Sour Crumble - Le Crumbe Est Vendu, Vive Le Crumble! - Pag. 56

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ok, dat moet ook voor mij wel lukken 👍
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Alright! Tot zondag. 19:00 onderaan bij de Grannytrail / switchbacks.

Parkeren kan bij de Lange Wei, fietspad rechts aanhouden en dan 200meter zie je de switchbacks rechts liggen.
Gebruikersavatar
Mjelnir
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 30 augustus 2021, 08:47

Kan zijn dat ik er helaas niet ben onverwacht tripje naar pretpark die dag :o
SYS: RaaW Madonna

Wtf is down country riding? - It's like trail riding but twice as expensive
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Mjelnir schreef: za 13 augustus 2022, 16:58 Kan zijn dat ik er helaas niet ben onverwacht tripje naar pretpark die dag :o
Geen probleem, Maverick heeft ook afgezegd vanwege de warmte en ik zie het ook nog niet echt zitten met deze temperaturen :(
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

22:15 in de garage. Alles ging zo soepel. Tubeless tape plakken, nieuwe ventielen gingen ook prima. Goed gelet op de draairichting van de banden, dat heb ik namelijk al twee keer fout gedaan. Banden plopte in één keer zonder moeite en sealant ging er ook zo in. Achter ook helemaal soepel met de insert erin, appeltje eitje.

Ze de wielen klaar om terug op de fiets te monteren en toen zag ik het. Voor de Dissector en achter de Assegai

Afbeelding

Anyhow, dat is hoe ik gister naar bed ging. Vandaag de banden maar wisselen...

Daarvoor was het een stuk beter, nou ja. Het zou droog blijven volgens Buienradar, dus na het eten de fiets gepakt en op pad in het natte, mulle en benauwde bos. Na 10 minuten begon het te druppelen en te donderen. Owkee, rondje inkorten dan maar :-q

Het werd steeds donkerder en de regen kwam met vlagen hard naar beneden. Het bos transformeerde naar een spookachtig geheel met geluiden van vogels en donder op de achtergrond (zie de video). Her en der wolken van mist door de luchtvochtigheid en de Plaggenhak was afwisselend natte zuigende ondergrond, mulle stukken en harde ondergrond waar het gas erop kon.

Wat een rit! Niet lang met 13km en eindigend met een harde regenbui terug het dorp in had ik steeds meer zin in de warme douche. Vervolgens een pakketje van Bike-Components in ontvangst kunnen nemen en de garage ingedoken voor bovenstaand verhaal. Een avondje well spend :bier:

Geluid aan: https://www.pinkbike.com/video/552475/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2090
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Hi Mod, Kona Kahuna

Zo'n rit heb ik ongeveer een jaar geleden op de Lage Vuursche meegemaakt.

De hemelpoorten werden open gezet en het water vloeide rijkelijk naar beneden, terwijl Wodan met zijn hamer op de wolken bleef slaan. Dat was een surrealistische rit !

Je begrijpt, na 1x rondje Lage Vuursche zat ik weer in de auto als een verzopen kat :P

We willen nu natuurlijk wel een foto zien met de nieuwe bandjes eronder :winkie:
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Mooie foto’s bij een mooi verslag

Zit wel “ wallpaper “ waardig materiaal bij ook. Ik kan het bos bijna ruiken van achter de laptop…

Enjoy!!
Laatst gewijzigd door Heckler40 op vr 19 augustus 2022, 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Stunning schreef: do 18 augustus 2022, 22:54 Zo'n rit heb ik ongeveer een jaar geleden op de Lage Vuursche meegemaakt.

De hemelpoorten werden open gezet en het water vloeide rijkelijk naar beneden, terwijl Wodan met zijn hamer op de wolken bleef slaan. Dat was een surrealistische rit !

Je begrijpt, na 1x rondje Lage Vuursche zat ik weer in de auto als een verzopen kat :P

We willen nu natuurlijk wel een foto zien met de nieuwe bandjes eronder :winkie:
Schitterend is het inderdaad. Geen aanrader met het onweer, maar mooi des te meer. Foto's met de nieuwe banden komen van het weekend, morgen naar Vlaardingen voor een aantal rondjes :-q

Heckler40 schreef: vr 19 augustus 2022, 00:09 Mooie foto’s bij een mooi verslag

Zit wel “ wallpaper “ waardig materiaal bij ook. Ik kanjer bos bijna ruiken van achter de laptop…

Enjoy!!
Die geur klopt wel ja, het bos ruikt heerlijk bij dat soort dagen!
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Het beestje staat er weer goed bij, klaar om morgen naar Witten te gaan :-q

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Nog even je stem controleren :-q

Have fun 8)
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Dutch schreef: vr 26 augustus 2022, 07:42 Nog even je stem controleren :-q

Have fun 8)
Ik ben bijna op de plek waar hij vorige keer verschoof :lol: We gaan het zien. Heb wel onwijs dikke lol hier, krijg er steeds meer lef en ervaring in.
Johanson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 313
Lid geworden op: ma 7 september 2020, 21:09

Dutch schreef: vr 26 augustus 2022, 07:42 Nog even je stem controleren :-q

Have fun 8)
Ahum testtest
Luid en duidelijk :-q
Gebruikersavatar
Qprs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1740
Lid geworden op: do 23 augustus 2007, 20:50
Mijn mountainbike: hebben ze moeten begrenzen

Pff, deze blijft heel mooi om te zien :-q
Het is hier geen ponykamp!
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Witten was te gek! Meer beelden komen zondag, nu eerst de benen omhoog en genieten van een lekkere Erdinger :bier:

Hier was ik ook wel trots op, dit zag ik me vorig jaar nog niet doen: https://m.pinkbike.com/video/552707/


"Yep, that's me. You're probably wondering how I ended up in this situation.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Goed bezig Mark, en zeker knap. Bars achter de boom :-q

Waar ikzelf veel op gelet heb afgelopen jaar is je lijf voor de 1e stam al meer naar beneden brengen. Vorig jaar deed ik dit ook nog zoals in jouw video. En lager met je torso beginnen geeft meer controle. (Niet als "ik weet het allemaal beter" bedoeld.) Bij mij zat dat ellendige XC rijden er zo ingebakken.
Plaats reactie