Canyon Lux Trail CF7, een lekkere trail-racer! - Transalp pics pag. 4, 5; Voerstreek 8

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5547
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Chique Canyon, skinwalls staan hem idd erg goed. Gefeliciteerd Aurelius met je nieuwe beste vriend. :-q
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16039
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Dice Oldskool schreef: do 2 september 2021, 15:46 Gefeliciteerd Aurelius met je nieuwe beste vriend. :-q
Als hij dit soort fietsen begint goed te vinden wordt hij idd nog wel eens mijn beste vriend :bier:


Nette bak wederom, toch vreemd dat deze nog beter bevalt... :winkie:


En oei, Idske, dat groen is echt gaaf!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Idske
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 565
Lid geworden op: wo 29 augustus 2007, 09:24
Mijn mountainbike: Canyon Lux Trail
Contacteer:

Als ze het flikken om volgend jaar een groene versie aan te bieden dan denk ik niet dat ik me in kan houden :D
Bikes: Canyon Lux Trail - Canyon Grizl - Cube Agree SL
Wildfire
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 11 oktober 2009, 19:18

Erg mooie bike! Was te laat en zit er ook (ongeduldig) op te wachten.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Welke houder zit onder de Bolt v2? Lijkt hoger dan een gewone stem mount van Wahoo.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10359
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

@Lars, ooit komt het ervan!
'Where trail meets race', of omgekeerd, dat dekt de lading van wat ik het leukst vind het best :-q !

@Rokl, scherp!
Dat houdertje is de gewone standaard Wahoo houder waar wat zwart 'schuim' onder zit. Dat sneed ik uit een blokje zwart verpakkings/beschermingsmateriaal dat op een andere eerder aangeschafte Canyonframe zat. Door de korte stuurpen met negative rise en de spacers had ik wat vulling nodig.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2173
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Mooie fiets. Veel plezier er mee. :-q
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1303
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

Fraaie bike, goeie kleur in een geweldige omgeving......

Het van Trek afgekeken Knock-Block zou iets verfijnder mogen, zoals bij Trek bijvoorbeeld :wink: (maar dat zal wel een patent dingetje zijn..?)
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10359
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Thnx, @Erwin (maar was het niet andersom, kwam Canyon niet eerder met een knock block, ik had er 6-7jr geleden al een op een eerdere generatie Lux zitten?).
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

aurelius schreef: do 2 september 2021, 21:54 @Lars, ooit komt het ervan!
'Where trail meets race', of omgekeerd, dat dekt de lading van wat ik het leukst vind het best :-q !

@Rokl, scherp!
Dat houdertje is de gewone standaard Wahoo houder waar wat zwart 'schuim' onder zit. Dat sneed ik uit een blokje zwart verpakkings/beschermingsmateriaal dat op een andere eerder aangeschafte Canyonframe zat. Door de korte stuurpen met negative rise en de spacers had ik wat vulling nodig.
Top. Ga ik ook doen. Houders voor de Bolt v2 zijn nog schaars. Heb wel nu een adapter Garmin -> Wahoo gekocht in de hoop daarmee alle Garmin houders te kunnen gebruiken icm de Bolt v2. Verwacht ik maandag binnen te hebben.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Kramsky
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 6 maart 2016, 17:36

Blijven mooie fietsen, gisteren mijn gewone Lux cf7 binnen gekregen, en ondanks de kortere veerweg als mijn oude Nerve ervaar ik een beetje wat jij hebt t.o.v. jouw oude Lux. Hoop dat je veel kan genieten van je nieuwe fiets, ik ga dat zeker doen.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29781
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Lekkere fiets :-q
(Maar je weet dat die tanwalls slecht tegen vuursteen kunnen, toch ?)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10359
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

I know… Maar de band is geen lichtgewicht, dus ik hoop op ‘wat extra spek op de wangen’. En anders ligt er snel weer een andere set op.
Die WiWi is verder nog nergens te krijgen, dus ik wil ook gewoon weten hoe die band zich hier, en daar, houdt, hoe die rijdt. Dus ik moet er wel mee rijden, wil ik daar achter kunnen komen :wink:
Stel, hij is erg fijn, dan kan ik tzt altijd nog voor ‘zwarte’ WiWi’s gaan, met sterkere zijwand.

Maar ze gaan over een week eerst mee naar de Alpen. Geen vuursteen en meidoorn daar :winkie: .
Ischgl, St Maria, Livigno, St Moritz, een 6-daagse ‘panoramatransalp’. Nog steeds aardig wat klimmen (ongeveer 1500-2000hm/dag), met soms een lift om snel nog wat hoger te komen, om vervolgens extra lang te kunnen dalen. Zal niet supertechnisch worden, is immers een ‘groepsreis’, op lokale rondjes en met individuele bergvakanties zoek ik lastigere stukken op, maar ik ben benieuwd!
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29781
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ja, gelukkig zijn de Schwalbes iets dikker geworden.

Veel plezier in Zwitserland en Italie.
Wel een paar foto's maken om hier te posten ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

aurelius schreef: zo 5 september 2021, 07:58 Maar ze gaan over een week eerst mee naar de Alpen. Geen vuursteen en meidoorn daar :winkie: .
Afgelopen weekend Voerstreek gedaan op G-One Allrounds (wel tubeless) :winkie:

Mooie fiets! :-q
Plaats reactie