Sour Crumble - Le Crumbe Est Vendu, Vive Le Crumble! - Pag. 56

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Die mist op de eerste en vierde foto is bijna fake hee :o

En heb het idee dat ik daar ook wel eens ben geweest. In de buurt van landgoed Welna perhaps..? Schitterend hoor!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1415
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Kapitein Iglo schreef: di 21 december 2021, 14:52 Die mist op de eerste en vierde foto is bijna fake hee :o

En heb het idee dat ik daar ook wel eens ben geweest. In de buurt van landgoed Welna perhaps..? Schitterend hoor!
Nope, dit is de Loenermark bij Eerbeek: https://www.strava.com/activities/6409730254 Die mist was heel vaag inderdaad, allemaal strepen en vegen in de lucht.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

MarkMeisner schreef: di 21 december 2021, 14:58
Kapitein Iglo schreef: di 21 december 2021, 14:52 Die mist op de eerste en vierde foto is bijna fake hee :o

En heb het idee dat ik daar ook wel eens ben geweest. In de buurt van landgoed Welna perhaps..? Schitterend hoor!
Nope, dit is de Loenermark bij Eerbeek: https://www.strava.com/activities/6409730254 Die mist was heel vaag inderdaad, allemaal strepen en vegen in de lucht.
Ach die hei is ook overal hetzelfde :D
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef: di 21 december 2021, 15:04
MarkMeisner schreef: di 21 december 2021, 14:58

Nope, dit is de Loenermark bij Eerbeek: https://www.strava.com/activities/6409730254 Die mist was heel vaag inderdaad, allemaal strepen en vegen in de lucht.
Ach die hei is ook overal hetzelfde :D
Klopt, want sommige foto's zouden hier in de buurt gemaakt kunnen zijn :)
Mooie foto's zijn het sowieso. Misschien er morgenvroeg maar even vroeg voor op pad om wat leuke kiekjes te maken :-q
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 878
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Mooi hoor !
Toen ik vanmorgen vroeg op pad ging, met de 🚘 helaas, dacht ik nog...lekker fietsweertje op de Veluwe !
Hoop dat het volgende week net zo is...........en m'n bestelde winterschoenen eindelijk binnen zijn...😊
Kunnen we weer de volledige kroondomeinen in 😃
Gebruikersavatar
Walk-a-Lot
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: di 15 september 2020, 11:09

Wat een super chique hardtail! :-q
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

gijsje schreef: di 21 december 2021, 23:09
Kunnen we weer de volledige kroondomeinen in 😃
Had niet iemand anders die gereserveerd voor kerst? :o
Lekker fietsen!
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 878
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Ook Peter schreef: wo 22 december 2021, 23:03
gijsje schreef: di 21 december 2021, 23:09
Kunnen we weer de volledige kroondomeinen in 😃
Had niet iemand anders die gereserveerd voor kerst? :o
Volgende week , dus na de kerst 😉 want dan heeft die bolle de vriezer weer vol met dooie konijntjes, zwijntjes en ranke reetjes...🤐
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1415
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

gijsje schreef: di 21 december 2021, 23:09 Mooi hoor !
Toen ik vanmorgen vroeg op pad ging, met de 🚘 helaas, dacht ik nog...lekker fietsweertje op de Veluwe !
Hoop dat het volgende week net zo is...........en m'n bestelde winterschoenen eindelijk binnen zijn...😊
Kunnen we weer de volledige kroondomeinen in 😃
Welke winterschoenen heb je besteld? Ik zit ook met een schuin oog naar een extra setje te kijken maar € 200,- voor een Northwave met Goretex is best aan de prijs :o
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 878
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

MarkMeisner schreef: wo 22 december 2021, 23:32
gijsje schreef: di 21 december 2021, 23:09 Mooi hoor !
Toen ik vanmorgen vroeg op pad ging, met de 🚘 helaas, dacht ik nog...lekker fietsweertje op de Veluwe !
Hoop dat het volgende week net zo is...........en m'n bestelde winterschoenen eindelijk binnen zijn...😊
Kunnen we weer de volledige kroondomeinen in 😃
Welke winterschoenen heb je besteld? Ik zit ook met een schuin oog naar een extra setje te kijken maar € 200,- voor een Northwave met Goretex is best aan de prijs :o
Northwave Arctic Celcius XC GTX die in prijs varieert van € 189,-- tot € 250,-- 😲
Ik heb ze besteld bij Sport 44 welke op dat moment de voordeligste was. Blijft een hoop geld maar.....als je ondanks overschoenen, speciale sokken, warmtepads, plastic zakjes , vaseline op je tenen toch nog noodgedwongen je rit moet inkorten vanwege koude tenen... Da's toch jammer van je hobby en je (dure) fiets(en) Daarbij, deze schoenen gebruik je hooguit gedurende een maand of 3 per jaar....smeer de investering dus rustig uit over 5 (?)jaar .
Die van mij zijn onderweg, ik hoop dat het mij helpt 🙏
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

MarkMeisner schreef: di 23 november 2021, 21:48 Vanmiddag dus op pad geweest voor wat plaatjes en het zat lekker mee :roll: Eerst kwam er werk doorheen waardoor ik de zon miste. Daarna kon ik mijn statief niet vinden (nog steeds niet trouwens), wil ik net beginnen met foto's maken is mijn accu leeg (ik wist dat er één rotte tussen zat en die zat er dus net in) en na 10 foto's was mijn kaartje opeens vol. Vergeten de vakantiefoto's te verwijderen :winkie:

Maar... de beelden zijn goed gelukt en de herfstkleuren matchen mooi bij de Sour :-q Twee beelden staan bij de BOTY-verkiezing, kijken hoever ik kom.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De groene covers op de remmen verdienen trouwens wat uitleg: Vorig jaar zijn we naar Eerbeek verhuist vanuit Rotterdam. Door vakanties kende we de omgeving al goed en ik heb op beide covers een voor ons memorabele plek van deze omgeving laten drukken. MTB-Route Oerrr waar ik voor het eerst ging mountainbiken met mijn zoontje en we per ongeluk vonden (toen het nog niet open was) en een stuk van Landgoed Groenouwe met het openlucht zwembad. Deze komt af en toe ook wel eens voorbij hier op foto's.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Heb je nou eigenlijk de Boty al gewonnen? Mooiste fiets op het forum wat mij betreft, en ik houd doorgaans niet eens van stalen hardtails!
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1415
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

gijsje schreef: do 23 december 2021, 00:05
MarkMeisner schreef: wo 22 december 2021, 23:32

Welke winterschoenen heb je besteld? Ik zit ook met een schuin oog naar een extra setje te kijken maar € 200,- voor een Northwave met Goretex is best aan de prijs :o
Northwave Arctic Celcius XC GTX die in prijs varieert van € 189,-- tot € 250,-- 😲
Ik heb ze besteld bij Sport 44 welke op dat moment de voordeligste was. Blijft een hoop geld maar.....als je ondanks overschoenen, speciale sokken, warmtepads, plastic zakjes , vaseline op je tenen toch nog noodgedwongen je rit moet inkorten vanwege koude tenen... Da's toch jammer van je hobby en je (dure) fiets(en) Daarbij, deze schoenen gebruik je hooguit gedurende een maand of 3 per jaar....smeer de investering dus rustig uit over 5 (?)jaar .
Die van mij zijn onderweg, ik hoop dat het mij helpt 🙏
Hmmm, als je het zo bekijkt valt het wel mee inderdaad. Kwestie van netjes schoon opbergen na de winter en bij de volgende winter weer tevoorschijn halen. Toch maar eens naar kijken dan. Moet zeggen dat ritten van één of 1.5 uur nog geen problemen geeft, maar dat was enkel kou, geen regen. Gister een uur in -5 was niet echt een probleem.


I_do schreef: do 23 december 2021, 10:07
Heb je nou eigenlijk de Boty al gewonnen? Mooiste fiets op het forum wat mij betreft, en ik houd doorgaans niet eens van stalen hardtails!
Morgen is de uitslag van de BOTY, we gaan het zien :D Bedankt voor het compliment :-q
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16710
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

FLR winterschoenen zijn wat goedkoper en bevallen mij helemaal niet slecht (oa bij Futurum).
Wel minimaal een maat groter kiezen dan je normale schoenmaat, als je dikke sokken aan wilt misschien zelfs twee maten groter.

Je mag ze gratis retourneren (mits niet gebruikt) dus passen is risicoloos ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
C1Rob
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: do 23 september 2021, 17:43
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 2+++ || Bird Aether 9 AL

Wat een machtig mooie fotos weer Mark :-q
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 878
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Dat argument over dat je er 5 jaar mee doet werkt prima om protesterende vrouw/vriendin mee te overrulen 🤓.

Mocht je voor Northwave gaan, die vallen niks te ruim dus een maatje groter mag best...mijn eerstbestelde paar is daarom retour en komt de grotere maat hopenlijk vandaag of morgen binnen.
Plaats reactie