Pole Evolink 140 Frame verkocht!

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 625
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Mijn ex Manitou vork staat je Pole goed :-q
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2468
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

ken net Remco 8)

En los van de fraaie looks, ik wordt meestal ook blij van de performance van Manitou producten.
Ben wel benieuwd naar je ervaringen, jij stelt wel weer andere eisen aan de equipment

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 625
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Heckler40 schreef: vr 19 augustus 2022, 11:20 ken net Remco 8)

En los van de fraaie looks, ik wordt meestal ook blij van de performance van Manitou producten.
Ben wel benieuwd naar je ervaringen, jij stelt wel weer andere eisen aan de equipment

Enjoy!!
Ja hopelijk kan hij er beter mee over weg dan ik met die vork
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2952
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

kwestie van goed instellen. die vork is top
Bird Aeris 9 blurple
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

novaterra schreef: vr 19 augustus 2022, 15:49 kwestie van goed instellen. die vork is top
Ook als de rijder aan de lichte kant is?
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Manitou olie is vrij dik, voor lichtere rijders misschien dunnere olie gebruiken, zodat je weer midden in het afstelbereik valt?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Ken je vast al. Maar dit is het grote naslagwerk.
Ideaal, tot aan shimstack etc toe. Oja en mocht iemand de supergliss 68k in literverpakkingen weten dan houd ik me aanbevolen :-q
Dat aangehaald hrbbende, in ons klimaat heb je 100k supergliss niet nodig en is 68k beter toepasbaar.
https://www.mtbr.com/threads/manitou-me ... h.1177011/

Je leest vaak dat een mezzer eerst flink aan de tand gevoeld moet worden, beetje in moet lopen.
Misschien kan @DaanJ hier nog wat over melden.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Dutch schreef: zo 21 augustus 2022, 07:26 Je leest vaak dat een mezzer eerst flink aan de tand gevoeld moet worden, beetje in moet lopen.
Misschien kan @DaanJ hier nog wat over melden.
Ik denk dat “Trekrules” de vork wel gebruikt waar ie voor bedoeld is. Maar misschien gewoon te licht :winkie:
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Dat zei ik ook niet, de vork heeft wat tijd nodig heeft om in te lopen. Te licht is voor de mezzer geen item als je de link doorleest. Het zijn de instellingen.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Dutch schreef: zo 21 augustus 2022, 11:55 Dat zei ik ook niet, de vork heeft wat tijd nodig heeft om in te lopen. Te licht is voor de mezzer geen item als je de link doorleest. Het zijn de instellingen.
Ik ben een nederlander, gebruiksaanwijzingen (of vergelijkbaars) lees ik hoe dan ook niet :winkie:
“Old, not obsolete”
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Sinds 2019 weer een fatsoenlijke biketrip gedaan met wat vrienden. Was weer erg mooi, hele gave trails, toffe mensen ontmoet, heerlijk gegeten en vooral genoten van de trails ;)

Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De pole heeft zich goed gehouden, hier en daar wat steenslag, maar mag geen naam hebben. Wel gemerkt dat switchbacks toch niet heel goed gaan met een wielbasis van 1370mm. Kwam er wel door, maar de flow ging er wel uit. Maar aan de andere kant waren rock gardens etc een eitje. Wel moet de demper opgestuurd worden ivm inslijten van de shaft, wat ik vrij vlot vind. Ook moeten er wat lagers vervangen worden.
⛧⛧⛧
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Weer actie met de Pole, dit maal Witten, eerste serieuze terrein weer sinds Finale:

Afbeelding

Blinde jump over een gekapte boom, heeft een hop nodig om te halen

Afbeelding
"Roadgap", lijkt klein en kort door de wat lange fiets denk ik ;)

Afbeelding
De bekende wokkel, met een Duitser die z'n airpod in de bladeren aan het zoeken was.

Afbeelding
Op de foto niet te zien, maar was voor mijn gevoel verticaal naar beneden :P
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

good bussy joe :-q
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2952
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

xRemcox schreef: di 18 oktober 2022, 09:09 Sinds 2019 weer een fatsoenlijke biketrip gedaan met wat vrienden. Was weer erg mooi, hele gave trails, toffe mensen ontmoet, heerlijk gegeten en vooral genoten van de trails ;)

Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De pole heeft zich goed gehouden, hier en daar wat steenslag, maar mag geen naam hebben. Wel gemerkt dat switchbacks toch niet heel goed gaan met een wielbasis van 1370mm. Kwam er wel door, maar de flow ging er wel uit. Maar aan de andere kant waren rock gardens etc een eitje. Wel moet de demper opgestuurd worden ivm inslijten van de shaft, wat ik vrij vlot vind. Ook moeten er wat lagers vervangen worden.

dacht je met zo’n tank de hoek goed door te komen dan??😂😂
Bird Aeris 9 blurple
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Beter dan dat ik nu ervaar ;)
⛧⛧⛧
Plaats reactie