastige keuzes met stemmen. Kan het mezelf iets makkelijker maken en alleen stemmen op fietsen met mijn velgen of op fietsen waar ik op 1 of andere manier bij betrokken ben. Maar dan blijft er nog heel wat over.
Pssst…. Die V4’s had ik van jou overgenomen. :winkie:
“Old, not obsolete”
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Marco79 schreef: di 7 december 2021, 23:51
Lars TB schreef: di 7 december 2021, 21:42
Voor dit jaar weer lastige keuzes met stemmen. Kan het mezelf iets makkelijker maken en alleen stemmen op fietsen met mijn velgen of op fietsen waar ik op 1 of andere manier bij betrokken ben. Maar dan blijft er nog heel wat over.
Pssst…. Die V4’s had ik van jou overgenomen. :winkie:
Precies
Lars TB schreef: di 7 december 2021, 21:42 .... of op fietsen waar ik op 1 of andere manier bij betrokken ben. Maar dan blijft er nog heel wat over.
...
Ik zou hem - iets minder zwart - ook graag in de schuur hebben staan. Het is jammer dat deze speciale fiets er niet meer uitspringt!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5504
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

altijs lastig,

Gewoon qua looks en waar ik blij van wordt de fiets van Jamis ..... de perfecte fiets voor mij staat er ook tussen maar daar mag ik niet op stemmen. Verder weinig waarbij ik echt zoiets heb van "die zou ik ook willen hebben!" Dat komt natuurlijk vooral omdat ik op een bepaald concept fietsen val dat nog steeds erg niche is ........ Dus, ik stem straks gewoon op "de looks" :bier: :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2468
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

erg lastig idd

Bij gebrek aan categorieen ga ik toch mijn stemmen een beetje verdelen. Nr 1 mooiste speciaalste, de BOTY dat kan er maar 1 zijn, nummer 2 voor de beste hardtail en dan nr 3 welke van alle overige bikes ikzelf het liefst over de trails zou willen jagen. En dan heb ik voor alle 3 de votes nog best een lastige shortlist trouwens.

Hoeveel bikes van small builders hebben we eigenlijk, is 11 Ants een small builder?

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Tja, wat is de definitie van een "small builder".
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13044
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Onder de 1m75?

Hoe dan ook, ik denk dat ik er wel uit ben. De mooiste heb ik zelf al, die krijgt geen stem, maar dat geldt voor elke inzender :bier:

Ik weet wel welke de vloot zouden mogen komen versterken - puur op basis van gevoel. Erg benieuwd naar het verdere verloop!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Ik voel iig 1 stem aankomen :bier:
Mijn keuze maak ik vaak redelijk snel, ik moet direct een 'wauw' gevoel krijgen.
En dat heb ik bij een paar al gehad.
Nu nog de volgorde bepalen...
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Mijn stem zal gaan naar "most rideable bike", dus niet perse de mooiste, meest exclusieve, bijzondere of dure bike.
overigens ben ik makkelijk om te kopen, zelfs mijn oude forum naam verkocht :lol:
Have fun!
Rinse.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Singletrack Sundays schreef: wo 8 december 2021, 16:00 Mijn stem zal gaan naar "most rideable bike", dus niet perse de mooiste, meest exclusieve, bijzondere of dure bike.
overigens ben ik makkelijk om te kopen, zelfs mijn oude forum naam verkocht :lol:
Doe ff je bitcoin adres :bier:
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef: wo 8 december 2021, 14:44 Onder de 1m75?
Dan is 11ants met de nieuwe directie in ieder geval smaller geworden. :-q

Meestal bepaal ik mijn Boty door vlot door de deelnemers te scrollen en op mijn eerste gevoel af te gaan. Maar er staan dit jaar fantastische fietsen bij met belabberde foto's, en hele leuke doch niet heel erg bijzondere die perfect gepresenteerd zijn. Of mooie fietsen met mooie foto's die dan weer zijn voorzien van zoveel accessoires dat ik de fiets bijna niet meer zie...(om nog maat te zwijgen over de spam) Maar ik vermoed dat beide fietsen mijn stem ook niet nodig gaan hebben. ;-)

Ik denk in ieder geval dat 2 of 3 stalen fietsen de punten gaan verdelen, en dat is voor mij winst genoeg. Ikzelf ziu zomaar eens op geen enkele stalen fiets kunnen gaan stemmen dit jaar. :o
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2181
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Ik kom stemmen tekort, dus ben nu bezig met een afstreep lijstje.
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2213
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Ik moet ook afstrepen, 39 38 mooie fietsen...
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Lars TB schreef: wo 8 december 2021, 12:39 Ik zou hem - iets minder zwart - ook graag in de schuur hebben staan. Het is jammer dat deze speciale fiets er niet meer uitspringt!
Mochten de plannen zijn gegaan zoals in eerste instantie bedacht, dan was ie er niet eens geweest. Dan had er staal in mooi paars gestaan. Om begrijpelijke redenen ging dat niet door en aangezien Rob (Mud Mate) het Saturn zaadje vorig jaar net nadat ik de Orange had gekocht al had gepland, is dit ‘m uiteindelijk geworden. En helaas in “stemmig” zwart, bij gebrek aan een mooie paarse kleur… maar wat denk je… net nadat ik het frame had opgehaald komt Nicolai uit met Purple Candy, de kleur die ik graag had willen hebben. Maar ja de moneytrain was al aardig leeggeraakt dit jaar met alle verbouwingen, hobbies etc. dat ik het mezelf niet kon verkopen om alsnog een ander frame te kopen. Tijd om het frame een ander kleurtje te geven was er ook niet. Plus het Hope paars zou vloeken met Purple Candy. Gelukkig zegt de kleur niks over hoe de fiets rijdt. Dat doet ie veel beter dan de kleur doet vermoeden.

Terug naar de BOTY, dit jaar niet zo moeilijk. Voor mij iig niet. Iets met paars, iets met roze en iets met zwart.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Als de mijne is verkocht, doet hij dan nog mee?
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gesloten