BOTY 2021 , de bike verkiezing! ,DE UITSLAG STAAT ONLINE

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

maverick76 schreef: wo 8 december 2021, 20:06 Als de mijne is verkocht, doet hij dan nog mee?
EXIT !!!!!!!!!!!!!




















:-D
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

suravida schreef: wo 8 december 2021, 16:49
Kapitein Iglo schreef: wo 8 december 2021, 14:44 Onder de 1m75?
Dan is 11ants met de nieuwe directie in ieder geval smaller geworden. :-q

Meestal bepaal ik mijn Boty door vlot door de deelnemers te scrollen en op mijn eerste gevoel af te gaan. Maar er staan dit jaar fantastische fietsen bij met belabberde foto's, en hele leuke doch niet heel erg bijzondere die perfect gepresenteerd zijn. Of mooie fietsen met mooie foto's die dan weer zijn voorzien van zoveel accessoires dat ik de fiets bijna niet meer zie...(om nog maat te zwijgen over de spam) Maar ik vermoed dat beide fietsen mijn stem ook niet nodig gaan hebben. ;-)

Ik denk in ieder geval dat 2 of 3 stalen fietsen de punten gaan verdelen, en dat is voor mij winst genoeg. Ikzelf ziu zomaar eens op geen enkele stalen fiets kunnen gaan stemmen dit jaar. :o
Ik voel me licht aangesproken maar herken me gelukkig niet in het opgeroepen beeld :bier: Overigens zijn er allemaal (te vroege) veranderingen gaande met dat hok van mij... check m'n SYS zometeen (of niet, want spam en zo). Ik weet het, gevaarlijk in BOTY-tijd.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Nog even een oproep , nu al je stem insturen heeft geen nut , ik tel ze niet mee , insturen vanaf Donderdag 9 december 2021 .

Ik snap dat sommige staan te trappelen om in te sturen / stemmen :-D ,maar nog even geduld :-q
Snelle Buffer schreef: za 6 november 2021, 15:30 _______________________________________________________________________________________________________________________________________


Stemmen : vanaf Donderdag 9 december 2021 tot en met woensdag 22 december 2021 12:00
Het stemmen gaat op de volgende manier :

Straks je stemmen(top3 ) per PB naar mij sturen , geef ook aan in dit draadje dat je hebt gestemd ,zodat ik kan controleren of ik hem heb binnen gekregen en is verwerkt .

De bike die voor jouw op de eerste plaats staat krijgt 3 punten , de tweede 2, en de derde 1 .

Stuur dus jouw top3 naar mij toe in een PB , graag in de juiste volgorde zetten , van nr1 t/m nr3 onder elkaar
Hieronder een voorbeeld

21. Sjaakie / nonense frame :3
10 Banaan / snelle schildpad : 2
3 Biker / elektrieke twee wieler : 1

LET OP , voordat je instuurt verzeker je dat dit voor jouw de top3 is , eenmaal ingestuurd kan er niet meer worden gewijzigd.
Uiteraard kan je maar 1 x stemmen :winkie:

Voor de eerlijkheid heb ik mezelf uitgesloten voor de stem ronde :-q :wink:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
drBunhead
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 11 augustus 2017, 15:41

Veel gave fietsen. Wordt een lastige keuze voor een top drie. Favorieten veranderen elke keer als ik het rijtje langs ga.

hoop vooral dat ik her en der nog een puntje bij elkaar kan sprokkelen
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Zijn er meer, die de foto’s van de blauwe Transition niet meer zien?
“Old, not obsolete”
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Marco79 schreef: wo 8 december 2021, 21:01 Zijn er meer, die de foto’s van de blauwe Transition niet meer zien?
Ik zie ze nog...
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Marco79 schreef: wo 8 december 2021, 21:01 Zijn er meer, die de foto’s van de blauwe Transition niet meer zien?
Dat had ik al eerder aangeven, ik zie ze nog steeds niet , maar voor mij maakt het niet uit ,stemmen doe ik niet :bier: :winkie:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Nog geen tijd om te stemmen, maar wel tijd voor wat extra stemming. :bier:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

maverick76 schreef: wo 8 december 2021, 20:06 Als de mijne is verkocht, doet hij dan nog mee?
Gelukkig hebben wr de feauteaux nog :lol:

Maar imho DNF, geen eigenaar meer :-q
Het is niet de mooiste fiets die je opgebouwd hebt, dan had Michiel mooiere keuzes in kunnen zenden :bier:
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Nóg mooiere bedoelde je natuurlijk :winkie:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Dutch schreef: wo 8 december 2021, 22:08
maverick76 schreef: wo 8 december 2021, 20:06 Als de mijne is verkocht, doet hij dan nog mee?
Gelukkig hebben wr de feauteaux nog :lol:

Maar imho DNF, geen eigenaar meer :-q
Het is niet de mooiste fiets die je opgebouwd hebt, dan had Michiel mooiere keuzes in kunnen zenden :bier:
Was een geintje natuurlijk. Maar ik zou hem zo maar weer verpatst kunnen hebben natuurlijk. :lol:
En nee, heel mooi of bijzonder is hij zeker niet. Het is gewoon een standaard fiets. Dus veel winst zal hij niet maken. Helaas stond mijn Jones met een lekker band op de dag van de foto's. :((
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Die Jones had wel in mij top 3 gestaan, jammer dat je die niet ingestuurd hebt.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ja op de dag van de fotoshoot kreeg ik de band niet op druk. We zouden beide fietsen op de plaat zetten. Jan heeft er intussen carbon velgen in gespaakt en hij is nu helemaal af.

Intussen al 10 jaar oud dat beestje maar eigenlijk de fiets die ik altijd pak als ik in Nederland ga rijden. Wat was dat een goede aankoop! :-q
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
LosseSchroef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 11 oktober 2013, 15:20
Mijn mountainbike: ...krijg ik met speels gemak kapot... :)

Singletrack Sundays schreef: wo 8 december 2021, 16:00 Mijn stem zal gaan naar "most rideable bike", dus niet perse de mooiste, meest exclusieve, bijzondere of dure bike.
Bedankt voor je stem :winkie:
Nu ook op een gravelbike... :o
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

maverick76 schreef: do 9 december 2021, 07:17 Intussen al 10 jaar oud dat beestje maar eigenlijk de fiets die ik altijd pak als ik in Nederland ga rijden. Wat was dat een goede aankoop! :-q
Volgens mij ook degene die je het langst hebt of niet?
“Old, not obsolete”
Gesloten