Sour Crumble - Le Crumbe Est Vendu, Vive Le Crumble! - Pag. 56

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Net als die "takken" standaard?
“niet-natuurliefhebbers, de leegte van die levens schokt me” heel vrij naar Tim Krabbé.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16700
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Een takkenstandaardje wegshoppen zien we nog wel door de vingers, veranderingen aan de fiets natuurlijk niet.
BOTY betekent niet best-photoshopper-of-the-year ;-)

Geloof ook niet dat deze fiets dat nodig heeft om goed te scoren :)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Ik stuur dan wel een nieuwe foto in met de fiets van schuin achter, dan zie je de logo's op het stuur niet :D Maar ik zal wel meedoen (en de tak weghalen haha)
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Wat een zeldzaam evenwichtig juweel zeg, schitterend :-q
(zelfs bij die skinwall matching add-on op je voorband heb je 'm dat toch maar even mooi geflikt)

Goede wijn behoeft geen krans maar een fraaie foto helpt volgens mij echt wel mee bij de BOTY.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Voor zadel zie mijn SYS, de Sagma bevalt mij echt super op de HT. Precies het scherpe randje eraf als je zittend over wasbordjes (onder bomen die regen lekkuiltjes) fietst en soortgelijkend spul
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Jan Willem schreef: ma 12 juli 2021, 14:20 Wat een zeldzaam evenwichtig juweel zeg, schitterend :-q
(zelfs bij die skinwall matching add-on op je voorband heb je 'm dat toch maar even mooi geflikt)

Goede wijn behoeft geen krans maar een fraaie foto helpt volgens mij echt wel mee bij de BOTY.
Thanks! :-q
Dutch schreef: ma 12 juli 2021, 15:36 Voor zadel zie mijn SYS, de Sagma bevalt mij echt super op de HT. Precies het scherpe randje eraf als je zittend over wasbordjes (onder bomen die regen lekkuiltjes) fietst en soortgelijkend spul
Cool, ik ga even kijken!
Thegreatgaitie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 18 december 2019, 12:52

prachtige fiets. Mooi understated :-q

Ik zou als lycra-dragende, mezelf-te-serieus-nemende carbonnen PR-jager geen zin hebben in zo'n bruin gevaarte achter mij te pushen. Dan groet ik je niet :bier:
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Zo hé, die is gaaf geworden, mooi bruin is niet lelijk zal ik maar zeggen (als dat nog mag tegenwoordig). Past allemaal bij elkaar en ziet er heel strak uit!
Lekker fietsen!
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Thegreatgaitie schreef: di 13 juli 2021, 14:24 prachtige fiets. Mooi understated :-q

Ik zou als lycra-dragende, mezelf-te-serieus-nemende carbonnen PR-jager geen zin hebben in zo'n bruin gevaarte achter mij te pushen. Dan groet ik je niet :bier:
Hahaha, ik zal dat onthouden :D
Ook Peter schreef: di 13 juli 2021, 17:37 Zo hé, die is gaaf geworden, mooi bruin is niet lelijk zal ik maar zeggen (als dat nog mag tegenwoordig). Past allemaal bij elkaar en ziet er heel strak uit!
I see what you did there :lol:
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Gistermorgen wakker geworden met flink pijn in mijn onderrug. Dan kon er nog wel even bij komen naast de pols en schouder, maar vanmiddag toch maar even op de fiets gestapt voor een rondje dorp. It ain't much, but it's something.

Het kortere frame, iets steilere balhoofd en 33mm stuurpen is wel even wennen. Hij reageert snel op stuurbewegingen. Maar even een paar keer goed testen, anders maar kijken voor een iets langere stuurpen en dan kan er ook wel een andere stuur vanaf :D

Zadelstrop heb ik in 7km drie maal vast moeten zetten. Die moet ik zo maar even met de momentsleutel vastzetten. Mocht hij dan nog los komen, dan gaat er Loctite op.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor september een weekendje Luxemburg geboekt, daar ga ik een setje Nobby Nic voor bestellen om voldoende grip te hebben. Verder moet ik echt aan de bak om de 1000+ hm daar op een dag fatsoenlijk te rijden. De laatste twee weken zijn echt killing voor mijn conditie :roll:
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

MarkMeisner schreef: vr 16 juli 2021, 20:11 Voor september een weekendje Luxemburg geboekt, daar ga ik een setje Nobby Nic voor bestellen om voldoende grip te hebben. Verder moet ik echt aan de bak om de 1000+ hm daar op een dag fatsoenlijk te rijden. De laatste twee weken zijn echt killing voor mijn conditie :roll:
In een weekend kom je op karakter al een heel eind (en de dagen daarna ook, maar dan anders :winkie: ).

Mooie foto's weer :-q
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Knakker29 schreef: vr 16 juli 2021, 20:59
MarkMeisner schreef: vr 16 juli 2021, 20:11 Voor september een weekendje Luxemburg geboekt, daar ga ik een setje Nobby Nic voor bestellen om voldoende grip te hebben. Verder moet ik echt aan de bak om de 1000+ hm daar op een dag fatsoenlijk te rijden. De laatste twee weken zijn echt killing voor mijn conditie :roll:
In een weekend kom je op karakter al een heel eind (en de dagen daarna ook, maar dan anders :winkie: ).

Mooie foto's weer :-q
Hahaha, ja met karakter kom je wel ver maar ik moet de dag erna wel weer 400km naar huis rijden. Dus wat conditie kan ik wel gebruiken. Vandaag 20km gereden op de route van Rheden en het viel gelukkig niet tegen. Mijn arm en rug hielden zich goed, al heb ik geen gekke dingen gedaan. Conditie viel ook niet tegen, dus we gaan er weer tegenaan komende week. Dinsdag nog wel m'n tweede vaccinatie, even afwachten wat ik daar nog voor terugslag van krijg, maar dat is voor latere zorg.

Gewoon minder klagen en meer fietsen :D
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Dat soort ritten terug naar huis klinken bekend in de oren, dan is een automaat wel prettig :D Inderdaad gewoon lekker fietsen en genieten, als je aan de max raak merk je dat vanzelf. Met je vaccinatie ben je nog wel op tijd waarschijnlijk. Ik heb gisteren mijn 2e gehad, zat te wachten op koorts en hoofdpijn, maar alleen de standaard gevoelige arm, morgen weer op het fietske :)
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

En platen ook naar @fuckyeahhardtail gestuurd? :-q
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Knakker29 schreef: za 17 juli 2021, 20:27 Dat soort ritten terug naar huis klinken bekend in de oren, dan is een automaat wel prettig :D Inderdaad gewoon lekker fietsen en genieten, als je aan de max raak merk je dat vanzelf. Met je vaccinatie ben je nog wel op tijd waarschijnlijk. Ik heb gisteren mijn 2e gehad, zat te wachten op koorts en hoofdpijn, maar alleen de standaard gevoelige arm, morgen weer op het fietske :)
Auris hybride hier, dus inderdaad lekker automaat én cruise control :tong

Dat is wel positief nieuws van je vaccinatie, ik hoop dat ik dat ook heb!
Dutch schreef: za 17 juli 2021, 22:43 En platen ook naar @fuckyeahhardtail gestuurd? :-q
Die hebben hem vandeweek op Instagram gedeeld :D
Plaats reactie