Sour Crumble - Le Crumbe Est Vendu, Vive Le Crumble! - Pag. 56

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

C1Rob schreef: do 23 december 2021, 12:30 Wat een machtig mooie fotos weer Mark :-q
Bedankt Rob!
gijsje schreef: do 23 december 2021, 12:43 Dat argument over dat je er 5 jaar mee doet werkt prima om protesterende vrouw/vriendin mee te overrulen 🤓.

Mocht je voor Northwave gaan, die vallen niks te ruim dus een maatje groter mag best...mijn eerstbestelde paar is daarom retour en komt de grotere maat hopenlijk vandaag of morgen binnen.
Haha. Overtuigen is niet echt meer nodig thuis gelukkig. Ze ziet hoeveel ik er mee afval en conditie opbouw, dat is voor enkel een win-win situatie dus heb redelijk carte blance met wat ik uitgeef. Zo lang ik het maar gebruik en niet voor de heb koop is het prima :D

Ik heb mijn Shimano schoenen online gekocht en zijn voor het mooie een halve maat te klein, maar die leveren ze niet in halve maten. Als ik 200 euro uit ga geven aan schoenen ga ik liever in de winkel passen of bij een bekende webshop bestellen waar ik makkelijk retour kan sturen.

Eerst de kerst maar even afwachten, vanmorgen al een nieuwe winterjack en framebag binnen gekregen en twee weken geleden voor 350 euro aan regenkleding uitgegeven dus moet heel even wachten :roll:
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 878
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Retourneren is bij zowel Sport 44, Futurumshop en Mantel geen enkel probleem zolang je er niet eerst een stuk mee gaat fietsen of lopen. Je merkt snel genoeg of de maat klopt.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Hardtail Party is ook heel erg content met de Crumble :-q

https://youtu.be/8VWb1n8CwPg
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Ja hij is idd best content met de M.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Kijk, is de Crumble toch mooi BOTY geworden :D Dat had ik niet verwacht, het is een mooie kerst op de taart. Bedankt voor alle stemmen :-q

viewtopic.php?f=14&t=152516
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Kleine update met wat foto's, verder niets spannends te melden :-q Gister Vorden en Lochem gedaan en de afdalingen met de DVO zijn heerlijk nu. De remkuilen filtert hij perfect weg en de snelheid blijft er prima inzitten.

Chicks dig bikes
Afbeelding

Ontbossing bij Vorden
Afbeelding

Rondje Lochem.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ligt er strak bij!
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Ik snap die ontbossing niet zo goed.
Op “mijn” route, veelal de Lemelerberg, zijn ze daar ook heel erg druk mee. Onder het mom dat het heide moet worden. Dat de hele ondergrond naar de knoppen gaat door erosie, het water niet wordt opgenomen door bomen en daardoor alles wegspoelt maakt niet uit.

Wel weet ik dat die aannemer er rijk van wordt.

On topic: hoe is die route van Vorden? Veel technisch werk?
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Marco79 schreef: zo 16 januari 2022, 20:06 Ik snap die ontbossing niet zo goed.
Op “mijn” route, veelal de Lemelerberg, zijn ze daar ook heel erg druk mee. Onder het mom dat het heide moet worden. Dat de hele ondergrond naar de knoppen gaat door erosie, het water niet wordt opgenomen door bomen en daardoor alles wegspoelt maakt niet uit.

Wel weet ik dat die aannemer er rijk van wordt.

On topic: hoe is die route van Vorden? Veel technisch werk?
Even bellen met Staatsbosbeheer maakt vast een hoop helder.

On topic, heb je ooit op een Nederlandse route technisch gereden? Zo ja, dan hoor ik het HEEL graag.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Marco79 schreef: zo 16 januari 2022, 20:06 Ik snap die ontbossing niet zo goed.
Op “mijn” route, veelal de Lemelerberg, zijn ze daar ook heel erg druk mee. Onder het mom dat het heide moet worden. Dat de hele ondergrond naar de knoppen gaat door erosie, het water niet wordt opgenomen door bomen en daardoor alles wegspoelt maakt niet uit.

Wel weet ik dat die aannemer er rijk van wordt.

On topic: hoe is die route van Vorden? Veel technisch werk?
Hoe dat zit met ontbossing weet ik niet. Ik vind het er niet mooi uitzien, maar als het goed voor de natuur is het mij prima :-D

Vorden is vergeleken met Lochem, Amerongen of de rode lussen van Rheden niet technisch, maar waar ik verwacht had veel rechte paden tegen te komen bleken dat hele mooie aangelegde singletracks náást die brede recht paden te liggen. Je maakt meer bochtjes dan verwacht in ieder geval, maar hoogtemeters ga je er niet vinden. Wel een hogere gemiddelde snelheid.

Ik zou er niet 2 uur voor in de auto gaan zitten (voor Lochem wel), maar heb het geluk er 20min vandaan te wonen.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

maverick76 schreef:

Even bellen met Staatsbosbeheer maakt vast een hoop helder.

On topic, heb je ooit op een Nederlandse route technisch gereden? Zo ja, dan hoor ik het HEEL graag.
Ach, je hebt technisch en je hebt technisch. De rode lussen van Rheden zijn voor Nederlandse begrippen technisch. Voor Duitse, Luxemburgse of Oostenrijkse begrippen uiteraard niet.

Als je je snelheid omhoog gooit maak je het voor jezelf ook technischer.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

MarkMeisner schreef: zo 16 januari 2022, 18:39 ...
Ontbossing bij Vorden
Afbeelding
maverick76 schreef: zo 16 januari 2022, 19:53 Ligt er strak bij!
:-{

Stuifzand levert EU subsidie op, hout levert ook geld op.
Zou het gewoon ordinair om de centen gaan?
Afbeelding


Ik zie het liever zo:
Afbeelding
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

ThaSingleTrackMastah schreef: zo 16 januari 2022, 21:00
MarkMeisner schreef: zo 16 januari 2022, 18:39 ...
Ontbossing bij Vorden
Afbeelding
maverick76 schreef: zo 16 januari 2022, 19:53 Ligt er strak bij!
:-{

Stuifzand levert EU subsidie op, hout levert ook geld op.
Zou het gewoon ordinair om de centen gaan?
Afbeelding


Ik zie het liever zo:
Afbeelding
Ja je kan ons de vragen wel stellen maar je moet toch echt bij Staatsbosbeheer zijn met je vragen.

De EU heeft natuur en bos aanleg zeer hoog op de agenda staan dus er zal vast een hele goede rede zijn.

Bellen is weten.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

MarkMeisner schreef: zo 16 januari 2022, 18:39 Kleine update met wat foto's, verder niets spannends te melden :-q Gister Vorden en Lochem gedaan en de afdalingen met de DVO zijn heerlijk nu. De remkuilen filtert hij perfect weg en de snelheid blijft er prima inzitten.

Chicks dig bikes
Afbeelding
Ik zou een poging doen om die kip zo te trainen dat ie blijft zitten tijdens een ritje Lochem. 8)
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

maverick76 schreef: zo 16 januari 2022, 20:36
Even bellen met Staatsbosbeheer maakt vast een hoop helder.

On topic, heb je ooit op een Nederlandse route technisch gereden? Zo ja, dan hoor ik het HEEL graag.
Nuttige en fijne bijdrage ook…
Ik ken de route Vorden niet. Vandaar mijn vraag.
En met technisch bedoel ik in dit geval naar nederlandse maatstaven.
“Old, not obsolete”
Plaats reactie