Nieuw lid

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Rowan Harkink
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: wo 16 juni 2021, 00:23
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPC TM 29

Hallo allemaal!

Mijn naam is Rowan, ben 30 jaar oud en kom uit Eindhoven. (Woon inmiddels alweer een hele tijd in Groningen)
Mijn hobby's zijn zowat alles met een motor, skiën en uiteraard mountainbiken.
Na vroeger veel gefietst te hebben op een hardtail was het nu tijd voor een fully.
Ik heb gekozen voor een Cube Stereo 120 HPC 29” ik denk zelf dat dit een goede allround fiets is. Naast de looks vind ik hem ook ontzettend fijn fietsen. Heb er lang op moeten wachten, maar Inmiddels staan de eerste 100 km alweer op de fiets. Het lijkt me leuk om hier nieuwe dingen te leren en nieuwe mensen te ontmoeten en om mee te gaan doen aan evenementen. Meteen een vraag om maar met de deur in huis te vallen: zijn hier mensen met de ervaring van een Bell Super DH helm, of de Bell Super 3R?

Hieronder een fotootje van de fiets:

https://ibb.co/4gg40ZG
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Nice ride!

Als je de insluitcode van de afbeelding gebruikt (kun je kopiëren onderaan de pagina met de foto) staat de foto meteen in je topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Alles met een motor op 2 wielen?
Lijkt mij een prima fietsje.
"This species has amused itself to death"
Agamer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:49
Mijn mountainbike: Canyon Lux trail

Ik vind hem er sjiek uitzien, al had ik zelf gekozen voor een zwarte bidonhouder in dit geval. Veel plezierige kilometers gewenst, en welkom hier :-q
Canyon Lux trail
Cannondale FSi Carbon 3 (2017)
Cube Reaction GTC Pro 29 (2015)
Trek Fuel 90 (2007)
Rowan Harkink
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: wo 16 juni 2021, 00:23
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPC TM 29

Bedankt voor de leuke reacties! Haha oops! ik vind techniek erg leuk, sleutel veel aan auto’s, boten en vlieg zelf ook. Bedankt voor de tip! Ik zat erg te twijfelen tussen een zwarte, oranje of toch een witte. Vind dit het kleurenspel wel leuk doorbreken. Is meteen een nadeel aan deze fiets er past niet echt fatsoenlijk een 750 ml bidon in. Kans is ook groot dat ik weer met een watertas ga fietsen op lange ritten. As we speak hebben we een weekendje heuvelrug geboekt eens kijken wat de diets daar allemaal kan!
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Mooie fiets, hoor. Veel plezier ermee :-q
Rowan Harkink schreef: vr 18 juni 2021, 02:22 As we speak hebben we een weekendje heuvelrug geboekt eens kijken wat de diets daar allemaal kan!
Dat is nu wel even een dingetje :-{
Brutal Death
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: vr 26 april 2013, 10:28
Mijn mountainbike: Orbea Occam M10

Hey Ro

Dikke tank jonguh
Was het beste fietstochtje ever in Leersum.
een om niet te vergeten!!!
No Guts No Glory
Gebruikersavatar
dorretje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1747
Lid geworden op: wo 8 juli 2009, 11:50
Mijn mountainbike: Staal

Rowan Harkink schreef: wo 16 juni 2021, 02:02 zijn hier mensen met de ervaring van een Bell Super DH helm, of de Bell Super 3R?
Ja, met de Bell Super 3R. Wat wil je weten?
There are three kinds of people: those of us that are good at math and those that are not.
http://www.mellowbikers.nl
Plaats reactie