Sour Crumble - Le Crumbe Est Vendu, Vive Le Crumble! - Pag. 56

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Ja tof, zag hem vaker langskomen deze week.

Goed gelukt hoor
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

MarkMeisner schreef: za 17 juli 2021, 22:50 Dat is wel positief nieuws van je vaccinatie, ik hoop dat ik dat ook heb!
Iets te vroeg gejuicht :lol:

Afbeelding

Succes in ieder geval, je hebt een paar dagen meer :-)
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Knakker29 schreef: zo 18 juli 2021, 11:22
MarkMeisner schreef: za 17 juli 2021, 22:50 Dat is wel positief nieuws van je vaccinatie, ik hoop dat ik dat ook heb!
Iets te vroeg gejuicht :lol:

Afbeelding

Succes in ieder geval, je hebt een paar dagen meer :-)
Hahaha, is dat Garmin?
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Yep, Garmin smartwatch.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ze hebben je fiets heel gehouden in de comments! Al een prestatie op zich.

https://www.pinkbike.com/forum/listcom ... genum=4403
“niet-natuurliefhebbers, de leegte van die levens schokt me” heel vrij naar Tim Krabbé.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

maverick76 schreef: ma 19 juli 2021, 17:16 Ze hebben je fiets heel gehouden in de comments! Al een prestatie op zich.

https://www.pinkbike.com/forum/listcom ... genum=4403
Hahaha, zal er vanavond een foto op zetten met een zwarte Nobby Nic voor en de Racing Ralph achter met de skinwall :D Dan hebben ze wat te klagen!

(stomme Schwalbe, ze hebben niet gewoon één skinwall. Neeeeee, die stomme Duitsers hebben een transparant, een bronzen en een 'normale'. Alleen de Nobby Nic is er enkel in normaal en de RR/RR-combo in de transparante versie en die matchen niet :roll: )
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

De Nobby Nic is direct goedgekeurd. Door een onvoorziene hop tussen een links en rechtse bocht kwam het voorwiel van de grond, exact op het moment dat ik het stuur draaide en mijn gewicht omgooide. Kwam daardoor met het stuur dwars neer waarbij ik zeker weet dat de Racing Ray mij daar genadeloos van mijn fiets had gemikt. De Nobby Nic schoof een klein stukje opzij, pakte netjes grip op en ik kon weer door.

Je merkt wel dat het zachtere compound mee grip heeft. Bochten ga ik nu zelfverzekerder en met meer vertrouwen in. Wellicht dat het voor 90% tussen mijn oren zit, maar so be it. Als ik het maar naar m'n zin heb en dat had ik vanavond :-q Kort rondje met mevrouw, maar het was een leuk rondje.

Zilvense Heide
Afbeelding

De Schwalbe Nobby Nic Addix Soft Evo Super Trail TLE MTB Vouwband, dat je het maar even weet!
Afbeelding

Sparkly :P
Afbeelding

Binnenkort achter ook maar een zwarte Racing Ralph monteren, daar ben ik nog wel erg tevreden over :-q
Afbeelding

Daar is die standaard weer :D
Afbeelding
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Mooie Bike, mooie foto van de Heide,

En je kunt overwegen copywriter voor een marketing bureau te worden, Schwalbe huurt je zo in.

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Heckler40 schreef: ma 19 juli 2021, 23:08 Mooie Bike, mooie foto van de Heide,

En je kunt overwegen copywriter voor een marketing bureau te worden, Schwalbe huurt je zo in.

Enjoy!!
Ik ben dat nu al (soort van) van een niet nader te noemen Nederlandse vereniging voor motorrijders :D Dat was ook de reden om te verhuizen van het platte, saaie, drukke westen naar het mooie, schitterende en heuvelachtige Veluwe. En daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad :tong
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1940
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

skinwalls, sommige gooien ze op elke fiets, andere zouden hun hond er nog van af halen, zelf ben ik van mening dat een aantal fietsen het prima kunnen hebben.. Een klassieke vorm (stalen buizen ipv fance curved carbon bv) doet het vaker goed. Niet te enthousiast kleurgebruik, qua hoeveelheid kleuren en qua tone. (skinwalls met stealth zwart of bv een wit frame met enkel zwarte componenten, dan breekt het net lekker). Maar dit is echt next level. Ik heb nog nooit een fiets gezien die zo mooi matched met skinwalls, als of ze voor elkaar gemaakt zijn :-q :-q
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Dat heb ik precies eender, maar ze gaan er helaas vanaf :roll: Ik kon echt niet wennen aan de Racing Ray voorop en die hebben ze niet in dezelfde skinwall als de Nobby Nic die er sinds gister op zit.

De RR/RR houden we maar in de buurt voor de mooie foto's :D
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1940
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

zonde :D
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1403
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Gisteravond ondanks nul energie door de 2e vaccinatie toch maar op pad gegaan. Beetje verdwalen, twee voor mij onbekende Strava segmenten opgezocht en weer verbaast geraakt over hoeveel er hier op de Loenermark te vinden is op een paar km van huis.

Wortelstukken, korte mulle klimmetjes, singletracks en vennetjes. Toch weer 20km vermaakt, al was ik na 12km wel helemaal gesloopt. Vandaag voel ik me gelukkig weer fris en fruitig, dus dat is mooi!

En een post zonder foto's is geen post, dus hierbij weer een stuk visueel beeldmateriaal :D

Achter de schaapskooi van Loenen een leuke klim gevonden
Afbeelding

Verschillende singletracks gevonden waar een helm een echt must is vanwege laaghangende takken :-D
Afbeelding

Deze en andere klimmetjes moet ik vandeweek opnieuw pakken, één voor één kwam ik niet op :((
Afbeelding

Deze precies eender
Afbeelding

Nog meer leuke stukjes gevonden tussen Landal Coldenhove en thuis.
Afbeelding

Zoals deze wortelpassage
Afbeelding

Mooi rustpunt op 12km om bij te komen
Afbeelding
drBunhead
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 11 augustus 2017, 15:41

Mooie omgeving om in te duiken met de mtb, zijn er ook leuke afdalingen behorende bij die klimmetjes?
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Mooie paadjes daar zeg :-q
Ik durf het bijna niet te zeggen maar doe het toch; met die skinwall bandjes vind ik 'm een stuk mooier dan met dat zwarte rubber.
Kan me niet herinneren dat ik ooit een bike gezien heb waar skinwall zo goed matcht.
Maar grip en andere eigenschappen gaan uiteraard voor de looks, dus gezien je ervaringen de juiste keuze gemaakt.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Plaats reactie