Stumpjumper 2015: Projectbike - gezocht non boost steekas wielen

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Vulpes
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 205
Lid geworden op: vr 13 maart 2020, 17:33

Afgelopen weekend heb ik bij forumlid vogeltje voor een bijzonder schappelijke prijs onderstaande stumpjumper opgehaald.

Na een proefritje door de straat heb ik hem achterin de auto gegooid en thuis heb ik de vork, demper en dropper afgesteld. Zoals Vogeltje al aangaf in zijn advertentie zijn de wielen aan het einde van hun leven, die gaan vervangen moeten worden want er valt niet veel eer aan te behalen.

Ik ben in het bezit van een Canyon Exceed dus dit begint een fiets voor erbij op de heuvelrug maar ik hoop dat hij met wat nieuwe wieltjes vooral gaat stralen in Winterberg, Slowakije en wellicht in het hooggebergte.

Op de wat langere termijn wil ik wellicht een upgrade doen naar 1x12, verder wil ik deze fiets gebruiken als leer project, zodat ik in alle rust dingen als vork service, remmen,ontluchten, wielen richten etcetera mezelf aan kan leren.

Mocht iemand nog een setje non boost steekas wielen hebben liggen dan hou ik me aanbevolen

De fiets was voorzien van flat pedals maar die heb ik op mijn exceed gezet om mijn techniek te verbeteren.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
img resize image
sander95
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: za 13 augustus 2011, 19:10

Leuk om te zien dat er fietsen doorgeschoven wordt op dit forum. Veel plezier en veilige kilometers!
Vogeltje
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: di 28 augustus 2007, 19:44
Mijn mountainbike: Stumpjumper FSR Elite 2015
Contacteer:

Kijk altijd leuk om je oude fiets een 2e leven te zien krijgen. Veel sleutel, klus en fietsplezier gewenst. En ik blijf hem volgen.

Ik kan met recht zeggen dat de Stumpy mij vele fijne kilometers heeft gebracht. Helaas kreeg ik mijn dame niet zover dat ik deze bike -naast mijn nieuwe- mocht blijven aanhouden.
Vulpes
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 205
Lid geworden op: vr 13 maart 2020, 17:33

Van dit project komt niet veel terecht dus deze bike komt nadat ik wat goede foto’s en een spec list heb gemaakt weer beschikbaar.
Plaats reactie