Coal Pony "Jolly Jumper"

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Hier staat ie al weer schoon te zijn, het was wel lekker en toch ook her en der spannend glijden vandaag :-q
drBunhead
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 11 augustus 2017, 15:41

Ga ik na lange tijd weer eens met de Pony op pad komt deze met een lekke crank weer terug. Ondanks dat een hele goede tijd gehad in het Reichswald.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Koban
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 08:32
Mijn mountainbike: twee wielers
Contacteer:

Wel jammer dat je Pony tegen het einde van de dag mank was, maar was zeker geslaagde dag. En we doen hem nog wel keer over als je pony gefixed is en gerevalideerd :-q
GPX routes Rechswald --> Reichswald.nl
drBunhead
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 11 augustus 2017, 15:41

Lijkt mij een heel goed plan :-q
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Erg leuk om mijn nummer 1 van de BOTY in het echt te zien. Ik mocht er zelfs even op zitten, helaas viel er toen niet meer te trappen :lol:
Gelukkig gebeurde het pas aan het eind van de rit.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
drBunhead
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 11 augustus 2017, 15:41

Al een tijdje geen foto's meer gepost. Van het weekend rondje Rutbeek gedaan om er weer even in te komen. De ronde is buiten de skiheuvel nog net zo saai, maar de omgeving is leuk genoeg om doorheen te fietsen. Helaas ontbreken nog steeds de skills om fatsoenlijke foto's te schieten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De nieuwe Truvativ Stylo cranks zitten nog vast, dus dat is alvast een upgrade t.o.v. de FSA's die in het Reichswald eraf zijn gevallen. Als het goed is komt binnenkort een nieuwe Gusset cockpit binnen om de huidige agressieve riser bars te vervangen. Kan ik dan gelijk de remkabel naar achteren vervangen door een wat langere aangezien deze eigenlijk te kort is.

Hopelijk is de updaterites dan voorlopig even voorbij.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Blijft een gaaf ding!
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
drBunhead
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 11 augustus 2017, 15:41

Na lange tijd weer eens in Hellendoorn geweest. Wat is dit toch een feest op een dual slalom track.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

drBunhead schreef: ma 23 mei 2022, 13:48 Na lange tijd weer eens in Hellendoorn geweest. Wat is dit toch een feest op een dual slalom track.

Afbeelding
Moet ik nodig weer eens gaan kijken. Schijnt nogal het een en ander aangepast te zijn.
Kan me voorstellen dat de Pony daar lekker naar beneden gallopeert.
Veel mul zand of viel het mee?
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
drBunhead
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 11 augustus 2017, 15:41

Eindelijk eens de camera meegenomen naar de trail, nu nog leren ermee om te gaan.

Afbeelding

Afbeelding

De nieuwe Gusset bars zijn na 2 weken wachten op de douane ook gemonteerd. Passen toch wat beter bij de fiets dan de Spank bars :bier:
Iets minder rise, maar die heb ik nog niet gemist. Echte test zal Winterberg zijn over een paar weken, maar so far so good.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2468
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Mooi man,

Een prachtige en stoere bike. Zie nu dat je Dissector voor en achter rijdt, welke variant rubber/casing is dat? Ik ben heel tevreden met een Dissector Maxterra exo+ achter voor het steviger traail werk op de Highlander, Finale vorig jaar was die spot on in het droge. Hoe bevalt die als voorband en heb je hem ook in de modder gehad?

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

drBunhead schreef: di 7 juni 2022, 12:00 Eindelijk eens de camera meegenomen naar de trail, nu nog leren ermee om te gaan.
Cameraman meenemen. Kun je zelf blijven fietsen.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
drBunhead
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 11 augustus 2017, 15:41

Heckler40 schreef: di 7 juni 2022, 12:31 Mooi man,

Een prachtige en stoere bike. Zie nu dat je Dissector voor en achter rijdt, welke variant rubber/casing is dat? Ik ben heel tevreden met een Dissector Maxterra exo+ achter voor het steviger traail werk op de Highlander, Finale vorig jaar was die spot on in het droge. Hoe bevalt die als voorband en heb je hem ook in de modder gehad?

Enjoy!!
Ik heb de Maxterra Exo WT voor en achter, achter heb ik wel een Rimpact insert erin zitten. Nog niet met natte omstandigheden mee gefietst, dus daar kan ik geen uitspraak over doen. In droge omstandigheden bevalt de band tot nu toe uitstekend, al denk ik wel dat deze te kort kan gaan komen als het echt steil en technisch gaat worden.
Plaats reactie