Sour Crumble - Le Crumbe Est Vendu, Vive Le Crumble! - Pag. 56

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Da's best een mooie Gazelle! Heb zelf bijna de hele nineties op de eenvoudiger broer gereden, de Formula van Reynolds 501 buizen.
Maar dan zit het met de framematen-kennis wel snor dus ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Maar is de Sour nou eindelijk al eens Boty ready? Ze wachten daar op mooie fietsen begreep ik.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Sour er is er klaar voor, alleen nog geen verse foto's gemaakt. Het weer ziet er goed uit dus ik probeer van middag even de hei op de rijden voor verse beelden.
drBunhead
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 11 augustus 2017, 15:41

Wel een beetje de lens besmeuren hoor (of andere manier de foto "verpesten"), anders maakt niemand meer kans.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

drBunhead schreef: di 23 november 2021, 15:54 Wel een beetje de lens besmeuren hoor (of andere manier de foto "verpesten"), anders maakt niemand meer kans.
Op deze manier? :tong

Afbeelding
C1Rob
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: do 23 september 2021, 17:43
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 2+++ || Bird Aether 9 AL

Ziet er machtig uit zo haha.

Zou bijna zeggen dat je de "besmeuring" weg moet halen want het maakt de foto nog mooier hahaha (onscherp gras denk ik zo te zien of niet?)

Mooie foto :-q
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Vanmiddag dus op pad geweest voor wat plaatjes en het zat lekker mee :roll: Eerst kwam er werk doorheen waardoor ik de zon miste. Daarna kon ik mijn statief niet vinden (nog steeds niet trouwens), wil ik net beginnen met foto's maken is mijn accu leeg (ik wist dat er één rotte tussen zat en die zat er dus net in) en na 10 foto's was mijn kaartje opeens vol. Vergeten de vakantiefoto's te verwijderen :winkie:

Maar... de beelden zijn goed gelukt en de herfstkleuren matchen mooi bij de Sour :-q Twee beelden staan bij de BOTY-verkiezing, kijken hoever ik kom.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De groene covers op de remmen verdienen trouwens wat uitleg: Vorig jaar zijn we naar Eerbeek verhuist vanuit Rotterdam. Door vakanties kende we de omgeving al goed en ik heb op beide covers een voor ons memorabele plek van deze omgeving laten drukken. MTB-Route Oerrr waar ik voor het eerst ging mountainbiken met mijn zoontje en we per ongeluk vonden (toen het nog niet open was) en een stuk van Landgoed Groenouwe met het openlucht zwembad. Deze komt af en toe ook wel eens voorbij hier op foto's.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
frankyeti
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: do 22 september 2016, 13:53

Top platen! .. En fiets
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Alleen al om de foto's krijg je mijn stem voor de Boty ;)
Mooie headbadge ook. Klassiek en strak gecombineerd. :-q
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Hulde, pracht bike en ditto plaatjes,

Zo is er toch weer veel te genieten vandaag. :-q

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Frank Z
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 285
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 21:58

Prachtig, klassieker in mijn boek. Én tan walls! :-q
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Hele mooie foto's en ditto bike. Als ik deze foto's zie krijg ik zin om te fietsen :-q Zeker BOTY materiaal.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
drBunhead
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 11 augustus 2017, 15:41

MarkMeisner schreef: di 23 november 2021, 19:40
drBunhead schreef: di 23 november 2021, 15:54 Wel een beetje de lens besmeuren hoor (of andere manier de foto "verpesten"), anders maakt niemand meer kans.
Op deze manier? :tong

Afbeelding
Nee... Zeker niet op die manier, hele gave foto. 8) :-q

De andere foto's zijn ook erg gaaf gemaakt en het zorgt ervoor dat ik tan walls bijna mooi ga vinden.

Geeft mij wel meer rust om de Pony in de koffer te laten voor wat het is i.p.v. gehaast op te bouwen om in te zenden voor de BOTY. Maak toch geen kans zo...
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Bedankt weer allemaal!
Pat. schreef: wo 24 november 2021, 00:20 Alleen al om de foto's krijg je mijn stem voor de Boty ;)
Mooie headbadge ook. Klassiek en strak gecombineerd. :-q
Badge komt nu extra mooi naar voren met de van groen ontdane knoppen van de DVO. Daar ben ik ook wel erg content mee.
Heckler40 schreef: wo 24 november 2021, 01:00 Hulde, pracht bike en ditto plaatjes,

Zo is er toch weer veel te genieten vandaag. :-q

Enjoy!!
Elke dag dat er bier in de koelkast ligt is een dag om van te genieten :D
Klitse schreef: wo 24 november 2021, 08:57 Hele mooie foto's en ditto bike. Als ik deze foto's zie krijg ik zin om te fietsen :-q Zeker BOTY materiaal.
Ik ook, dus zonet bij een forumlid in de buurt een wielsetje opgehaald zodat ik ook weer kan rijden. De Erase-naaf fixen we wel zodra het benodigde onderdeel binnen is.
drBunhead schreef: wo 24 november 2021, 09:57
MarkMeisner schreef: di 23 november 2021, 19:40

Op deze manier? :tong

Afbeelding
Nee... Zeker niet op die manier, hele gave foto. 8) :-q

De andere foto's zijn ook erg gaaf gemaakt en het zorgt ervoor dat ik tan walls bijna mooi ga vinden.

Geeft mij wel meer rust om de Pony in de koffer te laten voor wat het is i.p.v. gehaast op te bouwen om in te zenden voor de BOTY. Maak toch geen kans zo...
Gewoon meedoen! Of je moet hem af gaan raffelen en dat is zonde. En anders bewaar je hem voor de BOTY 2022 :D
Michielemans
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 315
Lid geworden op: za 13 juni 2015, 19:52
Mijn mountainbike: Orbea Laufey H10

Hele mooie fiets en dito plaatjes inderdaad!

Vraagje over die Wicked Will; die is officieel nog helemaal niet te verkrijgen toch? Volgens Schwalbe pas begin 2022 als ik het goed gelezen heb. Ben wel heel benieuwd hoe hij bevalt!
Plaats reactie