Haha goed gezien! Ik was denk ik iets te ijverig; achteraf was dat niet nodig.kermit schreef: ↑vr 30 juli 2021, 17:55 Ik denk dat functioneel gezien beide stuurposities kunnen, de hydraulische remmen zijn krachtig genoeg om van bovenaf bediend te worden. Het voordeel van jouw keuze ten opzichte van andersom is dat bij jou de leidingen/kabels gewoon onder het stuurlint kunnen, met het stuur andersom lijkt dat niet meer te lukken.
Maar het is heel simpel: als jij prettig zit en de remmen goed kunt bedienen is het prima toch?
Overigens, een dropbar waar je de drops vanaf zaagt had ook gekund denk ik. Zelf rijd ik ook maar heel af en toe in de drops, ik schat 60% van de tijd op de hoods, 38% handjes bovenop en 2% in de drops
Ik zie nog wel een ongebruikt gat in de bovenbuis achter het balhoofd
Helemaal eens; een dropbar afzagen had ook gekund...
Of gewoon een bull bar/ pursuit stuur ondersteboven monteren was ook een optie. Maar die hebben de flare van de Nitto Sigma niet, ik heb in ieder geval zoiets nergens anders gevonden. En omdat de bar ends direct na de STI’s stoppen kan ik mijn handen daar volledig sluiten, er zit geen dropbar in de weg zeg maar dus heb ik meer grip. Ook tijdens het schakelen.
Kortom; Blij mee!