Pole Evolink 140 Frame verkocht!

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1721
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

xRemcox schreef: do 17 november 2022, 10:36 Weer actie met de Pole, dit maal Witten, eerste serieuze terrein weer sinds Finale:

Afbeelding

Blinde jump over een gekapte boom, heeft een hop nodig om te halen
we waren denk ik tegelijk in Witten zondag, ik heb ook voor deze jump/gap gestaan, geconcludeerd dat hij wel te doen is maar niet die dag :lol: erg krap daar, veel bochten in de trail. Wel leuk met al die andere kleinere jumps die er in zitten.
Heb je in zo'n gebied nog ' last' van de lengte?
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4105
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Ik heb 1x af moeten stappen bij een switchback, maar verder in Witten weinig last. Ik had er in Finale meer last van.

De jump was voorheen makkelijker, maar de lip is nu wat afgebrokkeld. Nu moet je hem wel met een bunnyhop springen.
⛧⛧⛧
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Ik zie ‘m te koop staan. Wat ga je weer kopen?
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Marco79 schreef: zo 20 november 2022, 00:25 Ik zie ‘m te koop staan. Wat ga je weer kopen?
Oww have you not heard? It was my understanding that everybody heard...
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Marco79 schreef: zo 20 november 2022, 00:25 Ik zie ‘m te koop staan. Wat ga je weer kopen?
Hij heeft werkelijk elke demper en voorvork geprobeerd en niets voldeed aan z'n eisen. Dus nu ligt het aan het frame :D
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

maverick76 schreef: zo 20 november 2022, 12:22
Marco79 schreef: zo 20 november 2022, 00:25 Ik zie ‘m te koop staan. Wat ga je weer kopen?
Hij heeft werkelijk elke demper en voorvork geprobeerd en niets voldeed aan z'n eisen. Dus nu ligt het aan het frame :D
Where’s the like button? :winkie:
“Old, not obsolete”
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4105
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Fiets voldoet aan bijna alles. Maar soms begint het weer te kriebelen en zoek nu iets met dezelfde geo, maar met iets meer veerweg.
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Herkenbaar alleen zoek ik juist meestal iets met nog minder veerweg.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2937
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

maverick76 schreef: zo 20 november 2022, 16:29 Herkenbaar alleen zoek ik juist meestal iets met nog minder veerweg.
zegt voldoende over je inzetbereik
Bird Aeris 9 blurple
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

novaterra schreef: zo 20 november 2022, 16:51
maverick76 schreef: zo 20 november 2022, 16:29 Herkenbaar alleen zoek ik juist meestal iets met nog minder veerweg.
zegt voldoende over je inzetbereik
:lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

novaterra schreef: zo 20 november 2022, 16:51
maverick76 schreef: zo 20 november 2022, 16:29 Herkenbaar alleen zoek ik juist meestal iets met nog minder veerweg.
zegt voldoende over je inzetbereik
Niet mee eens, inzetbereik ligt vrijwel helemaal bij de rijder niet bij de veerweg. Als je ziet wat BMXers voor drops, jumps doen zonder veering. Dat doet niemand hier ze na op een enduro fiets. (natuurlijk kunnen deze mannen over 10 jaar niet meer lopen maar dat is een ander onderwerp :lol: )

Maar goed, laten we dit topic niet verder vervuilen. We zijn vooral benieuwd welke fiets de TS gaat kopen.
Laatst gewijzigd door maverick76 op zo 20 november 2022, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2937
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

maverick76 schreef: zo 20 november 2022, 18:09
novaterra schreef: zo 20 november 2022, 16:51

zegt voldoende over je inzetbereik
Niet mee eens, inzetbereik ligt vrijwel helemaal bij de rijder niet bij de veerweg.

Maar goed, laten we dit topic niet verder vervuilen. We zijn vooral benieuwd welke fiets meneer gaat kopen.
oftewel, je komt niet op plekken waar veel veerweg te volle benut kan worden. Remco kan wel wat hebben, goed voor de klicks😂

oh ja, en ik weet wat er weer komt
Bird Aeris 9 blurple
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Daar heb je zeker gelijk in.

Even voor alle duidelijkheid, ik zeg hier niets over Remco en z'n kunnen. Als er iemand gebruikt maakt van z'n fiets en veerweg is hij het. :-q

Éen van de betere rijders op het forum vermoed ik.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2937
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

maverick76 schreef: zo 20 november 2022, 18:20 Daar heb je zeker gelijk in.

Even voor alle duidelijkheid, ik zeg hier niets over Remco en z'n kunnen. Als er iemand gebruikt maakt van z'n fiets en veerweg is hij het. :-q

Éen van de betere rijders op het forum vermoed ik.
remco is een dikke prutser hoor, all show and no go😂
Bird Aeris 9 blurple
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4105
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Haha dat wil ik zeker niet beamen, ik wil gewoon lekker rijden :D
⛧⛧⛧
Plaats reactie