Sour Crumble - Le Crumbe Est Vendu, Vive Le Crumble! - Pag. 56

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

drBunhead schreef: do 22 juli 2021, 14:58 Mooie omgeving om in te duiken met de mtb, zijn er ook leuke afdalingen behorende bij die klimmetjes?
Kwestie van bovenaan omdraaien, of de route omdraaien haha. Maar er zijn ook voldoende afdalingen te vinden, probleem is alleen dat ik daar niet stop voor een foto :lol:
Jan Willem schreef: do 22 juli 2021, 15:03 Mooie paadjes daar zeg :-q
Ik durf het bijna niet te zeggen maar doe het toch; met die skinwall bandjes vind ik 'm een stuk mooier dan met dat zwarte rubber.
Kan me niet herinneren dat ik ooit een bike gezien heb waar skinwall zo goed matcht.
Maar grip en andere eigenschappen gaan uiteraard voor de looks, dus gezien je ervaringen de juiste keuze gemaakt.
Die mening deel ik volledig. Enige optie is nog twee Nobby Nics met die kleur skinwalls te monteren, maar die zijn geliger dus staat minder mooi (en is ook weer 100 euro aan banden :D ) Ik moet nog even een zwarte Racing Ralph bestellen, maar probeer het geld voorlopig eigenlijk nog een beetje in m'n zak te houden.
drBunhead
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 11 augustus 2017, 15:41

Haha zo kan het ook inderdaad, is dit onderdeel van routes/in de buurt van vaste routes? Of is het op goed geluk de bossen in daar?
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

De mooie stukken zijn geen onderdeel van de route, dit was op goed geluk paden volgen en twee Strava-segmenten opgezocht.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Kleine update met wat beelden geschoten vanuit statief en remote. Nog steeds veel plezier met de Crumble en tot op heden nog niets nieuws gekocht (wat best knap is na de laatste maanden :D ). Afgelopen weekend wel een cursus klimmen en dalen gedaan hier op de Veluwe, dat was leerzaam.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
fedaia
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 14 augustus 2013, 15:14

8)
drBunhead
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 11 augustus 2017, 15:41

Wow, prachtige foto's. 8)
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Keep em coming :-q

En er mag ook gerust nog een beauty shot van de bike bij hoor. Voor mijn steel is real fix

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

@Dedaia & drBunhead: Thanks :-q
Heckler40 schreef: di 24 augustus 2021, 14:32 Keep em coming :-q

En er mag ook gerust nog een beauty shot van de bike bij hoor. Voor mijn steel is real fix

Enjoy!!
Daar heb ik er ook nog wel een paar van. Die gaan veelal direct op Strava en Instagram. U vraagt, wij draaien :D

Loenen
Afbeelding

Loenermark
Afbeelding

Loenen
Afbeelding

Garderen
Afbeelding

Zilvense Heide
Afbeelding

Rhenen
Afbeelding

Zilvense Heide
Afbeelding

Loenen
Afbeelding

DMR's en scheenbenen :roll:
Afbeelding
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13012
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

De bedoeling is wel datje je schoenen gebruikt om te trappen. Niet je schenen.

(Maar herkenbaar is het wel :D )
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Kapitein Iglo schreef: di 24 augustus 2021, 16:12 De bedoeling is wel datje je schoenen gebruikt om te trappen. Niet je schenen.

(Maar herkenbaar is het wel :D )
Dit scheelt slijtage aan de schoenen :winkie:
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

We zijn ondertussen weer wat maandjes verder en ik begin steeds meer schik te krijgen van de Sour. Ondertussen met een maatje en zijn fully naar Berdorf, Luxemburg geweest en mijn trouwe hardtail deed niet onder zijn fully. Wat een plezier hebben we daar gehad. Had er al een paar vakanties gewandeld, maar MTB'en daar is echt schitterend.

Ik merk dat ik er steeds meer mee kan lezen en schrijven (en ga niet zo vaak meer onderuit :D ) Ondertussen ben ik met een personal trainer via werk bezig om mijn lichaam soepeler te krijgen, meer core kracht én meer balans. Daar ben ik nu zo'n drie weken mee bezig en ik merk dat dit ook het rijden en technischere werk makkelijker maakt.

Enige probleem waar ik tot nu tegenaan ben gelopen is de balhoofdlager. Die was na 350km (en één dag voor Luxemburg :cry: ) helemaal vastgeroest, zowel boven als onder en moest ik last-minute nog vervangen. Waren Acros lagers, dus ik verwacht niet bijster slecht. Ik spoel om de drie ritten mijn fiets af met een tuinslag en borstel ik hem schoon, maar blijkbaar dichten de lagers ergens niet goed af waardoor die overleden zijn. Een setje Chris King staat nu op mijn wensenlijst, maar voor nu zitten er even tijdelijk twee lagers van een tientje in (waren de enige die ik spoedig kon krijgen.)

Luxemburg smaakte naar zoveel meer dus ik heb over een weekje twee weken vrij en dan pak ik nog even drie dagen Luxemburg en een weekje Winterberg erbij. In Winterberg ga ik niet naar het bikepark, maar heb ik een aantal routes gevonden die ik ga rijden.

Weeral een aantal foto's én een video uit Luxemburg.

Video: https://youtu.be/pY96SmFXfR0

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vermaak me ook nog prima hier op de Veluwe, het blijft schitterend kilometers maken op de Sour.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Mooie foto' s en dito fiets :-q
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Mooi Wark

En dito van de foto’s en de Bike.

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Als ik dan de verregende foto van vandaag erbij pak maken deze mij weer blij, zou zo weer willen fietsen. Mooi en inspirerend :-q
Lekker fietsen!
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Bedankt Klitse en Heckler :-q
Ook Peter schreef: zo 3 oktober 2021, 21:17 Als ik dan de verregende foto van vandaag erbij pak maken deze mij weer blij, zou zo weer willen fietsen. Mooi en inspirerend :-q
Vandaag was wel een natte bende ja. Ben maar gaan wandelen in het bos, zag het niet zitten om in de modder te klooien. Verder dan banden oppompen voor mevrouw haar Trek en routes maken voor Luxemburg ben ik vandaag niet gekomen :D
Plaats reactie